citation:
reakce na: Jerguš, 11.03.2024 13:46 (I kdyby Vám to auto někdo dal ...)
Já mám zcela opačnou zkušenost, měl jsem C5 2011 motor 2,0 HDI 120kw automat. Koupil jsem s 200tis km (stočeno z 240 tis km) a neměl jsem ani jeden z vámi uvedených problémů. Auto jsem prodal s cca 340 tis km (real 380 tis km). Měl jsem jen jednu jeidnou vážnou, drahou závadu, za kterou si čístečně mohu i já, a částečně Citroen tím, že podcenil čidlo hladiny chladící kapaliny. Praskla mi hadice od chlazení turba, turbo je vodou chlazené, takže zmizela chladící kapalina, ale auto hlásilo naopak, že je podchlazené, namísto toho, že je přehřáté. Takže jsem si řekl, že dojedu domů a hodím auto do servisu, že podchlazení nebude na těch pár kilometrů vadit. No po chvíli se auto zastavilo a byla z toho oprava za 60 tis, spečené trubky, oprava hlavy a pár dalších věcí. To se stalo v cca 230 tis km. Ale od té doby již v pořádku. Uznavam, že kdybych hned zastavil, kdyz byl motor "podchlazeny" tak by to stalo jen hadici od chlazeni turba. Stejne tak, kdyby Citroen dal cidlo hladiny vody, tak byl taky klid.....ale kazdopadne od te doby se resily jen tycky stabilizatoru. Elektronicka rucka bez problemu. Jen ke konci uz pres noc padal zadek auta, nekde byl unik. Turbo uz se hlasilo o vymenu, prevodovka si uz obcas kopla, ale na auto se skoro 400 tis km podle me absolutne adekvatni. Za me je to tedy drzak, pokud to melo nesizeny servis. Ale k motoru 1,6 THP - od toho ruce pryc, je to neskutecna kasicka. Takze C5 ano, ale bud s 2,0 HDI, ale urcite ne tu 1,6 benzin turbo.