0
back
 

diskuze k tématu: Chevrolet Cruze vs Citroen C4 - co mohou nabídnout a který vybrat?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, francouzská vozidla, americká vozidla, americká vozidla, francouzská vozidla
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 17.12.2012 08:22, Souhlas
Z obou zmíněných bych taky nebral ani jedno... Zaujel mne ten dojem ohledně sálání levnosti z Cruze. Stejný dojem jsem měl i při prohlídce nové i30 a ix35. Na první pohled super, na druhý se už našly věci, které mě vadily...
Když hatchback, tak MB třídy B. Ceny na Mercedes více než dobré. Ten Golf není od věci, asi bude o něco levnější...
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Monday 17.12.2012 11:13, Cruze jo.
Paní má jako typická češka velké požadavky. Mělo by to být co nejlevnější a mělo by to suplovat deset druhů aut dohromady a samozřejmě to má mít nafťák, protože strýček Tonda říkal, že jako pi*o nafťáky sou teďka jako nejvíc tentoc, pí*o jako nejlepší. Že to jede a málo žere. No, ale jinak já bych se třeba tomu Cruzu nebránil. Ta ty peníze?????????? Pane poradče Tipcars, chce to trošku nastudovat ceníky a technické parametry auta a to auto si i obejít a vlézt do něj. Lepší než nějaká Fabia. Bral bych tam ten 1.8 benzín. CRUZE je jednoduché a robustní auto s dobrým benziňákem a povedeným zevnějškem. Pro normální lidi bez ambicí dobré pracovní auto pro každý den i do Chorvatska (fuj). Má ho vzdálenější soused jako nový a slouží mu už dva roky bez problému (sedan, benzín).

respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Monday 17.12.2012 12:33, Cruze
Tak já nevím, z celé odpovědi sálá téměř nenávist k Daewoo. Pravda - tahle značka začala na obstarožní technice Opelu, mnozí pamatují porevoluční nástup Daewoo Racer, což byl reinkarnovaný Opel Kadett. Mám ale za to, že po převodu na Chevrolet se něco změnilo. Ne sice hned, Chevrolet Spark byl jen Daewoo Matiz po faceliftu, ale zrovna Cruze nastoupil novou cestu. Design zcela nový, jeho přijetí je hodně individuální záležitost, podle mne je to v současnosti snad nejhezčí Korejec. A jestli je skutečnost taková, jak se píše v odpovědi, tak to znamená, že všichni recenzenti ve všech motoristických časopisech jsou blbci a měli by je vyhodit. Ne že by to bylo auto bez chyb, takové snad neexistuje, ale podle všeho není Cruze horší než běžná evropská produkce.
respond
David V
number of posts2054
date of registration16.05.2007
Monday 17.12.2012 12:33, RE: Cruze jo.
gablenz posted by:
Paní má jako typická češka velké požadavky. Mělo by to být co nejlevnější a mělo by to suplovat deset druhů aut dohromady a samozřejmě to má mít nafťák, protože strýček Tonda říkal, že jako pi*o nafťáky sou teďka jako nejvíc tentoc, pí*o jako nejlepší. Že to jede a málo žere. No, ale jinak já bych se třeba tomu Cruzu nebránil. Ta ty peníze?????????? Pane poradče Tipcars, chce to trošku nastudovat ceníky a technické parametry auta a to auto si i obejít a vlézt do něj. Lepší než nějaká Fabia. Bral bych tam ten 1.8 benzín. CRUZE je jednoduché a robustní auto s dobrým benziňákem a povedeným zevnějškem. Pro normální lidi bez ambicí dobré pracovní auto pro každý den i do Chorvatska (fuj). Má ho vzdálenější soused jako nový a slouží mu už dva roky bez problému (sedan, benzín).


Taky s článkem nesouhlasím ohledně Cruze. Jsou tam určitě cítit předsudky ohledně korejské produkce. Nicméně co jsem kdy o Cruzovi četl, tak se shoduje s tím, co píšeš. Robustní jednoduché funkční auto s vemli dobrým (i úsporným) benzínovým motorem a podařeným designem.
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Monday 17.12.2012 16:51, RE: Cruze jo.
David V: Jako druhé pracovní auto do rodiny a s LPG v kufru - jedna z nejlepších voleb teď v tuto chvíli! A ten "poradce" ještě zapoměl připomenout PRVÍHO opravdu solidního Korejce u nás. Zrovna taky pochází od Daewa v emerikánském hávu. Typne si někdo? Byl těsně před tím KiaHjondéprdel boomem. A dnes už je zaponenutý. Dobrý design (první čistě evropský), dobrý podvozek (víceprvky - narozdíl do Cruze) a samozřejmě dobré benzíny. Odpověď zní?
respond
figo
number of posts37
date of registration28.05.2007
Tuesday 18.12.2012 11:00, rada
Mi se líbí, jak recenzent doporučuje a přitom netlačí za každou cenu svůj názor, tak to má být. Otázka zněla zda Cruze či C4 a odpověď byla C4, nevím co v tom hledáte dál. Já osobně bych paní doporučil spíše benzín, ale třeba najede více než 30 tis. ročně ( o čemž pochybuji), pak by se +- do 300 tis. vlezla.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 18.12.2012 12:44, RE: rada
figo posted by:
Mi se líbí, jak recenzent doporučuje a přitom netlačí za každou cenu svůj názor, tak to má být. Otázka zněla zda Cruze či C4 a odpověď byla C4, nevím co v tom hledáte dál.


No dál v tom hledáme nějaký důvod, proč byl vlastně ten Cruze tolik pohaněn. Jde o to, že autor v článku projevil své výrazné antipatie k nějakému autu, které ale podle všeho nemají reálný základ. Takový přístup pak znehodnocuje celou odpověď, podrývá důvěryhodnost autora a nastoluje oázku, jestli naopak něco nezatajil u té C4.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 18.12.2012 13:07, RE: rada
Koloss posted by:
figo posted by:
Mi se líbí, jak recenzent doporučuje a přitom netlačí za každou cenu svůj názor, tak to má být. Otázka zněla zda Cruze či C4 a odpověď byla C4, nevím co v tom hledáte dál.
No dál v tom hledáme nějaký důvod, proč byl vlastně ten Cruze tolik pohaněn. Jde o to, že autor v článku projevil své výrazné antipatie k nějakému autu, které ale podle všeho nemají reálný základ. Takový přístup pak znehodnocuje celou odpověď, podrývá důvěryhodnost autora a nastoluje oázku, jestli naopak něco nezatajil u té C4.


přesně tak, extrémě tendenčně napsaná odpověď na dotaz. z nabízené dvojice bych si sice nevybral, ale kdybych musel tak raději Cruze než C4, byť mám osobně s Daewoo neblahou zkušenost. muset si vybrat funglovku v tomhle segmentu tak jdu do Fluance v benzínu.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 18.12.2012 14:54, RE: rada
tomaskrtek posted by:
muset si vybrat funglovku v tomhle segmentu tak jdu do Fluance v benzínu.


Jo, Fluence mě taky napadl, jenže ten je jen sedan, kdežto Cruze má sedan/hatchback/kombík a C4 je snad hatchback. Taky se Fluence nemusí každému líbit, ale to je otázka osobního vkusu.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 18.12.2012 21:11, Punc levnosti
na mně dýchá z obou, tohle bych v této kategorii neřešil, ale z Cruze mám lepší pocit a neslyšel jsem o nějakých zásadních technických problémech, což se např. o řetězových rozvodech nové generace motorů v C4 říct nedá. Celkem k zamyšlení je fakt, že za ceníkových 339 000 (reálných 320 000) může mít novou generaci Golfa s překvapivě bohatou výbavou. Navíc jde o auto s velmi nízkým poklesem hodnoty a vysokou likviditou při prodeji (Cruze je pravý opak). A nová generace už přešla zpátky k rozvodům řemenem, ne? Ten příplatek 20 táců se v při prodeji za X let může ve srovnání s Chevym a Citrónem několikanásobně vrátit. A image je úplně někde jinde. Nový Seat Leon je taky moc pěkný a snad má i normální ruční brzdu, což je velké plus!
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Wednesday 19.12.2012 14:40, Fluance je naleštěná bída
Cruze zase bída i od pohledu navíc s negativní minulostí značky, snad ten C4, i když u toho mě při výběru odradila ta frantíkovská rádoby inovativnost, či spíše extravagance - u minulé verze pevný střed volantu. To by mě jeblo, kdyby se mi neotáčel.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 20.12.2012 10:00, RE: rada
Koloss posted by:
tomaskrtek posted by:
muset si vybrat funglovku v tomhle segmentu tak jdu do Fluance v benzínu.
Jo, Fluence mě taky napadl, jenže ten je jen sedan, kdežto Cruze má sedan/hatchback/kombík a C4 je snad hatchback. Taky se Fluence nemusí každému líbit, ale to je otázka osobního vkusu.


dneska jsem byl kouknout na fluance. mají nějakou akci, šestnáctka s rádiem a klimou za 235. za ty peníze hodně slušný.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 20.12.2012 12:26, RE: rada
tomaskrtek posted by:
Koloss posted by:
tomaskrtek posted by:
muset si vybrat funglovku v tomhle segmentu tak jdu do Fluance v benzínu.
Jo, Fluence mě taky napadl, jenže ten je jen sedan, kdežto Cruze má sedan/hatchback/kombík a C4 je snad hatchback. Taky se Fluence nemusí každému líbit, ale to je otázka osobního vkusu.
dneska jsem byl kouknout na fluance. mají nějakou akci, šestnáctka s rádiem a klimou za 235. za ty peníze hodně slušný.


nechápu když je k sehnání Fluence v této výbavě za 235, že lidi jdou do Rapida. Proč? Za cenu rapida se prodává SEAT Leon když už lepší (=ne tolik lowcostové) auto, než Fluence...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 20.12.2012 14:26, RE: rada
free78 posted by:
tomaskrtek posted by:
Koloss posted by:
tomaskrtek posted by:
muset si vybrat funglovku v tomhle segmentu tak jdu do Fluance v benzínu.
Jo, Fluence mě taky napadl, jenže ten je jen sedan, kdežto Cruze má sedan/hatchback/kombík a C4 je snad hatchback. Taky se Fluence nemusí každému líbit, ale to je otázka osobního vkusu.
dneska jsem byl kouknout na fluance. mají nějakou akci, šestnáctka s rádiem a klimou za 235. za ty peníze hodně slušný.
nechápu když je k sehnání Fluence v této výbavě za 235, že lidi jdou do Rapida. Proč? Za cenu rapida se prodává SEAT Leon když už lepší (=ne tolik lowcostové) auto, než Fluence...


to už si zřejmě národ taky uvědomil a prodeje rapida jsou hodně špatný, navíc v motoanketách kde měl bodovat se nedostal ani do finále. nedivím se, půlauto za cenu celýho.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.