0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Punto 1.2 16V: problém s udržením otáček volnoběhu

category of topic classification: poradna, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2012 09:40, ještě snímač otáček motoru (někde na přírubě převodovky)
Vždy ještě předtím / s tím společně vyměnit snímač otáček motoru - bývá někde na přírubě převodovky a dál snímač teploty chladicí kapaliny na termostatu. Jsou to stokorunové položky a člověk pak má větší jistotu, že ŘJ dostává správné údaje. Mě se to u starších evropských aut (Citroen, Renault atd vždy vyplatiolo). Pak má smysl samozřejmě se pustit i do škrticí klapky, jejího potenciometru atd. Držím palce -))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2012 22:15, kontrola rozvodů
Ondřej Eliáš posted by:
Vždy ještě předtím / s tím společně vyměnit snímač otáček motoru - bývá někde na přírubě převodovky a dál snímač teploty chladicí kapaliny na termostatu. Jsou to stokorunové položky a člověk pak má větší jistotu, že ŘJ dostává správné údaje. Mě se to u starších evropských aut (Citroen, Renault atd vždy vyplatiolo). Pak má smysl samozřejmě se pustit i do škrticí klapky, jejího potenciometru atd. Držím palce -))
Doporučuji zkontrolovat též rozvody a natočení vačky, jestli není přeskočený řetěz nebo řemen o několik zubů. Auto při jízdě jede skoro normálně ( s mírně nižším výkonem), ale má potíže s udržením volnoběhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 10:14, RE: ještě snímač otáček motoru (někde na přírubě převodovky)
Ondřej Eliáš posted by:
Vždy ještě předtím / s tím společně vyměnit snímač otáček motoru - bývá někde na přírubě převodovky a dál snímač teploty chladicí kapaliny na termostatu. Jsou to stokorunové položky a člověk pak má větší jistotu, že ŘJ dostává správné údaje. Mě se to u starších evropských aut (Citroen, Renault atd vždy vyplatiolo). Pak má smysl samozřejmě se pustit i do škrticí klapky, jejího potenciometru atd. Držím palce -))
Váš problém je nízký tlak paliva. Je to stará Fiatácka záležitost. Řešení je jednoché. Vyndat z nádrže palivové čerpadlo a namontovat nový "baipass" mezi čerpadlem a bajonetovým kolínkem na přírubě nosiče čerpadla (na totto kolínko se zvenčí nacvakáva palivové vední k motoru). Původné propojení časem ztrácí elesticitu a benzín pak stříká v místech propojení (děje se to uvnitř nádrže) - proto není možno dosáhnout finální tlak v zásobníku tlaku motoru.
Toť vsjo!
respond
milanhub
number of posts1
date of registration30.08.2023
Wednesday 30.08.2023 18:24, kolísání otáček
Právě řeším přesně to samé co je popsané s kolísáním otáček.Chyba je ve snímači otáček.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.