0
back
 

diskuze k tématu: FIAT Multipla - má stále co nabídnout?

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 13:42, velký voči
Na šest osob musím mít nejenom karoserii ale taky odpovídající podvozek. A to rozhodně není případ multiply.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 16:01, automatické stírání
Nějak nevěřím, že se stírání nespouští automaticky. Už Punto z roku 95 spouštělo stírání po přidržení páčky ostřikování. Bylo to pohodlné. Jedno ťuknutí lehce ostříklo sklo, podržení (více než cca půl vteřiny) spustilo i stírání. Punto II z r. 2000 totéž. Že by to neměl vůz vyšší kategorie?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 17:01,
To fakt někdo koupí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 17:14, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To fakt někdo koupí?
No asi si v tom nikdy neseděl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 19:00, RE: automatické stírání
anonym posted by:
Nějak nevěřím, že se stírání nespouští automaticky. Už Punto z roku 95 spouštělo stírání po přidržení páčky ostřikování. Bylo to pohodlné. Jedno ťuknutí lehce ostříklo sklo, podržení (více než cca půl vteřiny) spustilo i stírání. Punto II z r. 2000 totéž. Že by to neměl vůz vyšší kategorie?
Mě se to taky nezdá. Z Fiat jsem přímou odpověď nedostal a taky se mi to nezdá. Přesto je to již druhý současný Fiat, který nestíral zároveň s ostřikovači. Schválně jestli nám napíše nějaký majitel Multiply...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 19:25, zed
Kdysi jsem slychaval, vsechna auta jsou pekna, krome Fiat multipla, ten nebyl pekny nikdy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 21:51,
No nevim, z fotek na mě působí jako děsná skořápka, chtěl bych vidět nárazový testy....... měl bych strach do toho vlézt, brrrr. Trošku bych asi pochyboval o tuhosti karoserie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 09:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No nevim, z fotek na mě působí jako děsná skořápka, chtěl bych vidět nárazový testy....... měl bych strach do toho vlézt, brrrr. Trošku bych asi pochyboval o tuhosti karoserie.
Multipla byla prodrobena nárazovým testům Euro NCAP v roce 2001 a získala 3 hvězdičky (19 bodů) a 2 hvyzdičky za ochranu chodců .. http://www.euroncap.com/tests/fiat_multipla_2001/95.aspx
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 19:16, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Multipla byla prodrobena nárazovým testům Euro NCAP v roce 2001 a získala 3 hvězdičky (19 bodů) a 2 hvyzdičky za ochranu chodců .. http://www.euroncap.com/tests/fiat_multipla_2001/95.aspx
Takže jestli tomu rozumim, tak teda nic moc......?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 20:27, RE: automatické stírání
Petr - TipCars.com posted by:
Mě se to taky nezdá. Z Fiat jsem přímou odpověď nedostal a taky se mi to nezdá. Přesto je to již druhý současný Fiat, který nestíral zároveň s ostřikovači. Schválně jestli nám napíše nějaký majitel Multiply...
opravdu to tak je.Nejprve dáte páčku k sobě,začne se ostřikovat sklo,popřípadně i přední světla,jsou-li rožnuta a pak zatlačíte páčku nahoru a spustí se stěrače.Provedete tedy s páčkou pohyb ve tvaru písmene L.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 20:32, RE: zed
anonym posted by:
Kdysi jsem slychaval, vsechna auta jsou pekna, krome Fiat multipla, ten nebyl pekny nikdy...
zato škodofka vyrábí krasavce,Obzvlášt nová Fobie.Mám zato,že je vyšší než širší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.07.2008 17:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Takže jestli tomu rozumim, tak teda nic moc......?
Podle těchto asi tak ... v praxi jsem žádnou rozstřelenou Multiplu ještě nezkoumal ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.07.2008 19:09,
Osobně s tímto autem zkušenosti nemám, ale známý jej má v motorizaci 1,9 JTD. Je to kus chlapa a když jej v autě vidím, mám pocit, že je jako řidič dost „nalepený“ na skle. S Mutiplou je však po všech stránkách spokojený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 01:45, počet židliček není vše
6 míst, nevím co na těch místech furt máte. Vemte si 6 osob, dejte ji mim budny a běžte si do někam zajet. Já myslím že tam moc dlouho nevydržíte ! Si raději koupím jetý Vel Satis (ono Fiat nebo Renault to už je jedno) a sednem si vpředu 2 a vzadu 4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 08:07, RE: počet židliček není vše
Fénix56 posted by:
6 míst, nevím co na těch místech furt máte. Vemte si 6 osob, dejte ji mim budny a běžte si do někam zajet. Já myslím že tam moc dlouho nevydržíte ! Si raději koupím jetý Vel Satis (ono Fiat nebo Renault to už je jedno) a sednem si vpředu 2 a vzadu 4.
s vel satisem bys to rozlousknul
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 11:59, RE: počet židliček není vše
Fénix56 posted by:
6 míst, nevím co na těch místech furt máte. Vemte si 6 osob, dejte ji mim budny a běžte si do někam zajet. Já myslím že tam moc dlouho nevydržíte ! Si raději koupím jetý Vel Satis (ono Fiat nebo Renault to už je jedno) a sednem si vpředu 2 a vzadu 4.
Milý Fénixi, existují i lidé, kteří mají 4 děti (nebo 3 děti a k nim babičku na hlídání). A můžu ujistit, že šestý člověk se vám do většiny aut nevejde. A srovnávat nové auto s ojetinou je trochu mimo.
I když je fakt, že než Multiplu bych v takové situaci radši koupil Zafiru (i když ta je ještě o 100 klacíků dražší).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 23:12, RE: počet židliček není vše
anonym posted by:
Milý Fénixi, existují i lidé, kteří mají 4 děti (nebo 3 děti a k nim babičku na hlídání). A můžu ujistit, že šestý člověk se vám do většiny aut nevejde. A srovnávat nové auto s ojetinou je trochu mimo.
I když je fakt, že než Multiplu bych v takové situaci radši koupil Zafiru (i když ta je ještě o 100 klacíků dražší).
Pojem 6 členná rodina chápu (sám jsem ze 3 dětí a vyrostli jsme na Ladě 1200 kombi, Š1203 nebyla potřeba, pro odlehčení) ...Jen říkám že do kdejakého 4m auta nejde skládat židle do nekonečna. Ono je rozdíl si do toho sednout na chvilku v kraťasech na BVV, a něco jiného je jet v zimní bundě půl hodiny. S ojetinou, děláš jak by to bylo něco prašivého. Prostě mám kupku peněz za které koupím buď fungl nové ale trochu šunku, nebo zánovní ale takové kde si všichni sednem. Nikdo nemluví o vybydleném letitém autě. Srovnat to myslím jde. Dobře Vel Satis byl trochu úlet protože teď to na cestě náhodou občas vidět jde, a uvnitř je náhodou OK prostor. Chtěl jsem ale říct, že kdyby si dozadu ve Vel Satisu sedli 4, tak by to žádná mačkanice nebyla. Kdežto v té Multiple i štíhlou dupku tlačí do půlek okraje té židličky. To samé Mégane (grand) Scénic. Tak Sharan a ve třetí řadě jen jedno sedadlo tj 5+1 a ne 5+2 ať se taky něco vejde do kufru a pohoda ne. Njn nepřeju té Multiple nepřeju já vím, ale co mám dělat když se mi tak nelíbí. Zafira je lepší njn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 07:26, RE: počet židliček není vše
Fénix56 posted by:
Pojem 6 členná rodina chápu (sám jsem ze 3 dětí a vyrostli jsme na Ladě 1200 kombi, Š1203 nebyla potřeba, pro odlehčení) ...Jen říkám že do kdejakého 4m auta nejde skládat židle do nekonečna. Ono je rozdíl si do toho sednout na chvilku v kraťasech na BVV, a něco jiného je jet v zimní bundě půl hodiny. S ojetinou, děláš jak by to bylo něco prašivého. Prostě mám kupku peněz za které koupím buď fungl nové ale trochu šunku, nebo zánovní ale takové kde si všichni sednem. Nikdo nemluví o vybydleném l...
Vy jste na Ladě vyrůst mohli, protože nebyly povinné dětské sedačky. Tam myslím nebyly vzadu ani pásy...
Vel Satis za "krátký" peníz koupíte, ale riskujete drahé opravy. Ceny dílů se neodvozují od ceny ojetiny, ale od ceny nového vozu. Právě proto se bráním cenovým srovnáním typu "nová Fiesta za 250 - za to můžu mít pětiletého BMW" - protože k tomu BMW po 50 tisících km zaplatíte za výměnu běžného spotřebáku sumy, za které by vám levný vozík jezdil řekněme 150 tisíc (byť připouštím, že je to úplně jiné svezení). A člověk, který uvažuje o Fiestě patrně nepotřebuje velký kočár typu BMW.
Mnou uvedená Zafira je celkem v pohodě, ale te třetí řada je taky spíš dětská. Čili pokud potřebuje někdo vozit v autě 6 dospělých lidí, musí mít něco aspoň o velikosti Dacie Logan MCV (ne že bych zrovna tenhle model musel, ale prostorné to je)....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 13:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No asi si v tom nikdy neseděl
A sedět nebudu, vždyť je to šílený
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.09.2008 11:49, RE: velký voči
anonym posted by:
Na šest osob musím mít nejenom karoserii ale taky odpovídající podvozek. A to rozhodně není případ multiply.
a jel jsi v tom nekdy ?
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.