0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Stilo MW - zkušenosti majitele po 60 tis. km

category of topic classification: italská vozidla
Citroenak
number of posts718
date of registration13.04.2012
Sunday 21.10.2018 09:27, Diely na vymenu
Predaval som citroen C5 z tohoto dovodu. Potreboval som totiz zrazu jazdit denne 170 km. Citroen, rok 2004, mal takmer 14 rokov, ale skoro vsetko bolo original. Bolo to nadpriemerne spolahlive auto do doby, ked som vymenil 2 veci. Podavacie cerpadlo benzinu a zapalovaciu listu. Akonahle som vymenil tieto dve veci, z dovtedy spolahliveho auta sa stalo nepredvidatelne auto. Najskor odislo cerpadlo, potom lista. Po pol roku, znova cerpadlo. Tak som kupil bosch. Vydrzalo 3 mesiace.. Tak som kupil najlepsie, ake som nasiel a ake mi poradili- drahsi bosch. Bolo velke ako kybel, nadrz sa zmensila o par litrov.. Potom odisla BSI jednotka. Vymenil som ju. O 3 mesiace znova odisla BSI jednotka. Po kontrole sa zistilo, ze cerpadlo ma vysoky odber. V obidvoch BSI bolo relatko cerpadla zatavene do plastu ta, ze sa uz nedotklo. Hned potom odisla lista. Vydrzala 30t km. Je, samozrejme zaliata a vsetky cievky v kuse, aby sa lepsie predavala a nedala sa skontrolovat kvalita vyrobku. Toto vsetko sa odohralo dost rychlo a po zisteni, ze nedokazem do auta kupit funkcne nahradne diely, som sa z autom musel rozlucit. Unia riesi rozne kraviny ohladom ekologie, a pritom nam tu niektore firmy vytvaraju neuveritelny odpad. Asi ale maju silne loby. Po tychto skusenostich som sa zacal tesit na jednoduchsie elektricke auto, a zaroven sa velmi obavam mojho terajsieho auta. Kedy sa to vsetko planovane zacne sypat?
respond
KoobaS
number of posts1008
date of registration23.04.2014
Monday 22.10.2018 09:16, RE: Stilo
Z nějakého důvodu mám potřebu se k tomu vyjádřit, protože v mám okolí jezdí 2 benzínové stila.

1,6, kterou má mladý kluk jako první auto a nepodceňuje servis. Kromě problémů s řídící jednoutkou auto funguje jak má. Řídící jednotku odstínil nějakým tepelným izolantem a má klid.
Jsem si jistý, že o problému s řídící jednotkou se vědělo už v roce 2014, stačilo tedy navštívit pořádný servis se zaměřením na italy o tom musel vědět. Nebylo tedy potřeba měnit všelijaká čidla...

1,4 LPG, kterou mají naši... Stejně jako se snaží šetřit na palivu, tak bohužel trochu šetří i na údržbě. LPG instaloval někdo, kdo má sice školení a certifikáty, ale pramálo školení. Auto tedy asi 4 roky jezdilo se špatným nastavením a svítící kontrolkou motoru. Občas auto cukalo na plyn, občas na benzín. Cukání na benzín bych tipoval na poloprázdnou nádrž starýho benzínu... Cukání na LPG se vyřešilo návštěvou pořádného LPG servisu. Proběhlo pořádné nastavení a výměna opetřených částí systému. Měnilo se čerpadlo benzínu, a po roce zase. Zjistilo se, že při běhu na LPG se benzínové čerpadlo nevyplo a stále běželo... Takže po druhé výměně přibyl na palubce vypínač a při cestách na dovolenou se benzínové čerpadlo bude vypínat... Jediný problém, za který nemůže zanedbaná údržba je děravé vedení benzínu... Auto kleklo u bráchy, jeho soused je automechanik. Auto sice opravil do druhého dne, ale jelikož je asi zvyklý opravovat jenom koncernové traktory, tak nacpal vzduchový filtr do filtrboxu opačně a silou jej zavřel. A zničil...
O italy je potřeba se starat hlavně v tom duchu, že by je měl servisovat někdo kdo jim rozumí a ví co dělá... Jelikož jsou to auta obvykle za půl darma, tak sjou v bůhví jakém stavu a s bůh ví jakým nájezdem...
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.