0
back
 

diskuze k tématu: problémy s nastartováním teplého motoru Alfa romeo GTV 2000 r.v. 1986

category of topic classification: poradna, technické dotazy
husovice
number of posts2
date of registration17.06.2018
Sunday 17.06.2018 16:32, problémy s nastartováním teplého motoru Alfa romeo GTV 2000 r.v. 1986
po delší jízdě a zahřátém motoru už motor nejde nastartovat. Po schládnutí motor nastartuje na první "ťuknutí". Vyměnil jsem cívku, víčko rozdělovače, palec a svíčky za nové díly. Při startování startér protáčí tak, že jsem s jeho pomocí zajel do garáže. Svíčka při uvedeném výpadku nedává jiskru. Vyzkoušel jsem elektrikáře v různých servisech ani jeden neporadil.
P.S. Nepředpokládám, že snímání otáček ovlivní start. Auto je bez katalyzátoru i bez řídící jednotky. Už si opravdu nevím rady, ato jezdí bez problému motor táhne pouze po delší jízdě (zahřátí ) přijde výšezmíněný problém. Pomůže někdo ??
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 18.06.2018 14:47, RE: problémy s nastartováním teplého motoru Alfa romeo GTV 2000 r.v. 1986
citation:
reakce na: husovice, 17.06.2018 16:32 (po delší jízdě a zahřátém mot ...)


Myslite to tak, ze z nicehonic prestanou vsechny svicky davat jiskru, a to se deje jen pri zahratem motoru? Pokazde, nebo jen nekdy? Zkontroloval bych kondenzator u civky, teplota by na nej mohla mit vliv
respond
husovice
number of posts2
date of registration17.06.2018
Monday 25.06.2018 17:05, RE: RE: problémy s nastartováním teplého motoru Alfa romeo GTV 2000 r.v. 1986
citation:
reakce na: sheogorath, 18.06.2018 14:47 (Myslite to tak, ze z nicehonic ...)