0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C1 SX 1,0 VVT-i - test spotřeby

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.11.2005 11:59, Přesnost měření spotřeby dle tankování
Chci vás jen upozornit, že přesnost měření spotřeby podle takování vždy do plné nádrže je přesné jen pokud tankujete u stejné pumpy a nejlépe i stejného stojanu. Měřili jsme s kolegou takto spotřebu u octavie 1.8T a podle tankování jsme jeli jen za 5L, podle PP za 6,5 čož je dost velký rozdíl. Navíc PP většinou ukazuje trochu méně než je real, v našem případě to bylo naopak a ještě byl rozdíl značný a to díky tankování u jiné pumpy. Pokud bychom brali u stejné pumpy (a stojanu), tak by určitě udaj dotankování odpovídal přibližně udaji s PP.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.11.2005 12:50, RE: Přesnost měření spotřeby dle tankování
Žíža posted by:
Chci vás jen upozornit, že přesnost měření spotřeby podle takování vždy do plné nádrže je přesné jen pokud tankujete u stejné pumpy a nejlépe i stejného stojanu. Měřili jsme s kolegou takto spotřebu u octavie 1.8T a podle tankování jsme jeli jen za 5L, podle PP za 6,5 čož je dost velký rozdíl. Navíc PP většinou ukazuje trochu méně než je real, v našem případě to bylo naopak a ještě byl rozdíl značný a to díky tankování u jiné pumpy. Pokud bychom brali u stejné pumpy (a stojanu), tak by určitě ud...
V tohle případě jsem pochopil, že se jedná o natánkování zcela do plné - tedy po hrdlo nádrže, což zaručuje přesné měření.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.11.2005 14:08, RE: Přesnost měření spotřeby dle tankování
Yeti posted by:
V tohle případě jsem pochopil, že se jedná o natánkování zcela do plné - tedy po hrdlo nádrže, což zaručuje přesné měření.
Nezaručuje - každá pistol u stojanu vypíná jinak, je jinak nastavená, tzn. že jeden stojan pustí víc benzínu než jiný, netankuje se až po okraj, kdy vidím, že je plná nadrž , ale do vypnutí pistole u stojanu. A protože každá pumpa má jiný typ stojanů, tak je má taky jinak nastavené a vypínají v jiný okamžik - některé dříve a jiné pozdějí. Nevím na jakém principu funguje stop ventil, ale asi to má docela velkou toleranci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.11.2005 14:42, RE: Přesnost měření spotřeby dle tankování
Žíža posted by:
Nezaručuje - každá pistol u stojanu vypíná jinak, je jinak nastavená, tzn. že jeden stojan pustí víc benzínu než jiný, netankuje se až po okraj, kdy vidím, že je plná nadrž , ale do vypnutí pistole u stojanu. A protože každá pumpa má jiný typ stojanů, tak je má taky jinak nastavené a vypínají v jiný okamžik - některé dříve a jiné pozdějí. Nevím na jakém principu funguje stop ventil, ale asi to má docela velkou toleranci.
Proč by se nemohlo tankovat až zcela po hrdlo? Když pistoli vysuneš, tak se dá natankovat až po okraj nádrže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.11.2005 15:53, RE: Přesnost měření spotřeby dle tankování
Yeti posted by:
Proč by se nemohlo tankovat až zcela po hrdlo? Když pistoli vysuneš, tak se dá natankovat až po okraj nádrže.
Pánové, děkuji za vaše připomínky, tankuji skutečně až po hrdlo nádrže, kdy je vidět hladina. Jak bylo správně poznamenáno, dá se toho dosáhnou povytažením pistole. Ehm, párkrát jsem samozřejmě už přelil... Podle mého názoru jde o velmi jednoduchou, ale také přesnou metodu. Ještě jednou děkuji!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.11.2005 21:26, RE: Přesnost měření spotřeby dle tankování
Jiří Duchoň, autor článku posted by:
Pánové, děkuji za vaše připomínky, tankuji skutečně až po hrdlo nádrže, kdy je vidět hladina. Jak bylo správně poznamenáno, dá se toho dosáhnou povytažením pistole. Ehm, párkrát jsem samozřejmě už přelil... Podle mého názoru jde o velmi jednoduchou, ale také přesnou metodu. Ještě jednou děkuji!
Pokud jste tankoval až po okraj, tak pak je to opravdu přesné, ale v normálním provozu bych tak nikdy netankoval, nadrž se nesmí plnit až po okraj, musí tam zůstat rezerva pro splodiny, navíc v létě, kdy je palivo u pumpy v nádržích v zemi, je studené a po natankování se v autě zahřeje na okolní teplotu a hrozí přetečení vlivem zvětšení objemu (pokud se část paliva hned nespotřebuje jízdou)......prostě nedoporučuji, ale pro test spotřeby se to dá jednou přežít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.01.2007 22:39, Tankování
Když už chcete měřit spotřebu tímto způsobem,tak by se měla nádrž naplnit z nuly až po okraj aby to bylo opravdu poctivé měření.Při tak málo najetých kilometrech , může i deci paliva výrazně ovlivnit naměřenou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.01.2007 22:41, RE: Tankování
Milan posted by:
Když už chcete měřit spotřebu tímto způsobem,tak by se měla nádrž naplnit z nuly až po okraj aby to bylo opravdu poctivé měření.Při tak málo najetých kilometrech , může i deci paliva výrazně ovlivnit naměřenou spotřebu.
Dodatek- a najet tedy příslušný počet km,tedy podstaně více.
respond
iPavel193
number of posts1
date of registration17.12.2021
Sunday 05.06.2022 13:51, Spotřeba Fábie..
Tedy nevím, ale my máme Fábii 1.2 HTP 47 kW a průměr po Praze je 6 l/100 km. Co bych s Fábií musel dělat, abych měl ve městě skoro 10 l/100 km, jak je uvedeno v článku, fakt nevím.. S Twingem 1. generace spotřeba do 5 l/100 km.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.