0
back
 

diskuze k tématu: Ford Ka - lepší dvojče Fiatu 500?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 12:28,
Vím, že když člověk čte po sobě svůj výtvor, vlastní gramatické chyby nevidí. I já s tím mám problém. Taky za to dostávám kapky. Pan Šikl píše pěkně. Kolikrát hledím, kolik článků stihne vyprodukovat. Ale celý dojem z článku kazí množství chyb, kterých je tady více než dost. Nebylo by na škodu článek po sobě ještě jednou přečíst, nebo poprosit kolegu, popřípadě korektora.
Jinak autko je to pěkné. Ideální vůz do přítelkyni. Myslím, že své příznivce (nebo spíše příznivkyně) si určitě najde.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 16:07, RE: bez předmětu
Alkantpan posted by:
Vím, že když člověk čte po sobě svůj výtvor, vlastní gramatické chyby nevidí. I já s tím mám problém. Taky za to dostávám kapky. Pan Šikl píše pěkně. Kolikrát hledím, kolik článků stihne vyprodukovat. Ale celý dojem z článku kazí množství chyb, kterých je tady více než dost. Nebylo by na škodu článek po sobě ještě jednou přečíst, nebo poprosit kolegu, popřípadě korektora.
Jinak autko je to pěkné. Ideální vůz do přítelkyni. Myslím, že své příznivce (nebo spíše příznivkyně) si určitě najde.

1,5 vozu, to už je slušný úspěch...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 16:42, souhlas
Souhlasím s autorem, že nové Ka je bez charisma. Zatímco F500 jsem potkal na silnicích již asi 6x, tak Ka (asi) ani jednou. Nevšiml bych si ho! I s tou podobou Fiestě to sedí, když už jsem si konečně myslel že je to Ka tak to byla Fiesta. Pro introverty to může být i výhoda, že není tak nápadné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 16:50, RE: souhlas
Alda posted by:
Souhlasím s autorem, že nové Ka je bez charisma. Zatímco F500 jsem potkal na silnicích již asi 6x, tak Ka (asi) ani jednou. Nevšiml bych si ho! I s tou podobou Fiestě to sedí, když už jsem si konečně myslel že je to Ka tak to byla Fiesta. Pro introverty to může být i výhoda, že není tak nápadné.
Asi mám štěstí, že žiju v Ostravě, ale Fiaty 500 potkávám denně i několikrát, zatímco nové ka jsem viděl jen jednou. Docela mě těší, že se u těch pětistovek ujaly i ty polepy, třeba dnes jsem viděl bílou pětistovku se skleněnou střechou a polepem čárového kódu. V káčku vidím z vlastní zkušenosti s jiným fordem jedinou velkou výhodu - vyhřívané čelní sklo. Opravdu nechápu, proč se to hromadně nedělá u všech aut. Jasně, okno na fusiona takhle stojí 12 000, ale má to nesporné výhody. Jinak ale myslím, že ford nepřevyšuje fiata ničím tak významně, aby to aspoň dorovnalo handicap unylosti ka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 17:10, RE: bez předmětu
Alkantpan posted by:
Vím, že když člověk čte po sobě svůj výtvor, vlastní gramatické chyby nevidí. I já s tím mám problém. Taky za to dostávám kapky. Pan Šikl píše pěkně. Kolikrát hledím, kolik článků stihne vyprodukovat. Ale celý dojem z článku kazí množství chyb, kterých je tady více než dost. Nebylo by na škodu článek po sobě ještě jednou přečíst, nebo poprosit kolegu, popřípadě korektora.
Jinak autko je to pěkné. Ideální vůz do přítelkyni. Myslím, že své příznivce (nebo spíše příznivkyně) si určitě najde.

Omlouvám se, už by to mělo být v pořádku (večer vložím verzi po korektuře). Chybí mi čas díky zácpám po Praze .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 17:12, RE: souhlas
Giorgio posted by:
Asi mám štěstí, že žiju v Ostravě, ale Fiaty 500 potkávám denně i několikrát, zatímco nové ka jsem viděl jen jednou. Docela mě těší, že se u těch pětistovek ujaly i ty polepy, třeba dnes jsem viděl bílou pětistovku se skleněnou střechou a polepem čárového kódu. V káčku vidím z vlastní zkušenosti s jiným fordem jedinou velkou výhodu - vyhřívané čelní sklo. Opravdu nechápu, proč se to hromadně nedělá u všech aut. Jasně, okno na fusiona takhle stojí 12 000, ale má to nesporné výhody. Jinak ale mysl...
Fiat 500 se povedl, trefil se do mezery a nepřestřelil cenou .. a na to lidé slyší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 17:58, RE: souhlas
Giorgio posted by:
Asi mám štěstí, že žiju v Ostravě, ale Fiaty 500 potkávám denně i několikrát, zatímco nové ka jsem viděl jen jednou. Docela mě těší, že se u těch pětistovek ujaly i ty polepy, třeba dnes jsem viděl bílou pětistovku se skleněnou střechou a polepem čárového kódu. V káčku vidím z vlastní zkušenosti s jiným fordem jedinou velkou výhodu - vyhřívané čelní sklo. Opravdu nechápu, proč se to hromadně nedělá u všech aut. Jasně, okno na fusiona takhle stojí 12 000, ale má to nesporné výhody. Jinak ale mysl...
Vyhříváné čelní sklo na Ford Fusion u Ford Janiš Olomouc stojí 8300kč vč. DPH
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.05.2009 18:01, RE: souhlas
PavelZ posted by:
Vyhříváné čelní sklo na Ford Fusion u Ford Janiš Olomouc stojí 8300kč vč. DPH
Neplatil jsem to, ale šlo to z pojistky toho přede mnou, co mu odstřelil kámen. Není tam původní pilkington, ale tuším saint gobain. To je ale jedno - jestliže je to za cenu normálního skla, fakt nevím, proč to nabízí jen Ford.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.