0
back
 

diskuze k tématu: Levné spolehlivé SUV

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2014 22:57, Levné spolehlivé SUV
Dobrý den,
uvažuji o koupi SUV na především kratší trasy z důvodu občasné jízdy po horších šotolinových a kamenitých cestách. Vzhledem k aktuálnímu vozu s nízkými provozními náklady ale mám docela obavy o provozní náklady a s ohledem na cenu i o životnost vozů, co jsou v nabídce.

Nejlépe pro mé potřeby vidím benzinové SUV v přestavbě na LPG. Konkrétně uvažuji o 1. generaci Hyundai Santa Fe, 1. generaci Hondy CR-V nebo 1. generaci Subaru Forester.

O Santa Fe jsem zjistil snad to, že má mít poddimenzovanou spojku, ale vůbec nevím, jak na tom je celkově se spolehlivostí a s korozí. U Hondy CR-V mám obavy o korozi karoserie a u Subaru mi vadí malý zavazadelník a docela mám obavy z ceny náhradních dílů.

Má vůbec cenu uvažovat o takto starých modelech s uváděným nájezdem kolem 200 000 km, nebo raději na takovéto SUV předem zapomenout? Případně je lepší volbou CR-V, Santa Fe, nebo Forester? Nebo byste doporučili úplně jiný model?
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Saturday 19.07.2014 00:02, RE: Levné spolehlivé SUV
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,uvažuji o koupi SUV na především kratší trasy z důvodu občasné jízdy po horších šotolinových a kamenitých cestách. Vzhledem k aktuálnímu vozu s nízkými provozními náklady ale mám docela obavy o provozní náklady a s ohledem na cenu i o životnost vozů, co jsou v nabídce.Nejlépe pro mé potřeby vidím benzinové SUV v přestavbě na LPG. Konkrétně uvažuji o 1. generaci Hyundai Santa Fe, 1. generaci Hondy CR-V nebo 1. generaci Subaru Forester.O Santa Fe jsem zjistil snad to, že má mít poddimenzovanou spojku, ale vůbec nevím, jak na tom je celkově se spolehlivostí a s korozí. U Hondy CR-V mám obavy o korozi karoserie a u Subaru mi vadí malý zavazadelník a docela mám obavy z ceny náhradních dílů.Má vůbec cenu uvažovat o takto starých modelech s uváděným nájezdem kolem 200 000 km, nebo raději na takovéto SUV předem zapomenout? Případně je lepší volbou CR-V, Santa Fe, nebo Forester? Nebo byste doporučili úplně jiný model?


Troufnu si tvrdit, že takové auto neexistuje. Asi nejlepší řešení bude Lada Niva, 2ks. Levná i ve 2 kusech, pojedete zrovna tou, která nebude na špalkách v servisu. Opravy kladivem s šroubovákem, čas od času vezmete pár kusů pozink plechu a nabodujete to na sežraná místa. LPG zvládá dobře. Nebo holt šáhnete do štrozoku hlouběji . Forester je supr volba - na co velký zavazadelník?Tak budete muset vozit upytlačený srny jen po 2, víc se jich tam nevejde...
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Saturday 19.07.2014 23:54, K věci
Pepe posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,uvažuji o koupi SUV na především kratší trasy z důvodu občasné jízdy po horších šotolinových a kamenitých cestách. Vzhledem k aktuálnímu vozu s nízkými provozními náklady ale mám docela obavy o provozní náklady a s ohledem na cenu i o životnost vozů, co jsou v nabídce.Nejlépe pro mé potřeby vidím benzinové SUV v přestavbě na LPG. Konkrétně uvažuji o 1. generaci Hyundai Santa Fe, 1. generaci Hondy CR-V nebo 1. generaci Subaru Forester.O Santa Fe jsem zjistil snad to, že má mít poddimenzovanou spojku, ale vůbec nevím, jak na tom je celkově se spolehlivostí a s korozí. U Hondy CR-V mám obavy o korozi karoserie a u Subaru mi vadí malý zavazadelník a docela mám obavy z ceny náhradních dílů.Má vůbec cenu uvažovat o takto starých modelech s uváděným nájezdem kolem 200 000 km, nebo raději na takovéto SUV předem zapomenout? Případně je lepší volbou CR-V, Santa Fe, nebo Forester? Nebo byste doporučili úplně jiný model?
Troufnu si tvrdit, že takové auto neexistuje. Asi nejlepší řešení bude Lada Niva, 2ks. Levná i ve 2 kusech, pojedete zrovna tou, která nebude na špalkách v servisu. Opravy kladivem s šroubovákem, čas od času vezmete pár kusů pozink plechu a nabodujete to na sežraná místa. LPG zvládá dobře. Nebo holt šáhnete do štrozoku hlouběji . Forester je supr volba - na co velký zavazadelník?Tak budete muset vozit upytlačený srny jen po 2, víc se jich tam nevejde...




Tohle asi autor slyšet nechtěl. Lada Niva je úplně mimo mísu, prostornost, kvalita, bezpečnost, ... to auto zamrzlo prostě někde v 80. letech.

Navíc vážně si myslíš, že SUV s 200 tis. km na hrbu při nezanedbané údržbě je na odpis? Navíc uvažuje v rovině CR-V-Forester-Santa Fe, což nejsou auta za cenu žigulíku A na co prostor? No když jej píše, tak asi prostor chce, ne?
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Sunday 20.07.2014 20:00, RE: K věci
rohYpnol posted by:
Pepe posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,uvažuji o koupi SUV na především kratší trasy z důvodu občasné jízdy po horších šotolinových a kamenitých cestách. Vzhledem k aktuálnímu vozu s nízkými provozními náklady ale mám docela obavy o provozní náklady a s ohledem na cenu i o životnost vozů, co jsou v nabídce.Nejlépe pro mé potřeby vidím benzinové SUV v přestavbě na LPG. Konkrétně uvažuji o 1. generaci Hyundai Santa Fe, 1. generaci Hondy CR-V nebo 1. generaci Subaru Forester.O Santa Fe jsem zjistil snad to, že má mít poddimenzovanou spojku, ale vůbec nevím, jak na tom je celkově se spolehlivostí a s korozí. U Hondy CR-V mám obavy o korozi karoserie a u Subaru mi vadí malý zavazadelník a docela mám obavy z ceny náhradních dílů.Má vůbec cenu uvažovat o takto starých modelech s uváděným nájezdem kolem 200 000 km, nebo raději na takovéto SUV předem zapomenout? Případně je lepší volbou CR-V, Santa Fe, nebo Forester? Nebo byste doporučili úplně jiný model?
Troufnu si tvrdit, že takové auto neexistuje. Asi nejlepší řešení bude Lada Niva, 2ks. Levná i ve 2 kusech, pojedete zrovna tou, která nebude na špalkách v servisu. Opravy kladivem s šroubovákem, čas od času vezmete pár kusů pozink plechu a nabodujete to na sežraná místa. LPG zvládá dobře. Nebo holt šáhnete do štrozoku hlouběji . Forester je supr volba - na co velký zavazadelník?Tak budete muset vozit upytlačený srny jen po 2, víc se jich tam nevejde...
Tohle asi autor slyšet nechtěl. Lada Niva je úplně mimo mísu, prostornost, kvalita, bezpečnost, ... to auto zamrzlo prostě někde v 80. letech.Navíc vážně si myslíš, že SUV s 200 tis. km na hrbu při nezanedbané údržbě je na odpis? Navíc uvažuje v rovině CR-V-Forester-Santa Fe, což nejsou auta za cenu žigulíku A na co prostor? No když jej píše, tak asi prostor chce, ne?


Tak nebyla to úplně vážně míněná rada - to snad lze poznat, ne? Fascinuje mě to skuhrání předem na provoz auta, to musí být diagnóza. Každopádně provoz SUV je o cca 30% vyšší než u auta stř. třídy - s tím se uživatel musí smířit, nebo si má nechat zajít chuť...
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Monday 21.07.2014 18:51, RE: K věci
Pepe posted by:
rohYpnol posted by:
Pepe posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,uvažuji o koupi SUV na především kratší trasy z důvodu občasné jízdy po horších šotolinových a kamenitých cestách. Vzhledem k aktuálnímu vozu s nízkými provozními náklady ale mám docela obavy o provozní náklady a s ohledem na cenu i o životnost vozů, co jsou v nabídce.Nejlépe pro mé potřeby vidím benzinové SUV v přestavbě na LPG. Konkrétně uvažuji o 1. generaci Hyundai Santa Fe, 1. generaci Hondy CR-V nebo 1. generaci Subaru Forester.O Santa Fe jsem zjistil snad to, že má mít poddimenzovanou spojku, ale vůbec nevím, jak na tom je celkově se spolehlivostí a s korozí. U Hondy CR-V mám obavy o korozi karoserie a u Subaru mi vadí malý zavazadelník a docela mám obavy z ceny náhradních dílů.Má vůbec cenu uvažovat o takto starých modelech s uváděným nájezdem kolem 200 000 km, nebo raději na takovéto SUV předem zapomenout? Případně je lepší volbou CR-V, Santa Fe, nebo Forester? Nebo byste doporučili úplně jiný model?
Troufnu si tvrdit, že takové auto neexistuje. Asi nejlepší řešení bude Lada Niva, 2ks. Levná i ve 2 kusech, pojedete zrovna tou, která nebude na špalkách v servisu. Opravy kladivem s šroubovákem, čas od času vezmete pár kusů pozink plechu a nabodujete to na sežraná místa. LPG zvládá dobře. Nebo holt šáhnete do štrozoku hlouběji . Forester je supr volba - na co velký zavazadelník?Tak budete muset vozit upytlačený srny jen po 2, víc se jich tam nevejde...
Tohle asi autor slyšet nechtěl. Lada Niva je úplně mimo mísu, prostornost, kvalita, bezpečnost, ... to auto zamrzlo prostě někde v 80. letech.Navíc vážně si myslíš, že SUV s 200 tis. km na hrbu při nezanedbané údržbě je na odpis? Navíc uvažuje v rovině CR-V-Forester-Santa Fe, což nejsou auta za cenu žigulíku A na co prostor? No když jej píše, tak asi prostor chce, ne?
Tak nebyla to úplně vážně míněná rada - to snad lze poznat, ne? Fascinuje mě to skuhrání předem na provoz auta, to musí být diagnóza. Každopádně provoz SUV je o cca 30% vyšší než u auta stř. třídy - s tím se uživatel musí smířit, nebo si má nechat zajít chuť...


Proč zrovna skuhrání? Konečně někdo, kdo si uvědomuje vyšší provozní náklady. Takovéto ojetiny - SUV či velká MPV jdou totiž koupit často velmi levně, jenže na rozdíl od malých levných vozů pořizovací ceně neodpovídají následné servisní výdaje.

Myslím, že otázka zní vcelku srozumitelně a pochopitelně - mají uvedená SUV nabízené v inzerátech ještě smysl nebo je to jen budoucí hromádka problémů? Zatím tě fascinuje, jak je autor "hloupý", ale sám jsi nic k věci neuvedl

Jinak nevím, proč by provoz SUV měl vyjít o 30% dráž než střední. Často stačí 1 sada kol (SUV vzorek), motor dvoulitr v CR-V vyjde na údržbě úplně stejně jako v Accordu a spotřeba o mnoho též vyšší nebude. Podovozkové díly jsou mohutnější, ....

U SUV spíš více než kde jinde záleží, v jakém stadiu životního cyklu jej pořídí - jestli vylítaný šrot, kde bude dojeta polovina dílů, nebo udržovaný kus. Jenže co třeba i já nevím - jak jsou na tom s korozí. CR-V už, jak jsem se díval, reznou, ale jestli jen povrchově, nebo na nosnících a podlaze... Santa Fe jsem vpravdě ještě rezavý neviděl.

respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 21.07.2014 19:51, RE: K věci
rohYpnol posted by:
Pepe posted by:
rohYpnol posted by:
Pepe posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,uvažuji o koupi SUV na především kratší trasy z důvodu občasné jízdy po horších šotolinových a kamenitých cestách. Vzhledem k aktuálnímu vozu s nízkými provozními náklady ale mám docela obavy o provozní náklady a s ohledem na cenu i o životnost vozů, co jsou v nabídce.Nejlépe pro mé potřeby vidím benzinové SUV v přestavbě na LPG. Konkrétně uvažuji o 1. generaci Hyundai Santa Fe, 1. generaci Hondy CR-V nebo 1. generaci Subaru Forester.O Santa Fe jsem zjistil snad to, že má mít poddimenzovanou spojku, ale vůbec nevím, jak na tom je celkově se spolehlivostí a s korozí. U Hondy CR-V mám obavy o korozi karoserie a u Subaru mi vadí malý zavazadelník a docela mám obavy z ceny náhradních dílů.Má vůbec cenu uvažovat o takto starých modelech s uváděným nájezdem kolem 200 000 km, nebo raději na takovéto SUV předem zapomenout? Případně je lepší volbou CR-V, Santa Fe, nebo Forester? Nebo byste doporučili úplně jiný model?
Troufnu si tvrdit, že takové auto neexistuje. Asi nejlepší řešení bude Lada Niva, 2ks. Levná i ve 2 kusech, pojedete zrovna tou, která nebude na špalkách v servisu. Opravy kladivem s šroubovákem, čas od času vezmete pár kusů pozink plechu a nabodujete to na sežraná místa. LPG zvládá dobře. Nebo holt šáhnete do štrozoku hlouběji . Forester je supr volba - na co velký zavazadelník?Tak budete muset vozit upytlačený srny jen po 2, víc se jich tam nevejde...
Tohle asi autor slyšet nechtěl. Lada Niva je úplně mimo mísu, prostornost, kvalita, bezpečnost, ... to auto zamrzlo prostě někde v 80. letech.Navíc vážně si myslíš, že SUV s 200 tis. km na hrbu při nezanedbané údržbě je na odpis? Navíc uvažuje v rovině CR-V-Forester-Santa Fe, což nejsou auta za cenu žigulíku A na co prostor? No když jej píše, tak asi prostor chce, ne?
Tak nebyla to úplně vážně míněná rada - to snad lze poznat, ne? Fascinuje mě to skuhrání předem na provoz auta, to musí být diagnóza. Každopádně provoz SUV je o cca 30% vyšší než u auta stř. třídy - s tím se uživatel musí smířit, nebo si má nechat zajít chuť...
Proč zrovna skuhrání? Konečně někdo, kdo si uvědomuje vyšší provozní náklady. Takovéto ojetiny - SUV či velká MPV jdou totiž koupit často velmi levně, jenže na rozdíl od malých levných vozů pořizovací ceně neodpovídají následné servisní výdaje.Myslím, že otázka zní vcelku srozumitelně a pochopitelně - mají uvedená SUV nabízené v inzerátech ještě smysl nebo je to jen budoucí hromádka problémů? Zatím tě fascinuje, jak je autor "hloupý", ale sám jsi nic k věci neuvedl Jinak nevím, proč by provoz SUV měl vyjít o 30% dráž než střední. Často stačí 1 sada kol (SUV vzorek), motor dvoulitr v CR-V vyjde na údržbě úplně stejně jako v Accordu a spotřeba o mnoho též vyšší nebude. Podovozkové díly jsou mohutnější, ....U SUV spíš více než kde jinde záleží, v jakém stadiu životního cyklu jej pořídí - jestli vylítaný šrot, kde bude dojeta polovina dílů, nebo udržovaný kus. Jenže co třeba i já nevím - jak jsou na tom s korozí. CR-V už, jak jsem se díval, reznou, ale jestli jen povrchově, nebo na nosnících a podlaze... Santa Fe jsem vpravdě ještě rezavý neviděl.


Ty si sám odporuješ: "Jinak nevím, proč by provoz SUV měl vyjít o 30% dráž než střední" a "Konečně někdo, kdo si uvědomuje vyšší provozní náklady. Takovéto ojetiny - SUV či velká MPV jdou totiž koupit často velmi levně, jenže na rozdíl od malých levných vozů pořizovací ceně neodpovídají následné servisní výdaje". Zrovna si kamarád přitáhl ze servisu Captivu, kupovanou novou, ve 180tkm spojka, dvouhmota, stabilizátor, a je tam za 50 v neaut. servisu. Tak promiň, spletl jsem se, není to o 30%, je to o 100%. A nikde neříkám, že je autor hloupý. Já bych měl strach, že s tím předchozí majitel lítal přes pařezy a bůhví kde. To se nemusí projevit hned, ale poloosy, ramena a pod asi za hubičku nebudou... Osobně jsem zmínil Forester, kde ta cena nebude tak strašná ve vztahu k tomu, co vydrží. Ale co s tím prostorem?
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 22.07.2014 09:21, SSang Yong
Doporučil bych s epúoohlédnout po vozidlech značky ssang yong. jsou levná a odolná. Zvládají i zanedbaný servis a těžké provozní podmínky. motorizace jsou mercedes.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 23.07.2014 23:32, RE:
Dobrý den. Takřka všechny vozy kategorie SUV mají vyšší provozní náklady. Z Vámi vybraných automobilů bude podle mého názoru nejlepší volbou Subaru Forester. Je to velmi spolehlivé auto, spotřebu lze při běžné jízdě držet okolo 10 litrů na 100 km. Vůz boduje zejména propracovaným pohonem všech kol Symetrical AWD, který mu propůjčuje velmi dobré jízdní vlastnosti a průchodnost terénem.
respond
alex963
number of posts1
date of registration15.09.2014
Thursday 02.04.2015 17:01, test
Hezké porovnání nejlepších SUV je tady
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Sunday 05.04.2015 20:51, Náklady SUV
Prvním problémem SUV je, že už jenom pneumatiky s plecháči (standardně zimáky) vyjdou obvykle na dvacku. Pokud je auto jinak spolehlivé, tak v pohodě, ale bohužel u ojetin podobného ražení se často vysype hodně věcí tak nějak samo od sebe (protože spolehlivé auto po servisu vám nikdo neprodá, rozhodně ne za takové peníze). SUV obecně má vyšší náklady v podstatě ve všem. Spotřeba je kvůli cihlovitému tvaru vyšší, gumy a brzdy se díky vysoké hmotnosti opotřebovávají rychleji, motory mají obvykle větší náplně oleje a spotřební materiál obvykle není za hubičku...
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.