0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3 1.9 TDI - test spotřeby

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 10:08, Luxus
Audi A3 le moc superni auto,jedina Audi,ktera se mi libi vzhledove!!
Jinak ta spotreba je celkem luxusni,i kdyz ne moc objektivni,kdyz byla hustota provozu vyssi!
je jen chyba,ze misto 1.9TDI 77kw,neudelaj treba 1.8 (nebo min) TDI treba tech 77kw,trosku snizit povinny ruceni by nebylo na skodu!
Preci jen u koncernu 1.4TDI neni vubec dobrej motor,ty 3 valce jsou az moc velka chyba!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 11:32, RE: Luxus
zigi posted by:
Audi A3 le moc superni auto,jedina Audi,ktera se mi libi vzhledove!!
Jinak ta spotreba je celkem luxusni,i kdyz ne moc objektivni,kdyz byla hustota provozu vyssi!
je jen chyba,ze misto 1.9TDI 77kw,neudelaj treba 1.8 (nebo min) TDI treba tech 77kw,trosku snizit povinny ruceni by nebylo na skodu!
Preci jen u koncernu 1.4TDI neni vubec dobrej motor,ty 3 valce jsou az moc velka chyba!!
Nazdar Zigy, ty seš koukám všude a všude píšeš to samý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 11:52, RE: Luxus
Antivulva posted by:
Nazdar Zigy, ty seš koukám všude a všude píšeš to samý.
To je co?Jsem naklonovanej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 11:56, RE: Luxus
zigi posted by:
To je co?Jsem naklonovanej...
Problém s povinným ručením je spíš v nastavení sazeb pojišťovnami v ČR než v samotném objemu motoru od výrobce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 12:20, RE: Luxus
zigi posted by:
Audi A3 le moc superni auto,jedina Audi,ktera se mi libi vzhledove!!
Jinak ta spotreba je celkem luxusni,i kdyz ne moc objektivni,kdyz byla hustota provozu vyssi!
je jen chyba,ze misto 1.9TDI 77kw,neudelaj treba 1.8 (nebo min) TDI treba tech 77kw,trosku snizit povinny ruceni by nebylo na skodu!
Preci jen u koncernu 1.4TDI neni vubec dobrej motor,ty 3 valce jsou az moc velka chyba!!
Ty blbej zigi sociále! Když je ti líto dát navíc ročně 2500 Kč na povinným ručení na 1.9, tak si sedni do tý svý kraksny a nemudruj tady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 12:21, RE: Luxus
A4 posted by:
Problém s povinným ručením je spíš v nastavení sazeb pojišťovnami v ČR než v samotném objemu motoru od výrobce.
To je fakt,ale na druhou stranu zase objem nicim nenahradis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 13:04, RE: Luxus
Máca posted by:
Ty blbej zigi sociále! Když je ti líto dát navíc ročně 2500 Kč na povinným ručení na 1.9, tak si sedni do tý svý kraksny a nemudruj tady.
Udivuje me,proc jsou tito nekteri lidi porad sprosti,lecite si tim snad mindraky?Nejake problemy v rodine?V praci?Sverte se...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 13:44, Dotaz na autora
Co je to proboha potencionál? Chtělo by to občas dávat pozor na hodinách češtiny aspoň na základní škole! A jinak nepoužívat cizí slova kterým nerozumím či dokonce která ani neexistují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 20:43, Ruceni
Nevim ajk ostatni, ale na tuto audi nemam, ale mam podovny motro a vadi me, ze jsou to obsahy jen lehce presahujici hranici zlomu v kategorii ruceni. Stejne tak 1,4 jak benzin tak nafta, to radsi koupim 1,3 ktere maji temer identicke vykony s nizsi sazbou. Jako treba Ford dela 1,8TDCI, opel ma 1,6, a ted je rocela BOOM motoru 1,6TDCI/HDI to taky neni spatny, ale nez 1,9 to uz radsi treba ctyrvalec ale s objemem tak 2,2. Ale kdo ma na tuto novou audinku, nebo i na bazarovou, tak ho urcite netrapi rozdil v ruceni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 23:18, RE: Ruceni
Martin posted by:
Nevim ajk ostatni, ale na tuto audi nemam, ale mam podovny motro a vadi me, ze jsou to obsahy jen lehce presahujici hranici zlomu v kategorii ruceni. Stejne tak 1,4 jak benzin tak nafta, to radsi koupim 1,3 ktere maji temer identicke vykony s nizsi sazbou. Jako treba Ford dela 1,8TDCI, opel ma 1,6, a ted je rocela BOOM motoru 1,6TDCI/HDI to taky neni spatny, ale nez 1,9 to uz radsi treba ctyrvalec ale s objemem tak 2,2. Ale kdo ma na tuto novou audinku, nebo i na bazarovou, tak ho urcite netrapi rozdil v ruceni
Martinovi: to si myslíš, že soudruzi v NDR dělají schválně motor o objemu1896 ccm, protože ví, že u nás je to už další kategorie povinnýho ručení nad 1850ccm V moderních dieselech se sice snižuje objem (nezmiňoval jsi třeba ještě Fiat MultiJet 1,3 se super výkonem - 66kw), zárověň jdou plnící tlaky u těchto dieselů brutálně nahoru... Teď to je myslím někde kolem 1.8 atmosféry... To znamená, že všechny části motoru budou mnohem náchylnější ke zničení a budou odcházet mnohem dřív. Podle MNĚ je 1.9 rozumnej kompromis mezi 2.5 TDi a třeba těch 1.3 MJ od Fiatu. Uvidíme, jestli na tom někdo najezdí třeba 750.000 km jako teď na vyzkoušených TDi/HDi/TDCi atd.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.