0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Scudo II - dostojí kvalit svého předchůdce?

category of topic classification: italská vozidla
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Wednesday 28.05.2014 09:22, Dotaz
Pane Blaháčku, co je na silnějším motoru s FAPem nevhodné? Že jej nechám každých 150-200tkm vyčistit a doplním aditivum celkem za cca 5 tKč v autorizovaném servisu???? Aha, tak to potom jo...
respond
MarekMM
number of posts39
date of registration05.05.2013
Wednesday 28.05.2014 20:47, RE: Dotaz
Pepe posted by:
Pane Blaháčku, co je na silnějším motoru s FAPem nevhodné? Že jej nechám každých 150-200tkm vyčistit a doplním aditivum celkem za cca 5 tKč v autorizovaném servisu???? Aha, tak to potom jo...


Hezký den, FAPu poměrně značně škodí jízdy na krátké vzdálenosti, kdy se nestíhá regenerovat, což je přesně případ tazatele. V takových podmínkách může být životnost filtru i několikrát menší a servisní náklady větší. Z tohoto důvodu jej DO MĚSTSKÉHO PROVOZU nedoporučuji. Pokud by byl v nabídce i bez FAPu, nebo se automobil nepohyboval výhradně, není důvod jej nedoporučit.

S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Wednesday 28.05.2014 23:09, RE: Dotaz
MarekMM posted by:
Pepe posted by:
Pane Blaháčku, co je na silnějším motoru s FAPem nevhodné? Že jej nechám každých 150-200tkm vyčistit a doplním aditivum celkem za cca 5 tKč v autorizovaném servisu???? Aha, tak to potom jo...
Hezký den, FAPu poměrně značně škodí jízdy na krátké vzdálenosti, kdy se nestíhá regenerovat, což je přesně případ tazatele. V takových podmínkách může být životnost filtru i několikrát menší a servisní náklady větší. Z tohoto důvodu jej DO MĚSTSKÉHO PROVOZU nedoporučuji. Pokud by byl v nabídce i bez FAPu, nebo se automobil nepohyboval výhradně, není důvod jej nedoporučit. S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.


Tak pardon, ten městskej provoz jsem přehlídl. Spíš přes rudej hadr neviděl
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.