0
back
 

diskuze k tématu: S jakým benzínovým motorem koupit Hyundai Tucson?

category of topic classification: korejská vozidla
Kajmann
number of posts1
date of registration05.02.2021
Friday 05.02.2021 11:50, Tuscon
Zdravím.Podělím se o svoji zkušenost.Od léta mám Tucson 1.6GDI,zatím spokojenost.Najeto 9000km,dlouhodobá spotřeba 7.3l.Jezdíme vždy celá rodina+box na střeše.Jako přímovstřik,ho po zahřátí protáhnu vyššíma otáčkama,a jednou týdně po dálnici,,,protože karbon.Nejhorší je motor šmrdlat na spotřebu
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 05.02.2021 12:35, Honda CRV
Než bych koupil Tuscon, projel bych se v Hondě CRV 2.0 VTEC, abych měl něco pro porovnání
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 05.02.2021 19:46, RE: Honda CRV
citation:
reakce na: BobanHTP, 05.02.2021 12:35 (Než bych koupil Tuscon, projel ...)


Jenomže Tuscon bude nový/zánovní a ještě dlouho v záruce. Honda s 2,0 VVTi se přestala vyrábět v polovině roku 2018, takže i nejnovější kousky jsou po záruce. Je ale pravda, že Honda CRV si parádně drží cenu.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Saturday 06.02.2021 18:01, RE: RE: Honda CRV
citation:
reakce na: Pavlik, 05.02.2021 19:46 (Jenomže Tuscon bude nový/zánov ...)

Ahoj zcela rozumím, mě se nový Tuscon vlastně líbí!
Hondu CRV máme v rodině a má jej i naše kamarádka s dvojčaty a spokojenost je maximální. Hondě se zde podařilo obojí - spolehlivost a příjemný interiér i řízení - což se japoncům ne vždy daří
Moje poznatky:
1. Nic se nekazí (pamatuji si u kamaráda CRV 2015 odešlo ložisko kola to je tak jediné)
- Diesel 1.6 je také velmí spolehlivý, ale má velmi drahý filtr pevných částic, je dobře to vědět.
2. Dobře odhlučněný a fortelný interiér, karosérie nerezne
3. Zatím neznám lepší ben. motor než 2.0 VTEC a to i v Accordu, ten 2.4 VTEC vlastně bych ani nechtěl Troufám si tvrdit, že motor přežije auto
4. Korejci si nechají dobře zaplatit pravidelné povinné servisní prohlídky s výměnou oleje. U CRV po záruce může udělat výměnu oleje nezávislý servis za poloviční cenu a ještě s lepším olejem.. Ikdyž např. Honda v Třinci kupodivu není tak drahá, naopak Škoda dělá vše proto, aby dohnala asi Audi nebo fakt nevím

Na druhou stranu Tusconem chybu moc udělat nejde, je to stěžejní SUV pro evropský trh a korejci se snaží stejně jako Škoda u Octávie, tj. nedovolí s tam fatální přehmaty. V dieslu bych jen předem varoval, že filtr pevných částic stojí přes 100tis.kč. Je kvalitní, do 300tis.km o něm zpravidla nikdo neví(pokud nejezdí jen krátké trasy), ale u ojetiny už lidé budou váhat. FAP z druhovýroby nemusí sednout všem těm čidlům, co hlídají emise, to píše někde pan Vaculík ve SM.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Saturday 06.02.2021 22:03, RE: RE: RE: Honda CRV
citation:
reakce na: BobanHTP, 06.02.2021 18:01 (Ahoj zcela rozumím, mě se nový ...)


S cenou FAP to není tak horké nikde. Kolegovi vloni odešel filtr na Accordu 2,2 CDTi po zhruba 350 tisících km. Originál v Hondě ČR 70 tisíc korun - proto objednán z Honda England za 30 tisíc i s dopravou. Podotýkám, že šlo o identický originální díl.
Je to i tak dost, ale kdo chce opici, musí mít na banány. Dnes oprava moderního motoru spolkne klidně 40-50 tisíc i u neprémiové značky. A v dnešní době malých turbo motorů s přímým vstřikem a filtrem pevných částic je vlastně jedno, jestli jde o diesel nebo o benzín. Obojí je velmi složité.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.