0
back
 

diskuze k tématu: Ojetá Dacia Logan - jaká je s dieselovou patnáctistovkou?

category of topic classification: francouzská vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 14.11.2014 08:08, Každý den jiný dotaz
Co to má jako bejt???
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 14.11.2014 08:24, RE: Každý den jiný dotaz
Reno posted by:
Co to má jako bejt???


Můžete prosím upřesnit, jaký konkrétní dotaz na Fiat jste zde včera viděl? Dacia Logan je připravovanou poradnou na příští pátek. Děkuji za spolupráci
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 14.11.2014 08:43, ...
tohle tady bylo zavěšeno včera večer
http://www.tipcars.com/magazin-fiat-bravo-ii-jak-si-stoji-jako-ojetina-7252.html
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 14.11.2014 08:56, RE: ...
Reno posted by:
tohle tady bylo zavěšeno včera večer http://www.tipcars.com/magazin-fiat-bravo-ii-jak-si-stoji-jako-ojetina-7252.html


V pořádku, tohle je již zodpovězený dotaz z minulého týdne. Při překlápění aktuálního článku z "poraďte si" se nám tahle chyba občas vyskytne. Pořeším to s kolegou a napravíme. Díky za upozornění.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Saturday 15.11.2014 08:17, Logan
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 18.11.2014 07:57, RE: Logan
Pavlik posted by:
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.


Nebýt té koroze, je to určitě doporučitelné auto pro nenáročné na levnou přepravu z bodu a do bodu b. U novějších dáčií je už lepší, ale stejně bych si zaplatil za důkladné ošetření podvozku a dutin a nejlépe rovnou u nového auta. Pak je i šance na solidní dlouhověkost při pravidelné péči.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Tuesday 18.11.2014 18:04, RE: Logan
Paul posted by:
Pavlik posted by:
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.
Nebýt té koroze, je to určitě doporučitelné auto pro nenáročné na levnou přepravu z bodu a do bodu b. U novějších dáčií je už lepší, ale stejně bych si zaplatil za důkladné ošetření podvozku a dutin a nejlépe rovnou u nového auta. Pak je i šance na solidní dlouhověkost při pravidelné péči.


Bohužel šance na dlouhověkost je u Loganu první generace jediná - chodit se na něj do garáže dívat. Kamarád svého logana koupil nového, ihned nechal nastříkat spodek "tlumexem" (nevím čím přesně, je to něco gumového) a ošetřit dutiny. Ošetření opakuje pravidelně každý podzim, auto pravidelně myje a ošetřuje. Přesto po cca dvou letech provozu začalo nepěkně reznout (a také korodovat ) ze všech stran. Asi to není nebezpečné (zatím auto nikde neprorezlo), ale vypadá to hrozně ba přímo odpudivě.
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 18.11.2014 21:57, RE: Logan
Pavlik posted by:
Paul posted by:
Pavlik posted by:
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.
Nebýt té koroze, je to určitě doporučitelné auto pro nenáročné na levnou přepravu z bodu a do bodu b. U novějších dáčií je už lepší, ale stejně bych si zaplatil za důkladné ošetření podvozku a dutin a nejlépe rovnou u nového auta. Pak je i šance na solidní dlouhověkost při pravidelné péči.
Bohužel šance na dlouhověkost je u Loganu první generace jediná - chodit se na něj do garáže dívat. Kamarád svého logana koupil nového, ihned nechal nastříkat spodek "tlumexem" (nevím čím přesně, je to něco gumového) a ošetřit dutiny. Ošetření opakuje pravidelně každý podzim, auto pravidelně myje a ošetřuje. Přesto po cca dvou letech provozu začalo nepěkně reznout (a také korodovat ) ze všech stran. Asi to není nebezpečné (zatím auto nikde neprorezlo), ale vypadá to hrozně ba přímo odpudivě.


Po dvou letech? Jestli nebude zakopany Goro prave v te "peci." Mam Sandero ctvrtym rokem, v prednich podbezich mi roste plevel, nastriky neresim, myju to tak maximalne 4x za rok v mycce. Nikde nic, ani molekula oxidu zeleza (akorat vyfuk na povrchu pochopitelne). Je to teda rok 2011. Najeto 46000.
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Wednesday 19.11.2014 16:50, Koroze
Mám dva Logany 1,4, oba z roku 2005. Rozhodně koroze není ten největší strašák, ale první logany neměly pozinkovanou karoserii a tak jsou některé vozy více či méně zkorodované. Moc se těším na výpotek pana Blaháčka, něco bych napsal už teď, ale nechci redakci připravit o tu stokorunu, kterou přikládá ke každému svému článku !
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.