0
back
 

diskuze k tématu: Honda Civic - benzín nebo diesel?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 07:43, Olej?
Olej se mění po 20 tisících (to chápu) nebo šesti letech ??
Jinak článek pěkný a objektivní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 08:32, RE: Olej?
Pavlik posted by:
Olej se mění po 20 tisících (to chápu) nebo šesti letech ??
Jinak článek pěkný a objektivní.
Koukám, že jsme si všimli oba stejné ptákoviny.
Pak si ještě myslím, že má Civic zbytečně krátkou almaru. Při dálniční 130-ce točí na 6-ku příjemných 3600 rpm. To mi při skoro 150 koňovým motoru přijde až zbytečně mnoho. Mám jen o 20 koní víc o jeden rychlostní stupeň méně a při 130 mám otáčky mezi 3100 a 3200.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 08:42, RE: Olej?
David V posted by:
Koukám, že jsme si všimli oba stejné ptákoviny.
Pak si ještě myslím, že má Civic zbytečně krátkou almaru. Při dálniční 130-ce točí na 6-ku příjemných 3600 rpm. To mi při skoro 150 koňovým motoru přijde až zbytečně mnoho. Mám jen o 20 koní víc o jeden rychlostní stupeň méně a při 130 mám otáčky mezi 3100 a 3200.
ad spotreba oleje:
meli jsme 1,8 manual v rodine od noveho (takze zadny honeni za studena apod.), a spotreba oleje byla na 20tis km nemeritelna - celkem najeto 40tis. km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 08:59, otáčky
nesouhlasím s autorem ohledně otáček. Při 130kmh točí na 6ku 3300, na 5ku 4000, na 4ku 4600.
Což je přijatelné zpřevodování.
Jinak článek je velmi dobrý, dobré info pro tazatele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 10:14, RE: otáčky
Tomi posted by:
nesouhlasím s autorem ohledně otáček. Při 130kmh točí na 6ku 3300, na 5ku 4000, na 4ku 4600.
Což je přijatelné zpřevodování.
Jinak článek je velmi dobrý, dobré info pro tazatele.
Rad bych upozornil, ze rozvod retezem jeste nemusi znamenat bezudrzbovost. Naopak, aspon u Accordu s iCTDI se rozvodove retezy vytahovaly, a byly v ramci prodlouzene zaruky meneny ( do 200tKm). Pokud vas protazene rozvody potkaji pozdeji, jako me, bude to stat neco 20-30tKc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 10:18, RE: otáčky
kandik posted by:
Rad bych upozornil, ze rozvod retezem jeste nemusi znamenat bezudrzbovost. Naopak, aspon u Accordu s iCTDI se rozvodove retezy vytahovaly, a byly v ramci prodlouzene zaruky meneny ( do 200tKm). Pokud vas protazene rozvody potkaji pozdeji, jako me, bude to stat neco 20-30tKc.
a jinak tazatelce bych urcite doporucil benzin, u tak maleho auta s tak malym najezdem ( 20tKm rocne) se diesel nemuze dlouhodobe vyplatit, na provozní kačky to bude mozna tesne, ale rizika slozitejsiho dieselu, vyraznejsi nedotacivost - tezky cumak, horsi kultura jizdy, horsi nabeh topeni v zime atd. atd. Jestli Honda nekdy neco umela dokonale, tak to byly neznicitelne benzinove atmosfery do dvou litru, nevahal bych.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 10:44, jj
Mám podobný názor jako ostatní.Nejspíše Vás u obou motorizací čeká vysoká spolehlivost. U benzinového agregátu bych pak neměl absolutně žádné obavy(pokud seženete vůz i se servisní knihou,či aspon fakturami,záznami o prohlídkach-a tim se ujistite,ze se o vuz aspon trosku dbalo a neni to vrak). Nafta je asi trosku zbytecná,pri nájezdu,ktery uvadite.Tím více, když sám vím, ze benzinove motory Hondy umi byt pomerne usporne na vykon, kterym disponuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.07.2010 11:38, RE: otáčky
kandik posted by:
a jinak tazatelce bych urcite doporucil benzin, u tak maleho auta s tak malym najezdem ( 20tKm rocne) se diesel nemuze dlouhodobe vyplatit, na provozní kačky to bude mozna tesne, ale rizika slozitejsiho dieselu, vyraznejsi nedotacivost - tezky cumak, horsi kultura jizdy, horsi nabeh topeni v zime atd. atd. Jestli Honda nekdy neco umela dokonale, tak to byly neznicitelne benzinove atmosfery do dvou litru, nevahal bych.
Taky bych neváhal a bral bych benzín, rozdí ve spotřebě není nijak velký a diesel se vyplatí snad jenom při dlouhých jízdách vysokou rychlostí po dálnicích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.07.2010 08:20, otacky
Mam 1,8 a jezdim celkem v klidu, pod 7 litru se nemohu dostat.Spotreba mi osciluje mezi 7 az 7,6 l/100 km podle tankovani do plne - palubni pocitac keca, ukazuje tak o 1 litr mensi spotrebu.Při 3000 ot. na sestku je rychlost cca 120 km/h.Spotrbu oleje sem zatim nezaregistroval, s autem az na drobnosti celkem spokojenost
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.