back
 

diskuze k tématu: auto pro 3 dospělé a 4 děti?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, typ vozidla, osobní a terénní, hybridy, cng, lpg
HKTU
number of posts4
date of registration13.09.2018
Thursday 13.09.2018 13:53, auto pro 3 dospělé a 4 děti?
Zdravím, chtěl bych se poptat na doporučení auta pro 7, viz. výše. Cena max. do 150 000,-. Ideálně s CNG nebo LPG...jde mi o to, aby nás nesežral provoz a ani následný servis.. Vím, že je to dost limitující, ale už se v tom trochu ztrácím...rozptyl mám od Chrysleru Grand Voyager až po VW Touran..předem děkuji za tipy a zkušenosti.
respond
Humusus
number of posts529
date of registration16.10.2016
Thursday 13.09.2018 18:46, RE: auto pro 3 dospělé a 4 děti?
citation:
reakce na: HKTU, 13.09.2018 13:53 (Zdravím, chtěl bych se poptat ...)


Plnohodnotných sedm sedaček máte pouze ve velkých MPV, jako je Sharan/Alhambra, Espace, Previa, Smax/Galaxy, C8, 807, Voyager, Ulysse...

Pokud vím tak třeba 1.8T a VR6 u koncernu snáší LPG dobře. Problém u těchto aut je, že je k motoru špatný přístup, je v podstatě schovaný pod prostorem přístrojové desky, lpg potřebuje více péče a mechanici to moc rádi nedělají. Navíc za ty peníze to už žádný zánovní kousek nebude.
Osobně bych vzal buď benzín a smířil se s cca 10 litrovou spotřebou nebo šel do dieselu. Např. R. Espace 2.0 dCi nebo 2.0 HDi u Eurovanů není špatná volba v naftě.
respond
HKTU
number of posts4
date of registration13.09.2018
Thursday 13.09.2018 20:10, RE: RE: auto pro 3 dospělé a 4 děti?
citation:
reakce na: Humusus, 13.09.2018 18:46 (Plnohodnotných sedm sedaček má ...)


Právě proto, že mám malé děti, tak asi nemusí jít o plnohodotné sedačky...a za 6 let budeme auto stejně měnit...každopádně dík.
respond
Humusus
number of posts529
date of registration16.10.2016
Thursday 13.09.2018 20:34, RE: RE: RE: auto pro 3 dospělé a 4 děti?
citation:
reakce na: HKTU, 13.09.2018 20:10 (Právě proto, že mám malé děti, ...)


to právě kvůli umístění dětských sedaček plnohodnotné být musí
respond
HKTU
number of posts4
date of registration13.09.2018
Friday 14.09.2018 01:11, RE: RE: RE: RE: auto pro 3 dospělé a 4 děti?
citation:
reakce na: Humusus, 13.09.2018 20:34 (to právě kvůli umístění dětský ...)


no, na zadní sedadla (6+7) se podsedáky vejdou...teď myslím např. Zafira, Touran apod. a děti tak díky podsedákům sedí i trochu výš..takže by se jim tam asi i ty nohy vešly líp..nebo se pletu.
respond
Corlis
number of posts119
date of registration14.03.2007
Saturday 15.09.2018 21:04, RE: auto pro 3 dospělé a 4 děti?
citation:
reakce na: HKTU, 13.09.2018 13:53 (Zdravím, chtěl bych se poptat ...)




zdravím, já mam zafiru 2008 1.9 ctdi 74kw. Kupována původně pro účely rodinné- vícedovozy sem a tam ve více lidech.. mám 3 děti, tchýni, inval. švagra, psa....po roce to ztratilo na významu. Naprosto dostačující přibližovadlo . Ale já mám úplně VŠE hotové - od rozvodů, vstřiků, setrváku,spojky a desítek dalšího po vodu do ostřikovače )). Stálo to fakt hodně a jelikož ji budu prodávat za hubičku do cca půl roku /jdu do crosslandu/, tak budoucí majitel si myslím bude slintat blahem neb bude lít jen naftu. Takže za mne zafa, pokud dostává náležitou péči, zcela vyhovující pro provoz vícečlenné rodiny. Motor je Ital, dle mechanika ve skvělé kondici. Spotřebu neřeším, jezdí kolem 6,5-8l dle těžké nohy...Opravdu nemám jedinou sebemenší výtku. Podvozek stabilní a pevný, krásně vyveze ze zatáček. Variabilita uvnitř neskutečná. Tož tak. Líbila se mi Kia Carens pro 7 lidí ve dvoulitru naftě, to byl hodně horký favorit, mrkněte na recenze.
respond
*autofans*
number of posts135
date of registration21.11.2008
Monday 17.09.2018 07:58, *autofans*
Kdybych chtěl vozit 4 děti, tak bych se trošku zamyslel nad nesmyslem typu nouzové sedačky u Zafiry apod. Proč ? Pokud budu mít v druhé řadě 2 autosedačky (3 dospělí budou asi na předních místech, tak nastoupit do třetí řady, je bez vyndávání autosedaček ve 2.řadě nemyslitelné.
Určitě to chce vybrat plnohodnotné MPV nebo za dobré peníze např. kratší verzi Experta Tepee, Jumpyho, Scudo,Traffika, Vivaro apod. s motrem 2.0HDI/2.0DCi. Tato auta nestojí moc a přístup na zadní sedadla je možný i bez nutnosti přestavovat uvnitř při každé zastávce kompletní zasedací pořádek (nejpohodlnější konfigurace je pro 7 osob ve složení 2+2+3 a dostanete se pohodlně i dozadu a 8 sedadlo zůstane v záloze v garáži). Benefitem bude i to, že tam zůstane nějaký použitelný kufr. Pokud Vám to připadá už moc velké auto nebo kategoricky odmítáte diesel, tak jediná spolehlivá a skoro nekorodující volba v této cenové kategorii je Toyota Previa 2.4 VVTi z posledních let výroby. Plnohodnotná sedadla, spolehlivý motor a lehce udržovatelný podvozek i při vyšších nájezdech, nekrade se a velká část se prodává už s LPG. Nebál bych se toho ani čistě na benzin, 9-10l/100km je pořád lepší než řešit DPF, vstřiky, turbo, EGR, BSI moduly a jiné radosti u Tourana a podobných eurovozítek.
respond
Corlis
number of posts119
date of registration14.03.2007
Monday 17.09.2018 08:36, RE: *autofans*
citation:
reakce na: *autofans*, 17.09.2018 07:58 (Kdybych chtěl vozit 4 děti, ta ...)


Souhlas....bylo by dobre vedet, jak jsou stare deti a pocet sedacek. Ja mam dva jiz bez nich, takze druha rada byla bez problemu. Jinak Previi jsem chvilku jezdil a vynikajici volba. Dokonce jsem sem nekdy drive daval kontakt na servis, ktery dela jen previe...uz ho nevim, ale moc sikovny chlapek.
respond
HKTU
number of posts4
date of registration13.09.2018
Monday 17.09.2018 09:38, RE: RE: *autofans*
citation:
reakce na: Corlis, 17.09.2018 08:36 (Souhlas....bylo by dobre vedet ...)


Děkuji za reakce..děti jsou 9, 6, 2 a bude mimi...ti dva starší jsou už na podsedácích, tzn. neřeším pro ně sedačky..ti dva mladší ještě chvíli sedačky mít budou...na případná zadní "nouzová" sedadla by šli ti dva starší + podsedák, kterej se tam jednoduše dá...zvýší se tím i jejich posez, tzn. nebudou mít kolena u hlavy. O Previi jsem taky kdysi četl v časopise...dělal je někdo u Náchoda..
respond




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, all rights reserved.