0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - test spotřeby

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 00:08, Mondeo
U tabulky se spotřebou zůstal asi údaj z jiného článku (Ford Mondeo).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 08:17, speedfred
no jasne BMW ma este lepsiu spotrebu a hlavne o dost nizsie emisie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 09:21, RE: Mondeo
anonym posted by:
U tabulky se spotřebou zůstal asi údaj z jiného článku (Ford Mondeo).
Děkujeme. Opraveno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 09:50, RE: speedfred
anonym posted by:
no jasne BMW ma este lepsiu spotrebu a hlavne o dost nizsie emisie
ty emise CO2 jsou jen a pouze násobkem spotřeby. nic víc. Schválně si to zkuste (emise/spotřeba) u benzínových motorů dojdete vždy ke stejnému násobku a při porovnávání dieselových rovněž....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 10:28, RE: speedfred
anonym posted by:
ty emise CO2 jsou jen a pouze násobkem spotřeby. nic víc. Schválně si to zkuste (emise/spotřeba) u benzínových motorů dojdete vždy ke stejnému násobku a při porovnávání dieselových rovněž....
To je jasné, vždyť to na sobě přímo závisí. Množství vzduchu+množství paliva=množství spalin (převážně CO2 a H2O a pokud možno nezúčastněný N2)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 11:50, Zajímavé
Zajímavý je rozdíl ve spotřebě podle PP a dotankováním. Takhle se v koncernu VW vyrábí konkurenční výhoda. Stačí nastavit o litr níž a všichni se radují, jak jezdí levně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 11:54, RE: Zajímavé
donald posted by:
Zajímavý je rozdíl ve spotřebě podle PP a dotankováním. Takhle se v koncernu VW vyrábí konkurenční výhoda. Stačí nastavit o litr níž a všichni se radují, jak jezdí levně.
nic bych z toho nevyvozoval, ono záleží, jak přesně dotankovávali....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 11:58, RE: Zajímavé
anonym posted by:
nic bych z toho nevyvozoval, ono záleží, jak přesně dotankovávali....
kdyby vyjeli deset nádrží, tak by se to jejich nepřesné tankování částečně smázlo a byl by nějaký výsledek, podle kterého by se dalo něco posuzovat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 12:06, RE: Zajímavé
anonym posted by:
nic bych z toho nevyvozoval, ono záleží, jak přesně dotankovávali....
Tankuje se vždy po hrdlo, uplně do plna - je to v článku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 13:18, RE: Zajímavé
anonym posted by:
Tankuje se vždy po hrdlo, uplně do plna - je to v článku.
Přesně tak, pokud to systém tankování dovoluje, je nádrž dotankována úplně do plna, tzn. do doby než vidím hladinu (pokud takto nelze dotankovat, volím metodu do druhého vypnutí pistole).
S přibývajícím počtem najetých kilometrů se rozdíl hodnot spotřeby postupně smazává.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 16:42, RE: Zajímavé
Petr - TipCars.com posted by:
Přesně tak, pokud to systém tankování dovoluje, je nádrž dotankována úplně do plna, tzn. do doby než vidím hladinu (pokud takto nelze dotankovat, volím metodu do druhého vypnutí pistole).
S přibývajícím počtem najetých kilometrů se rozdíl hodnot spotřeby postupně smazává.
Spotrebu pocitate pomerne presne. Skoda, ze je mereni zatizeno chybou plynouci z maleho poctu ujetych km a tudiz i maleho mnozstvi spotrebovaneho paliva. Na palubnich PC mnoha znacek je videt, ze s ohledem na jejich konstrukci (resp. konstrukci meraku hladiny paliva v nadrzi, prutoku atd.) dochazi pri takto kratkem mereni ke znacnym odchyklam od skutecnych hodnot. Bylo by zajimave porovnat, zda pri vyjeti napr. cele nadrze budou udaje vzajemne korespondovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 18:31,
Tohle auto prostě chci - nádhera !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 19:05, Co zveřejniit tabulku
Redakce by mohla zveřejnit tabulku skutečné a PP uváděné spotřeby. Od vozů, kde údaj seděl nejlépe, až po největší rozdíly. Zřejmě by to o něčem svědčilo. I když jsou odchylky vzhledem k metodice měření nevyhnutelné, neubráním se dojmu, že v mnoha případech jde o politiku značky zlepšit si skóre podobně jako v případě nadhodnocování údaje tachometru (rychlosti).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 19:12, za ziva sezere
nesouhlasims redakci, tohle auto vas za ziva sezere :-úúú
jednou pri nakupu
pak az ho pujdete pojistit
v servisu
a az ho budete chtit po par letech prodat,pokud
nezkonci na ukrajine kde specialne tyto vozy miluji ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.11.2007 11:58, RE: za ziva sezere
anonym posted by:
nesouhlasims redakci, tohle auto vas za ziva sezere :-úúú
jednou pri nakupu
pak az ho pujdete pojistit
v servisu
a az ho budete chtit po par letech prodat,pokud
nezkonci na ukrajine kde specialne tyto vozy miluji ))
Východ zajímá jenom benzín, nafta v osobáku je tam ostuda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.11.2007 13:09, RE: Co zveřejniit tabulku
donald posted by:
Redakce by mohla zveřejnit tabulku skutečné a PP uváděné spotřeby. Od vozů, kde údaj seděl nejlépe, až po největší rozdíly. Zřejmě by to o něčem svědčilo. I když jsou odchylky vzhledem k metodice měření nevyhnutelné, neubráním se dojmu, že v mnoha případech jde o politiku značky zlepšit si skóre podobně jako v případě nadhodnocování údaje tachometru (rychlosti).
Nadhodnocování údaje rychloměru vozidla:
Právní řád ČR odkazuje v případě přesnosti rychloměrů na mezinárodní předpisy, a to konkrétně na předpis EHK/OSN č. 39 a evropskou směrnici 75/443/EHS, ve znění pozdějších směrnic. Z uvedených norem jednoznačně vyplývá, že:
- Rychlost udávaná rychloměrem nesmí být nikdy nižší než skutečná rychlost. Je stanovena i maximální odchylka, která určuje, že např. při údaji rychloměru 50 km/h je minimální skutečná rychlost 41 km/h.
- Je přesně stanoven vzorec, podle kterého se přípustná odchylka rychloměru určuje.
Z výše uvedeného vyplývá, že pokud nejsou na vozidle provedeny nepovolené úpravy (např. montáž pneumatik nepovoleného (většího) rozměru), nelze při dodržování rychlosti dle rychloměru překročit zákonem stanovenou maximální rychlost vozidla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.11.2007 18:34, RE: za ziva sezere
anonym posted by:
nesouhlasims redakci, tohle auto vas za ziva sezere :-úúú
jednou pri nakupu
pak az ho pujdete pojistit
v servisu
a az ho budete chtit po par letech prodat,pokud
nezkonci na ukrajine kde specialne tyto vozy miluji ))
)))))))))))))))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.11.2007 19:17, RE: za ziva sezere
anonym posted by:
Východ zajímá jenom benzín, nafta v osobáku je tam ostuda
Ona to ani tak není ostuda, jako spíš nevýhoda. Zima v Moskvě je tužší než zima v Praze, nafta je v mrazech problematická.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.11.2007 19:22, Kecání tachometru
AnderN posted by:
Nadhodnocování údaje rychloměru vozidla:
Právní řád ČR odkazuje v případě přesnosti rychloměrů na mezinárodní předpisy, a to konkrétně na předpis EHK/OSN č. 39 a evropskou směrnici 75/443/EHS, ve znění pozdějších směrnic. Z uvedených norem jednoznačně vyplývá, že:
- Rychlost udávaná rychloměrem nesmí být nikdy nižší než skutečná rychlost. Je stanovena i maximální odchylka, která určuje, že např. při údaji rychloměru 50 km/h je minimální skutečná rychlost 41 km/h.
- Je přesně stanoven vzorec, pod...
Kecání tachometru je poměrně běžné. Většina lidí si říká, že když pojedou +10%, tak je to v toleranci. Měl jsem štěstí na auto (Mondeo 2001) - už po nějaké době mi bylo divné, že když jedu po dálnici na tempomat přesně 130 km/h, tak mě podezřele málo lidí předjíždí. Změřil jsem to s pomocí GPS a zjisitil, že tak od 60 km/h vejš je odchylka asi 3 km/h. Při 130 km/h tachometrových jedu 127 reálných. Kolega proměřil Octavii I a zjistil, že jede při 130 skutečných 123. Je velice pravděpodobné, že "piráti" ve Fábii jedoucí 160 tacho mají skutečnou rychlost kolem 140.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.