0
back
 

diskuze k tématu: Citroën představil novou řadu benzínových motorů

category of topic classification: francouzská vozidla
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Wednesday 02.01.2013 13:44, To si snad
děláte srandu. Za 2 - 3 roky se budeme chodit koukat na 4 válec do muzea. Kriplmotory bude montovat každá automobilka v EU, jen kvůli pokutám za emise. Snad jednou zvítězí zdravý rozum a dřív než dojde ropa , se ještě v autech objeví pořádné motory bez unijních fíčur !
respond
Citroenak
number of posts724
date of registration13.04.2012
Wednesday 02.01.2013 14:23, Benzinove motory
Viem, ze sa to o mne velmi nevie, ale som velky fanusik Citroenov. Zial ich paleta benzinovych motorov je oproti konkurencii na zaplakanie. Mam 2.0i, co je dobry motor, ale narodil sa priblizne v tom roku co ja. Je dost hlucny, a spotrebu sice nema vysoku, ale na japonske dvojlitre sa stale pozera z dialky. Ani nehovorim o tom, ze vrcholom benzinovej ponuky citroenu je teraz po skonceni C6-> 1.6THP (u nas sa myslim C5 s 3.0 6V nepredava..) No co, ak chce niekto rozumny benzinovy motor v tejto dobe, musi sa pozriet po statoch, ktore neruinuju poslanci z EU. Keby som takeho poslanca stretol nazivo a mal po ruke FAP filter, hned by som mu ho zabudoval niekam do ...
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 02.01.2013 17:09, Kecy
Tak nevím - připadám si, že čtu spoustu marketingových keců, které mají ospravedlnit úsporná opatření z pohledu nákladů na výrobu.

Optimalizace kompromisu mezi účinností a vnitřními ztrátami - tím se dosud nikdo nezabýval? Nebo oddělené chlazení hlavy a bloku, to se nedalo napsat, že chlazení hlavy je teď součástí vnějšího okruhu a chazení bloku vnitřního okruhu, nebo to blbě chápu?

A na závěr - jak porovnávali spotřebu proti těm předchozím motorům? Použili standardní (zku*vený) EU měřící cyklus? Nejde jen tedy o optimalizaci motoru pro dosažení co nejnižší spotřeby v tomto EU cyklu a realita ať si dělá co chce?
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.