0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai Coupe 2.0 CVVT - test spotřeby

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 00:08, Coupe
Coupe prece neni o hlidani spotreby, ale o radosti z jizdy. Prece si nikho nekupuje coupe jako jediny auto a aby s tim jezdil za 6l. Spotreba 13l mi prijde adekvatni a 6,5l me mile prekvapilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 01:10, RE: Coupe
Jirka posted by:
Coupe prece neni o hlidani spotreby, ale o radosti z jizdy. Prece si nikho nekupuje coupe jako jediny auto a aby s tim jezdil za 6l. Spotreba 13l mi prijde adekvatni a 6,5l me mile prekvapilo.
nepovidej... 13 litru z dvoulitroveho benzinaku o vykonu 143 koni, mi prijde hodne brutalni, ma 330 nezere vic jak 15, ale vykonu ma podstatne vic a ten zvuk...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 01:12, pro redakci
chtel bych Vas poprosit o test spotreby stejneho vozu, akorat s 2,7 V6
moc krat dekuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 05:54, RE: Coupe
anonym posted by:
nepovidej... 13 litru z dvoulitroveho benzinaku o vykonu 143 koni, mi prijde hodne brutalni, ma 330 nezere vic jak 15, ale vykonu ma podstatne vic a ten zvuk...
Coupé má jednu nevýhodu a to jsou motory co se do něj dávaj, žádný nemá turbo a to tam podstatně chybí...
Navíc mít při 2.7 V6 pouze 167PS je střašně málo.
Ač je designově velmi povedené, tak mu chybí vrcholový motor cca 200-250PS!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 07:57, RE: Coupe
anonym posted by:
nepovidej... 13 litru z dvoulitroveho benzinaku o vykonu 143 koni, mi prijde hodne brutalni, ma 330 nezere vic jak 15, ale vykonu ma podstatne vic a ten zvuk...
presne tak, za 13ma jezdit minimalne trilitr s vice nez 200 koni, ne dvoulitr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 08:59, Výkon a spotřeba
Pánové, víte vůbec, co je to šlápnou sporťáku na krk ? To musí i ten nejúspornější dvoulitr žrát 20l / 100km, jinak jste poserové !

To že to někomu žere 13l a přitom moc nejede, znamená jediné - nevyužil všech možností vozidla ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 09:01, RE: Coupe
anonym posted by:
presne tak, za 13ma jezdit minimalne trilitr s vice nez 200 koni, ne dvoulitr
Jenze to je 13 litru pri agresivni jizde a to me prijde normalni. Pokud se motor stale vytacia jezdi se brzda plyn tak me to tak strasne neprijde. Ale melmi mile me prekvapila hodnota spotreby pri klidne jizde. Jinak pridavam se k Zigimu, ze nejaky lepsi motor by se hodil. Treba nechat ten 2.0 ale dat mu turbo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 09:11, matika
Článek mne tentokrát obohatil i o nové znalosti v oblasti matematiky : dodnes jsem netušil, že 13,93 - 6,69 ( viz tabulka ) = 2,78...Děkuji za nové poznatky...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 09:24, RE: Coupe
mufik.martin posted by:
Jenze to je 13 litru pri agresivni jizde a to me prijde normalni. Pokud se motor stale vytacia jezdi se brzda plyn tak me to tak strasne neprijde. Ale melmi mile me prekvapila hodnota spotreby pri klidne jizde. Jinak pridavam se k Zigimu, ze nejaky lepsi motor by se hodil. Treba nechat ten 2.0 ale dat mu turbo.
Těch 13 litrů bych neřešil, kdybyste někdo s 200 PS autem jeli na plný knedlík, ukáže vám 25 litrů...
Jde spíš o to, že je motor schopen jet i velmi usporně...
Ale než zbytečně těžký a velký 2.7 V6, chtělo by to něco jako měl třeba Fiat Coupé, 2.0 20V Turbo 162Kw, to už je jiné kafe...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 09:36, RE: matika
stowaway posted by:
Článek mne tentokrát obohatil i o nové znalosti v oblasti matematiky : dodnes jsem netušil, že 13,93 - 6,69 ( viz tabulka ) = 2,78...Děkuji za nové poznatky...)
Rozdíl hodnot opraven. Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 09:38, RE: Výkon a spotřeba
Riccardo posted by:
Pánové, víte vůbec, co je to šlápnou sporťáku na krk ? To musí i ten nejúspornější dvoulitr žrát 20l / 100km, jinak jste poserové !

To že to někomu žere 13l a přitom moc nejede, znamená jediné - nevyužil všech možností vozidla ...
Samozřejmě, že chvilkově nebo na uzavřené ploše lze dosáhnout Vámi udávané hodnoty. V běžném provozu však takových hodnot nedosáhnete, pokud zrovna nejste pirát silnic ...
Jiné dvoulitry při podobné zátěži dosáhly na testovací trase daleko lepšího výsledku. Třináct litrů není příliš oslnivý výsledek...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 09:43, RE: matika
Petr - TipCars.com posted by:
Rozdíl hodnot opraven. Díky
Stane se...pardon za formu - místo vtipně to vypadalo spíš jízlivě, půjdu do sebe...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 10:26, Samej chytrák
Ach jo, tady je chytráků. Ono když se šlape dvoulitru brutálně na krk, tak si těch 12-13 ltr vezme. A ten idiot, co se chlubí, jak si jezdí s 330 za 15, tak tomu nikdy pořádně nešlapal na krk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 11:20, H-coupe
to už jsem někde četl - že za slušnou cenu je to rozumné auto, ale něco tam nesedí - buď motor nebo ten sportovní vzhled.
Do takovýho auta patří motor co jde pořádně do otáček a aspoň trošku zamačkne vedle sedící slečnu do sedadla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 13:35, RE: H-coupe
anonym posted by:
to už jsem někde četl - že za slušnou cenu je to rozumné auto, ale něco tam nesedí - buď motor nebo ten sportovní vzhled.
Do takovýho auta patří motor co jde pořádně do otáček a aspoň trošku zamačkne vedle sedící slečnu do sedadla.
Dvouliltr v testovaném kupé rozhodně slečnu do sedadla nezatlačí. Ba naopak. Až letargický projev motoru slečnu ukolíbe (tedy pokud by do kabiny nepronikalo nadměrné množství hluk od motoru a kol ...).
Přesto se korejské automobilce povedl mezigenerační skok směrem kupředu. Sice ji pár metrů do ideálního cíle chybí, ale časem to zajisté napraví .. a s touto cenovkou to snad ani jinak nejde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 14:32, RE: H-coupe
Petr - TipCars.com posted by:
Dvouliltr v testovaném kupé rozhodně slečnu do sedadla nezatlačí. Ba naopak. Až letargický projev motoru slečnu ukolíbe (tedy pokud by do kabiny nepronikalo nadměrné množství hluk od motoru a kol ...).
Přesto se korejské automobilce povedl mezigenerační skok směrem kupředu. Sice ji pár metrů do ideálního cíle chybí, ale časem to zajisté napraví .. a s touto cenovkou to snad ani jinak nejde...
Když do sedadla slečnu nezamáčkne tah motoru, měl by to rozhodně napravit řidič
Slečny sedají do sporťáků, aby byly zamáčknuty do sedadla, jinak možná zamáčknou slzu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 20:21, RE: H-coupe
Petr - TipCars.com posted by:
Dvouliltr v testovaném kupé rozhodně slečnu do sedadla nezatlačí. Ba naopak. Až letargický projev motoru slečnu ukolíbe (tedy pokud by do kabiny nepronikalo nadměrné množství hluk od motoru a kol ...).
Přesto se korejské automobilce povedl mezigenerační skok směrem kupředu. Sice ji pár metrů do ideálního cíle chybí, ale časem to zajisté napraví .. a s touto cenovkou to snad ani jinak nejde...
Je tady 1 problém - prostě to vypadá mnohem drsnějc, než to ve skutečnosti je. To radši naopak hnusnou krabici, která jede jako blázen (napadá mě SAAB 9000Aero), protože příjemné překvapení při jízdě je vždy lepší než zklamání.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.