0
back
 

diskuze k tématu: Honda Civic Type-R: První turbo

category of topic classification: japonská vozidla
Albi1
number of posts91
date of registration26.01.2009
Monday 25.01.2016 19:10, krása
už jsem ji viděl a je famózní
respond
blicky
number of posts1
date of registration25.01.2016
Monday 25.01.2016 20:33, Technicke data
Zdarec.Jeste technicke udaje o novince by nevadily ....
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 25.01.2016 22:06, Fuj
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD.
Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
respond
KoobaS
number of posts1009
date of registration23.04.2014
Tuesday 26.01.2016 09:15, RE: Fuj
PetrT posted by:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.


No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 26.01.2016 09:45, RE: Fuj
KoobaS posted by:
PetrT posted by:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.


Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 26.01.2016 11:27, RE: Fuj
driver111 posted by:
KoobaS posted by:
PetrT posted by:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.


Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 26.01.2016 11:53, RE: Fuj
PetrT posted by:
driver111 posted by:
KoobaS posted by:
PetrT posted by:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.


Je fakt, že taky raději bych dal přednost méně nápadné variantě, ale celkově jsem myslel civica jako takového. Mě vadila ze začátku ta palubovka, ta byla v té době jak z jiné planety, ale zvykl jsem si. A civic se mi zaryl pod kůži.

respond
AnderN
number of posts53
date of registration09.05.2007
Tuesday 26.01.2016 17:08, Co to je?
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Wednesday 27.01.2016 10:18, RE: Co to je?
AnderN posted by:
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.



Dobrý den. Děkujeme za upozornění, požadavek na dodání technických parametrů byl předán autorovi článku.
respond
rzr1911
number of posts13
date of registration05.02.2013
Wednesday 27.01.2016 18:50, Křídla a difuzory
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 27.01.2016 19:18, RE: Křídla a difuzory
rzr1911 posted by:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.


Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno.
Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
respond
KoobaS
number of posts1009
date of registration23.04.2014
Thursday 28.01.2016 08:21, RE: Křídla a difuzory
PetrT posted by:
rzr1911 posted by:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Je to prostě celý takový JDM culture... Jenže Golf R a Civic Type R podle mě moc srovnávat nemůžeš... Rko je čtyřkolka, Type R předohrab a přesto na severní smyčce ujel Rku o cca 25 vteřin...

V normálním provozu je to žehlící prkno a všechny prvky opravdu jenom pro parádu, na okruhu to rozdíl udělat může...
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Thursday 28.01.2016 08:31, RE: Křídla a difuzory
PetrT posted by:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.
U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 28.01.2016 12:17, RE: Křídla a difuzory
ctverak posted by:
PetrT posted by:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.


Jasně že je Golf R pomalejší než Type R. Je daleko těžší , ale i komfortnější. Je to jiný přístup. Golf by jistě šel vyladit, motor má ještě potenciál. Ale už by to nebyl Golf.
Civic byl vždy vděčným cílem podobných tuningů, takže to chápu. Cílová skupina je jasná. Mě to odrazuje. Víc se mi líbí nenápadná síla.

respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.