0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3 dostalo nový tříválec 1,0 TFSI

category of topic classification: německá vozidla
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Saturday 09.04.2016 17:08, Downsizeing
To jsou fakt blázni, jsem zvedavý, kdy udělají 2válec do "V" Bi-Turbo Compressor, 666 ccm a bude mít 150HP
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 09.04.2016 22:22, re
Další bude dvouválec se dvouma vypínatelnýma válcema ,když nebude potřeba výkon .Že by další průšvih z koncernu?Nějak se jim ty motory nedaří
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Sunday 10.04.2016 19:59, A 3
Oturbené tříválce má dnes kde kdo.bohužel se musí emise,alespoň papírově snižovat.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 10.04.2016 20:29, emise
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.
Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 11.04.2016 09:57, RE: emise
Zvirak posted by:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


U benzínu jsou emise rovné spotřebovanému palivu, ne? Všichni se rozčilují, jak downsizing nefunguje, ale pravdou je, že menší jednotka s přeplňováním bude mít na stejném úseku ujetém stejným "nasazením" menší spotřebu. Třeba o půl litru, ale bude. A ten půllitr rozhoduje... A jestli se to bude při plném "nasazení" téměř vyrovnávat? Tak se ale většinou nejezdí...
Netvrdím, že jsem zastáncem downsizingu, ale účel světí prostředky.

respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 11.04.2016 11:37, RE: emise
Zvirak posted by:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


Jaksi zapomínáš, že se to neřídí podle miniaturního (čti bezvýznamného trhu) v ČR. Kdo tohle nejvíc ovlivňuje, je Německo - tam je rozdíl (na naše) kolem 7 korun. Když k tomu připočtu jejich jízdní režimy, tak to není jen o rozdílu cen, ale i o rozdílu spotřeb. Prostě to bude tak, jak žádá průměrnej Helmut, ne jak by si přál nesolventní Franta.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Monday 11.04.2016 17:10, .
Je mi jasný, že nejsme středem vesmíru neuvědomil jsem si ty rozdíly v reichu. Ale v německu je to taky jiné, co se týká pojistek. Jak ale říkám, že kdyby šlo opravdu o emise, tak primárním problémem je nafta a ne downsizing.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.