):
. Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.
):- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil
. Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.
):- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil
. Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.
):- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil
. Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.