0
back
 

diskuze k tématu: Vyplatí se koupit Fiat Palio za 25 tisíc korun?

category of topic classification: italská vozidla
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Wednesday 11.10.2017 05:37, Palio
Tohle je možná nejhorší "odborný" článek za poslední dobu. Chybí tu základní informace, že palio je v podstatě jinak karosované punto první generace, které je dárcem kompletní techniky, nejen motorů. Taktéž informace o výrobě je mylná. Model se začal vyrábět už v roce 1996 (ne 1998) a produkce první generace skončila až v roce 2016 (přitom už od roku 2011 se vyrábí i generace druhá, ta už se ale do Evropy nedováží). Do ČR se první generace přestala dovážet s koncem výroby prvního faceliftu (to skutečně bylo v roce 2003), nicméně v Evropě bylo možné ji zakoupit dál (například v Itálii) ještě řadu let. Co je podstatné, že technika se celou dobu produkce příliš nezměnila, takže bez ohledu na rok výroby a verzi to je veskrze jednoduché, nenáročné auto.
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 11.10.2017 07:36, re
Tyhle levná auta "na doježdění" jsou sázkou do loterie, zažil jsem auto které vydrželo 300 km a pak závada kterou se nevyplatilo opravovat, stejně tak auto které jezdí bez vážnějších nedostatků už třetím rokem.

To že je to od známého může být trochu výhoda. Nicméně většinou jsou na těchto autech závady, které nedovolí legálně projít stk, takže pokud stk už končí, tak bych do toho nešel.
respond
nahlásit
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Thursday 12.10.2017 09:07, Méně u Fiatu znamená více jistoty
Rozhodně doporučuji spíše osmiventilové verze a pokud možno MPI. Jsou lepší z pohledy opravitelnosti (8v se nepotká), šesnáctiventilové verze žerou více zapalovací cívky. Alfa omega jakéhokoliv Fiatu z pohledu STK je stav podvozku. Palio podědilo z Punta I.gen. bohužel i nezávislé zavěšení zadních kol na kyvných ramenech kde odcházejí pouzdra uložení. Šikovný mechanik umí pouzdra přelisovat, samotné rameno je v poměru k současné ceně auta drahé. Pokud vzadu něco bouchá nebo je už i viditelně špatná geometrie zadní nápravy, tak chtějte slevu alespoň 5tisíc na opravu. Bacha i na stav chladiče (stářím se uvolňuje voština mezi lamelami) neboť motor se pak přehřívá a časem to odnese těsnění pod hlavou. Víko ventilů u většiny aut netěsní, pozor i na prasklý obal alternátoru - po delší odstávce např. v bazaru zatuhne uvnitř kotva a po natočení motoru začne prokluzovat na ře mikrořemen.
respond
nahlásit
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Tuesday 17.10.2017 19:30, Fiat
Pokud není hlavně na podvozku koroze, berte to. Díly na Punto/Palio jsou všude dostupné a skoro zapůldarmo. Ale bojím se, že dnes už Palio bez koroze po silnici nejezdí.
respond
nahlásit
PatM
number of posts199
date of registration07.08.2016
Tuesday 17.10.2017 19:44, Vyplatí když...
Auto za 25 tisíc se vyplatí v případě, že se ho majitel nezbavil z důvodu rozpadu daného auta během následujících pár km ale protože si prostě chtěl koupit něco jiného, pak by to mělo chvíli vydržet
respond
nahlásit


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.