0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 C4 - více než milion kilometrů na kontě

category of topic classification: německá vozidla
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 29.03.2016 10:59, SOUHLAS
Bratr toto auto v sedanu měl a bylo to to nejlepší co se kdy v okolí a rodině objevilo. Souhlasím naprosto se vším. Škoda, že auto zrušila srážka na dálnici s kancem a auto šlo do věčných lovištˇ. Prostě to bylo auto s duší, které se už nedělají. Souhlasím taky s názorem na pseudopohony 4x4. Co ta audinka vyjela bylo neskutčné. No škoda, že už je zrecyklovaná NEZAPOMENEME
respond
Ronacton
number of posts7
date of registration06.08.2015
Wednesday 30.03.2016 10:28, Dobry auto
Tuhle Audi ma kamos a je s ni hrozne spokojenej. Kupovla ji uz jetou asi pred 3ma rokama a co pamatuju tak nemusel resit zadny opravy
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 30.03.2016 11:10, Stará hujda.
Auto je spotřební věc, jako každá jiná. Ano, existují krásné staré kousky, které se vyplatí renovovat, udržovat apod. Tohle Audi je spotřební věc. Chtěl byste mít doma dvacet let starou lednici, televizor, kávovar, počítač? Jak asi vypadá auto po miliónu kilometrů? Jako rarita zajímavé, můžete se uklidňovat
tím, že "ty nové" auta nestojí za nic. Nicméně takové oktávky TDI najedou milión taky a nedávno proběhla zrovna nějaká taková tuším na auto.cz.
respond
Ales1
number of posts3
date of registration16.01.2013
Friday 01.04.2016 14:11, ?
Ale vy jste to nepochopil. Dnes se už nebudete moci rozhodnout, zda s autem najedete milion km nebo ne, protože cíleným a řízením opotřebením vám auto prostě odejde, takže buď necháte ranec za opravy nebo za nové. Auta bez milionu kurvítek a zbytečné komplikované výbavy (proč mám v autě TV tuner?), která jezdila jen při běžné údržbě, jsou minulostí. A i když by jezdila, zakážou to politici nějakou ekologickou daní a poplatky. Auto loby je velká.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 01.04.2016 19:27, RE: ?
Ales1 posted by:
Ale vy jste to nepochopil. Dnes se už nebudete moci rozhodnout, zda s autem najedete milion km nebo ne, protože cíleným a řízením opotřebením vám auto prostě odejde, takže buď necháte ranec za opravy nebo za nové. Auta bez milionu kurvítek a zbytečné komplikované výbavy (proč mám v autě TV tuner?), která jezdila jen při běžné údržbě, jsou minulostí. A i když by jezdila, zakážou to politici nějakou ekologickou daní a poplatky. Auto loby je velká.


Dacia Duster jezdí a jezdí, protože je to jednoduché auto. A takových se dá koupit víc. Není problém koupit auto, které v sobě má téměř primitivní techniku.
A Audi A6 C4 určitě ve své době platila u majitelů dvacetiletých ojetin za mastňáckou limuzínu, kterou by si oni nikdy nekoupili.


respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Saturday 02.04.2016 07:23, RE: ?
Reno posted by:
Ales1 posted by:
Ale vy jste to nepochopil. Dnes se už nebudete moci rozhodnout, zda s autem najedete milion km nebo ne, protože cíleným a řízením opotřebením vám auto prostě odejde, takže buď necháte ranec za opravy nebo za nové. Auta bez milionu kurvítek a zbytečné komplikované výbavy (proč mám v autě TV tuner?), která jezdila jen při běžné údržbě, jsou minulostí. A i když by jezdila, zakážou to politici nějakou ekologickou daní a poplatky. Auto loby je velká.
Dacia Duster jezdí a jezdí, protože je to jednoduché auto. A takových se dá koupit víc. Není problém koupit auto, které v sobě má téměř primitivní techniku.A Audi A6 C4 určitě ve své době platila u majitelů dvacetiletých ojetin za mastňáckou limuzínu, kterou by si oni nikdy nekoupili.


Škoda 120 nebo Škoda Favorit taky stále jezdí. Na rozdíl od Dacie jsou to auta. Fakt už mne tady štvete, jak stále vychvalujete a někomu doporučujete ten rumunskej zastaralej hnus. Dacia je dobrá tak na vození pytlů s cementem nebo cihel, ale ne pro ježdění lidí.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 02.04.2016 11:25, Gravestone:)
No nevím, já znám pár lidí co ji mají a jsou spokojení. Pisatel se ptá po jednoduchém autě s minimem techniky. Sám v Dacii nejezdím, ale rozhodně bych o ní netvrdil, že to není auto pro lidi. Čím jezdíte Vy?:)
btw.krom Dacie se vyjadřuju pochvalně třeba o Focusech a mnoha dalších autech. Ale když hledá někdo na spodním okraji stupnice, z těch spolehlivých a dobrých je to třeba Dacia. A Favorit je auto a Dacia ne? No nevím:)
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Saturday 02.04.2016 14:41, Duster
Já Dusterem jezdil, jezdil jsem i Renaultem Thálií, což je vlastně převlečená Dacie a oboje v pohodě. Nízkorozpočtovka, která ale relativně vydrží, rozhodně po dobu záruky. Na oboje 5 let záruka.
respond
mallik
number of posts4
date of registration14.01.2012
Monday 09.05.2016 21:13, Thalia
Co se Thalie II týče tak souhlas. Není to žádné luxusní svezení, spíše úroveň Felicie...ale je to nesmírně jednoduché, nereznoucí (oboustran pozink) a servisně nenáročné auto.
respond
dakk
number of posts11
date of registration22.07.2016
Wednesday 14.12.2016 23:51, To auto je nej.
To auto je nejlepší to co kdy kdo vyrobil.Nikdo už nikdy nic podobného neudělá.Když zkloubím všechny atributy,,,vždy vyjde tohle auto..Pohodlí,bezpečnost,skvělý interiér,absolutní mechanická odolnost,prestiž,spotřeba,kilometrový prubeh, kolik musím vrazit do auta za ujetých miliion kilometru,trvala technika,jede dvěstě třicet,neskutečný bezporuchový a robustní pohon,nekurvící se agregát převodovka ani difr,stačí jednou za stotisíc vyměnit oleje,aerodynamika,pozink,a celková hutnost.Není nejrychlejší, a že je težká na čumák?No a co,není to zavodák,za to se vyhrabe a jede furt...Když se srovnají ostatní značky,či třída vždy se to někde zarazí navíc jsou složité jak stíhačky ale z ubohých materiálu,kdy po třistatisících zakuká skoro vše..Phaeton??A6 C6?C7?Q7?BMW 5?MB E?Jo,, jsou fajn,,ale ta druhého,či třetího majitele nesmyslně a totálně finančně zrujnují..Hlavně se tvářit moderně,ekologicky,mít třicet pytlu , dispeje a asistenty pro pitomce...Dnešní auta jsou syntetiky odporný hnus,hlavně ty faktory,, bez duše..Ta by se neměla vubec vyrábět,(postavit je mimo zakon),jelikož právě ta jsou nejvíc škodlivá,když se veme v potaz vznik, jejich jepičí život a zánik..je mi zle s celkového automobilového prumyslu..Kdyby jezdily obdoby A6 C4,na světě se dýchá lehce protože je třetina aut,,, lenivci se vice hejbou a ostatní se mohou rekrutovat na něco užitečného...třeba sázet stromky...
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Thursday 15.12.2016 10:32, Paradne auto
Ja sa s vami nebudem hadat, je to urcite skvele auto a mate tiez pravdu, ze v tejto dobe uz sa kvalitne auta nevyrabaju. Ale neviem si predstavit svet, kde by kazdy mal turbodiesel 2,5 litra. Je pravda, ze by asi bolo menej aut, lebo polka populacie by mala rakovinu z tych sadzi. Na druhej strane, by sa ani tak velmi auta nevyrabali, takze tam by to bolo cistejsie :)
Vsimol som si, ako spominate, ze novsie auta uz nie su tak kvalitne. Preco tam, prosim Vas, nevidim nic japonske? Zo stvorkolky by som uviedol aspon subaru legacy/outback minulej generacie. Taktiez nejaka honda accord 2.4 podla mna tych milion km pri spravnej udrzbe da. Ak chcete vacsie, honda legend alebo niekolkokrat spominana maxima od nissanu. Ak Vam vadi spotreba, da sa dat do plynu.
A posledna vec, viem ze citroen XM nepatril medzi najspolahlivejsie auta, ale aj tak by som bral ten 3.0 V6 vsetkymi desiatimy, a nielen kvoli mojmu nicku, je to neskutocny korab na hydraulike...
respond
danet - redakce TipCars
number of posts557
date of registration16.11.2012
Friday 16.12.2016 09:28, RE: To auto je nej.
dakk posted by:
To auto je nejlepší to co kdy kdo vyrobil.Nikdo už nikdy nic podobného neudělá.Když zkloubím všechny atributy,,,vždy vyjde tohle auto..Pohodlí,bezpečnost,skvělý interiér,absolutní mechanická odolnost,prestiž,spotřeba,kilometrový prubeh, kolik musím vrazit do auta za ujetých miliion kilometru,trvala technika,jede dvěstě třicet,neskutečný bezporuchový a robustní pohon,nekurvící se agregát převodovka ani difr,stačí jednou za stotisíc vyměnit oleje,aerodynamika,pozink,a celková hutnost.Není nejrychlejší, a že je težká na čumák?No a co,není to zavodák,za to se vyhrabe a jede furt...Když se srovnají ostatní značky,či třída vždy se to někde zarazí navíc jsou složité jak stíhačky ale z ubohých materiálu,kdy po třistatisících zakuká skoro vše..Phaeton??A6 C6?C7?Q7?BMW 5?MB E?Jo,, jsou fajn,,ale ta druhého,či třetího majitele nesmyslně a totálně finančně zrujnují..Hlavně se tvářit moderně,ekologicky,mít třicet pytlu , dispeje a asistenty pro pitomce...Dnešní auta jsou syntetiky odporný hnus,hlavně ty faktory,, bez duše..Ta by se neměla vubec vyrábět,(postavit je mimo zakon),jelikož právě ta jsou nejvíc škodlivá,když se veme v potaz vznik, jejich jepičí život a zánik..je mi zle s celkového automobilového prumyslu..Kdyby jezdily obdoby A6 C4,na světě se dýchá lehce protože je třetina aut,,, lenivci se vice hejbou a ostatní se mohou rekrutovat na něco užitečného...třeba sázet stromky...


Dobrý den, nechcete se o svém autě rozvyprávět v recenzi? : http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.