0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir: Do města s grácií

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.03.2012 12:41, Srovnání
Vida, tak 0,8 litrový motor má při úsporném stylu stejnou spotřebu jako 3litrový benzín při úsporném stylu v BMW 1. To je celkem k zamyšlení...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.03.2012 14:56, RE: Srovnání
brin posted by:
Vida, tak 0,8 litrový motor má při úsporném stylu stejnou spotřebu jako 3litrový benzín při úsporném stylu v BMW 1. To je celkem k zamyšlení...
I cena je zajímavá, to už bych snad koupil i ten elektromobil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.03.2012 19:45, RE: Srovnání
brin posted by:
Vida, tak 0,8 litrový motor má při úsporném stylu stejnou spotřebu jako 3litrový benzín při úsporném stylu v BMW 1. To je celkem k zamyšlení...
Drzel bych se reality, tedy ma stejnou spotrebu jako 1.2/1.4 pripadne nektere 1.6i ale i tak je to spatne. Vubec nevim, jaky motor budu kupovat za par mesicu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.03.2012 23:37, RE: Srovnání
nicco posted by:
Drzel bych se reality, tedy ma stejnou spotrebu jako 1.2/1.4 pripadne nektere 1.6i ale i tak je to spatne. Vubec nevim, jaky motor budu kupovat za par mesicu.
No nevím, jestli jste někdy jel po okreskách s BMW 130i, ale těch šest se udělat dá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2012 10:05, RE: Srovnání
brin posted by:
No nevím, jestli jste někdy jel po okreskách s BMW 130i, ale těch šest se udělat dá...
Nevim, jak to myslel autor, ale ja jsem uvadel kombinovany rezim. Osobne si myslim, ze pri 80kmh to muze mit spotrebu 3.8l/100
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2012 17:41, RE: Srovnání
nicco posted by:
Nevim, jak to myslel autor, ale ja jsem uvadel kombinovany rezim. Osobne si myslim, ze pri 80kmh to muze mit spotrebu 3.8l/100
Spotřeba mnou uváděná v článku odpovídá reálnému provozu. Tedy zhruba rovnoměrné využití město/dálnice/okresky. To samozřejmě není ekvivalentem podmínek, za kterých to testují výrobci, ale i tak...
Rozdíl je hodně markantní, s ostatními auty se obyčejně lze dostat na podobnou spotřebu té uváděné (většinou o něco vyšší), s TwinAirem se mi to při veškeré snaze nepovedlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.03.2012 11:14, RE: Srovnání
Adam Špaček posted by:
Spotřeba mnou uváděná v článku odpovídá reálnému provozu. Tedy zhruba rovnoměrné využití město/dálnice/okresky. To samozřejmě není ekvivalentem podmínek, za kterých to testují výrobci, ale i tak...
Rozdíl je hodně markantní, s ostatními auty se obyčejně lze dostat na podobnou spotřebu té uváděné (většinou o něco vyšší), s TwinAirem se mi to při veškeré snaze nepovedlo.
Dekuji za vysvetleni. Na druhou stranu jak rika James May o 500-ce "You rev it, and rev it, and rev it until the valves come out and dance on top of the bonnet. And then you change gear"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2012 11:51, RE: Srovnání
nicco posted by:
Dekuji za vysvetleni. Na druhou stranu jak rika James May o 500-ce "You rev it, and rev it, and rev it until the valves come out and dance on top of the bonnet. And then you change gear"
Přesně tak, chuť motoru fungovat ve vysokých otáčkách s oním specifickým zvukovým projevem je dost návyková. Ve výsledku mi tak bylo ukradené, jestli spotřeba odpovídá nebo ne, zkrátka jsem se bavil :)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.