0
back
 

diskuze k tématu: Jaguar XF 2.2D: Přepychový škudlil

category of topic classification: ostatní
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Monday 10.12.2012 09:34, Velmi pěkný článek
Opět jsem si s chutí přečetl dobrý článek. Sice je zase o chrochtě a četl jsem jej spíše kvůli poutvému obsahu, než že bych kdy zatoužil si tuto motorizaci pořídit do svého auta.
Ale neodpustím si jednu věc. Kolik na tomto autě ztratím z pořizovací ceny za 4-5 let? Půl milionu nebo 3/4 milionu? A kolik ušetřím tím, že místo za 11 jezdím třeba za 8? A šestiválec bych tedy v takovém autě neoželel.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 10.12.2012 10:45, RE: Velmi pěkný článek
David V posted by:
Opět jsem si s chutí přečetl dobrý článek. Sice je zase o chrochtě a četl jsem jej spíše kvůli poutvému obsahu, než že bych kdy zatoužil si tuto motorizaci pořídit do svého auta. Ale neodpustím si jednu věc. Kolik na tomto autě ztratím z pořizovací ceny za 4-5 let? Půl milionu nebo 3/4 milionu? A kolik ušetřím tím, že místo za 11 jezdím třeba za 8? A šestiválec bych tedy v takovém autě neoželel.


V počtech máš jednoznačně pravdu, ALE opět a zase to píšeš z pohledu soukromého uživatele. Tohle auto je primárně určeno jako firemní, přesně jak píše autor a firma 1) téměř vždy omezuje rozpočet na koupi (kolik můžeš utratit), 2) se zajímá i o provozní náklady (pořízení dá do nákladů snáz), 3) u manažerského auta se předpokládá poměrně vysoký proběh km, tedy nafta se vyplatí. Když bych uvažoval o proběhu 40 tisíc/rok (coz je u manažerského auta spíš méně), tak při rozdílu spotřeby 3 litry na 100 km ušetříš s dieselem skoro 45 000,-Kč. Nepočítám dražší servis dieselu, protože V6 benzín je v katalogu dražší o 280 000,-Kč (to je příplatek za jednoho koně výkonu 2000,-Kč a za tuhle cenu bych zase já V6 oželel ). Mě naopak tahle nabídka připadá jako velmi dobrá, zvláště v porovnání s MB E a BMW 5, které za tuhle cenu s touhle výbavou nekoupíš ani náhodou.
respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Monday 10.12.2012 11:11, RE: Velmi pěkný článek
Pavlik posted by:
David V posted by:
Opět jsem si s chutí přečetl dobrý článek. Sice je zase o chrochtě a četl jsem jej spíše kvůli poutvému obsahu, než že bych kdy zatoužil si tuto motorizaci pořídit do svého auta. Ale neodpustím si jednu věc. Kolik na tomto autě ztratím z pořizovací ceny za 4-5 let? Půl milionu nebo 3/4 milionu? A kolik ušetřím tím, že místo za 11 jezdím třeba za 8? A šestiválec bych tedy v takovém autě neoželel.
V počtech máš jednoznačně pravdu, ALE opět a zase to píšeš z pohledu soukromého uživatele. Tohle auto je primárně určeno jako firemní, přesně jak píše autor a firma 1) téměř vždy omezuje rozpočet na koupi (kolik můžeš utratit), 2) se zajímá i o provozní náklady (pořízení dá do nákladů snáz), 3) u manažerského auta se předpokládá poměrně vysoký proběh km, tedy nafta se vyplatí. Když bych uvažoval o proběhu 40 tisíc/rok (coz je u manažerského auta spíš méně), tak při rozdílu spotřeby 3 litry na 100 km ušetříš s dieselem skoro 45 000,-Kč. Nepočítám dražší servis dieselu, protože V6 benzín je v katalogu dražší o 280 000,-Kč (to je příplatek za jednoho koně výkonu 2000,-Kč a za tuhle cenu bych zase já V6 oželel ). Mě naopak tahle nabídka připadá jako velmi dobrá, zvláště v porovnání s MB E a BMW 5, které za tuhle cenu s touhle výbavou nekoupíš ani náhodou.


Pro vysoký nájezd se to, jako obvykle, dá pochopit. Teď jsem absolvoval služebku a vozili mě v Superbech a Volvech. Auta stará 3-4 roky a nejnižší proběh byl 150 tisíc a nejvyšší 430 tisíc (ano skoro 0,5 mio km! na autě s rokem výroby 2008 - tedy dle skel). Tam naftu s ohledem na snížení nákladů chápu. Ale zase předesílám, že pokud někdo potřebuje držet náklady na uzdě, tak si nepořizuje Jaguára. To je, jak kdybych si já místo letitého Forda za 150 tKč se spotřebou 9, koupil Báwo za 500 tKč se spotřebou 6 a považoval to za ekonomické rozhodnutí.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 10.12.2012 12:49, RE: Velmi pěkný článek
David V posted by:
Pro vysoký nájezd se to, jako obvykle, dá pochopit. Teď jsem absolvoval služebku a vozili mě v Superbech a Volvech. Auta stará 3-4 roky a nejnižší proběh byl 150 tisíc a nejvyšší 430 tisíc (ano skoro 0,5 mio km! na autě s rokem výroby 2008 - tedy dle skel). Tam naftu s ohledem na snížení nákladů chápu. Ale zase předesílám, že pokud někdo potřebuje držet náklady na uzdě, tak si nepořizuje Jaguára. To je, jak kdybych si já místo letitého Forda za 150 tKč se spotřebou 9, koupil Báwo za 500 tKč se spotřebou 6 a považoval to za ekonomické rozhodnutí.

A opět to píšeš z pozice soukromníka. Tohle je manažerský vůz určený pro vyšší střední (v čr spíš vysoký) management a v téhle kategorii se už dost hledí i na prestiž značky atd. Navíc v "běžné" produkci ti nikdo nic podobného (jako FX, MB E, BMW 5) nenabídne velikostí, bezpečností, pohodlím ani luxusem.
Můj názor na volbu pohonu je, že málokdo chce platit něco navíc (jako ty za palivo) zbytečně - nákup auta je jedna věc, provoz věc druhá. Nové auto ztratí hodnotu vždy (s tím je každý srovnán při nákupu), ale proč by potom měl vyhodit navíc těch cca 45 000,- ročně za benzín mi uniká (proto koupí naftu a ještě ušetří statisíce proti V6 v benzínu ).
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 10.12.2012 13:37, RE: Velmi pěkný článek
Pavlik posted by:
David V posted by:
Pro vysoký nájezd se to, jako obvykle, dá pochopit. Teď jsem absolvoval služebku a vozili mě v Superbech a Volvech. Auta stará 3-4 roky a nejnižší proběh byl 150 tisíc a nejvyšší 430 tisíc (ano skoro 0,5 mio km! na autě s rokem výroby 2008 - tedy dle skel). Tam naftu s ohledem na snížení nákladů chápu. Ale zase předesílám, že pokud někdo potřebuje držet náklady na uzdě, tak si nepořizuje Jaguára. To je, jak kdybych si já místo letitého Forda za 150 tKč se spotřebou 9, koupil Báwo za 500 tKč se spotřebou 6 a považoval to za ekonomické rozhodnutí.
A opět to píšeš z pozice soukromníka. Tohle je manažerský vůz určený pro vyšší střední (v čr spíš vysoký) management a v téhle kategorii se už dost hledí i na prestiž značky atd. Navíc v "běžné" produkci ti nikdo nic podobného (jako FX, MB E, BMW 5) nenabídne velikostí, bezpečností, pohodlím ani luxusem. Můj názor na volbu pohonu je, že málokdo chce platit něco navíc (jako ty za palivo) zbytečně - nákup auta je jedna věc, provoz věc druhá. Nové auto ztratí hodnotu vždy (s tím je každý srovnán při nákupu), ale proč by potom měl vyhodit navíc těch cca 45 000,- ročně za benzín mi uniká (proto koupí naftu a ještě ušetří statisíce proti V6 v benzínu ).
a proč je tedy naprostá většina prodaných Panamer v benzínu a ne v naftě? když je nafta podstatně levnější, a má výrazně nižší spotřebu? protože tohle je segment kde se na spotřebu nehraje. a tam by měl patřit i Jag. to že se takhle podbízí považuji za zhůvěřilost. už to překabátěný Mondeo, v naftě a v kombíku mě dostalo, tohle je ale ještě horší. jasně, éčko i pětka jsou v nabídce se čtyřválcovou naftou, obě pod mega, jenže tam je portfolio kupujících natolik obsáhlé že nějaký zoufalec po tom sáhne, prostě mám nový éčko/5er, zbytek neřeším. ale u Jagu? obávám se že tenhle krok je kontraproduktivní a odežene jim zájemce o lépe vybavené XF se šestiválci či osmiválci na kterých je násobně větší marže.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 10.12.2012 14:43, RE: Velmi pěkný článek
tomaskrtek posted by:
a proč je tedy naprostá většina prodaných Panamer v benzínu a ne v naftě? když je nafta podstatně levnější, a má výrazně nižší spotřebu? protože tohle je segment kde se na spotřebu nehraje. a tam by měl patřit i Jag. to že se takhle podbízí považuji za zhůvěřilost. už to překabátěný Mondeo, v naftě a v kombíku mě dostalo, tohle je ale ještě horší. jasně, éčko i pětka jsou v nabídce se čtyřválcovou naftou, obě pod mega, jenže tam je portfolio kupujících natolik obsáhlé že nějaký zoufalec po tom sáhne, prostě mám nový éčko/5er, zbytek neřeším. ale u Jagu? obávám se že tenhle krok je kontraproduktivní a odežene jim zájemce o lépe vybavené XF se šestiválci či osmiválci na kterých je násobně větší marže.


A zase někdo jiný míchá hrušky a jablka.
Mluvíš o Panameře, u které se spotřeba opravdu většinou neřeší, protože stojí cca 4 mega - kdo dá tohle za auto, rozhodně nebude manažer střední třídy. V cenové kategorii 3 mega a více se spotřeba opravdu moc neřeší, ale tohle je "obyčejné" auto za 1,1 mega (v akci), které se dělá dokonce v kombíku. Vždyť je to obyčejná spotřební věc, jen má "VIP" znáček kočky na kapotě. Jag stojí stejně jako nejdražší superb.
Kdo nebude muset řešit spotřebu, ten bude mít mnohem pravděpodobněji zálusk na XJ - tam je cena úplně někde jinde (od 2,1 mega, min. V6 a i hodnoty "papírové" spotřeby jsou děsivé).
respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Monday 10.12.2012 15:22, RE: Velmi pěkný článek
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
a proč je tedy naprostá většina prodaných Panamer v benzínu a ne v naftě? když je nafta podstatně levnější, a má výrazně nižší spotřebu? protože tohle je segment kde se na spotřebu nehraje. a tam by měl patřit i Jag. to že se takhle podbízí považuji za zhůvěřilost. už to překabátěný Mondeo, v naftě a v kombíku mě dostalo, tohle je ale ještě horší. jasně, éčko i pětka jsou v nabídce se čtyřválcovou naftou, obě pod mega, jenže tam je portfolio kupujících natolik obsáhlé že nějaký zoufalec po tom sáhne, prostě mám nový éčko/5er, zbytek neřeším. ale u Jagu? obávám se že tenhle krok je kontraproduktivní a odežene jim zájemce o lépe vybavené XF se šestiválci či osmiválci na kterých je násobně větší marže.
A zase někdo jiný míchá hrušky a jablka. Mluvíš o Panameře, u které se spotřeba opravdu většinou neřeší, protože stojí cca 4 mega - kdo dá tohle za auto, rozhodně nebude manažer střední třídy. V cenové kategorii 3 mega a více se spotřeba opravdu moc neřeší, ale tohle je "obyčejné" auto za 1,1 mega (v akci), které se dělá dokonce v kombíku. Vždyť je to obyčejná spotřební věc, jen má "VIP" znáček kočky na kapotě. Jag stojí stejně jako nejdražší superb. Kdo nebude muset řešit spotřebu, ten bude mít mnohem pravděpodobněji zálusk na XJ - tam je cena úplně někde jinde (od 2,1 mega, min. V6 a i hodnoty "papírové" spotřeby jsou děsivé).


No tuhle tu bylo BMW 6er za 2,2 mega s 4-litrovým chrochtem. Tam se spotřeba ještě řeší nebo už ne? Kde je ta hranice, kdy Tě přestane zajímat, jestli za palivo zaplatíš o Kč na km víc nebo méně?
Nepatřím k horním 10 000, ale u velké limuzíny s naftovým motorem se ušklíbnu ve smyslu, že majitel chce sice "honit vodu", ale zas až tak na to nemá.
Mimochodem, jak jsem psal výše o Volvech a Superbech (2008-2009) v naftě, tak pro zajímavost, auta o automobilovou generaci mladší než moje Mondeo (2001) měly hůře utlumen motor, takže spalovací procesy byly dost slyšet i na zadním dedadle, a to ve všech režimech i ustálené jízdě. To já motor syším jen při silnější pobídce plynovým pedálem a na dálnici o něm prakticky do 170-ti nevím (rychleji jsem u nás ještě nejel). To Superb bručel pořád a Volvo bylo o něco lepší (V70).
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 10.12.2012 15:42, RE: Velmi pěkný článek
David V posted by:
No tuhle tu bylo BMW 6er za 2,2 mega s 4-litrovým chrochtem. Tam se spotřeba ještě řeší nebo už ne? Kde je ta hranice, kdy Tě přestane zajímat, jestli za palivo zaplatíš o Kč na km víc nebo méně? Nepatřím k horním 10 000, ale u velké limuzíny s naftovým motorem se ušklíbnu ve smyslu, že majitel chce sice "honit vodu", ale zas až tak na to nemá. Mimochodem, jak jsem psal výše o Volvech a Superbech (2008-2009) v naftě, tak pro zajímavost, auta o automobilovou generaci mladší než moje Mondeo (2001) měly hůře utlumen motor, takže spalovací procesy byly dost slyšet i na zadním dedadle, a to ve všech režimech i ustálené jízdě. To já motor syším jen při silnější pobídce plynovým pedálem a na dálnici o něm prakticky do 170-ti nevím (rychleji jsem u nás ještě nejel). To Superb bručel pořád a Volvo bylo o něco lepší (V70).


Hranice je stanovena jednoduše - jak se rozhodne kupující . A podle toho jak vypadá statistika a inzerce, se víc běžných aut střední i vyšší střední prodává s naftou - většina kupujících se na to tedy dívá asi podobně jako já. Přiznám se, že také nejsem z horních 10 000, osobně znám jen tři opravdu bohaté lidi, přesto ani jeden nepatří do kategorie "neřeším spotřebu", ono totiž ta Panamera nebo BMW 6 asi moc nenajede v porovnání s obyčejnou 5kou nebo A8.
PS: musím ti Davide přiznat, že jsi te extrémní fajnovka. V superbu II 2,0 TDI CR jsem jel včera z práce a rozhodně bych si na špatné utlumení motoru nestěžoval, jen to DSG mi moc nesedí.
respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Monday 10.12.2012 15:54, RE: Velmi pěkný článek
Pavlik posted by:
David V posted by:
No tuhle tu bylo BMW 6er za 2,2 mega s 4-litrovým chrochtem. Tam se spotřeba ještě řeší nebo už ne? Kde je ta hranice, kdy Tě přestane zajímat, jestli za palivo zaplatíš o Kč na km víc nebo méně? Nepatřím k horním 10 000, ale u velké limuzíny s naftovým motorem se ušklíbnu ve smyslu, že majitel chce sice "honit vodu", ale zas až tak na to nemá. Mimochodem, jak jsem psal výše o Volvech a Superbech (2008-2009) v naftě, tak pro zajímavost, auta o automobilovou generaci mladší než moje Mondeo (2001) měly hůře utlumen motor, takže spalovací procesy byly dost slyšet i na zadním dedadle, a to ve všech režimech i ustálené jízdě. To já motor syším jen při silnější pobídce plynovým pedálem a na dálnici o něm prakticky do 170-ti nevím (rychleji jsem u nás ještě nejel). To Superb bručel pořád a Volvo bylo o něco lepší (V70).
Hranice je stanovena jednoduše - jak se rozhodne kupující . A podle toho jak vypadá statistika a inzerce, se víc běžných aut střední i vyšší střední prodává s naftou - většina kupujících se na to tedy dívá asi podobně jako já. Přiznám se, že také nejsem z horních 10 000, osobně znám jen tři opravdu bohaté lidi, přesto ani jeden nepatří do kategorie "neřeším spotřebu", ono totiž ta Panamera nebo BMW 6 asi moc nenajede v porovnání s obyčejnou 5kou nebo A8. PS: musím ti Davide přiznat, že jsi te extrémní fajnovka. V superbu II 2,0 TDI CR jsem jel včera z práce a rozhodně bych si na špatné utlumení motoru nestěžoval, jen to DSG mi moc nesedí.


Popravdě nevím, co konkrétně za TDi pod kapotou brumlalo, ale faktem je, že to bylo skutečně slyšet pořád a to jak tím, co měl najeto 260 tkm při cestě tam, tak s jiným, který měl 430 tkm při cestě z5. A i vibrace při akceleraci jsem celkem snadno detekoval o obou (ten první měl ještě nějaké rezonanční pásmo kolem 1500 rpm). Fajnovka nejsem, jen jsem prostě srovnal co jsem zažil s tím, co mám doma. Když připočtu rozdíl 7 let, tak žádná sláva. Nechci dělat z nouze ctnost, ale moje staré benzínové Mondeo je provozně tišší než výrazně modernější vozy vyšší střední s naftovým motorem.
A toho Superba srovnáváš s čím? S nějakým benzínem, se kterým jsi v poslední době jel nebo se svými 2-ma naftami?
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 10.12.2012 19:38, RE: Velmi pěkný článek
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
a proč je tedy naprostá většina prodaných Panamer v benzínu a ne v naftě? když je nafta podstatně levnější, a má výrazně nižší spotřebu? protože tohle je segment kde se na spotřebu nehraje. a tam by měl patřit i Jag. to že se takhle podbízí považuji za zhůvěřilost. už to překabátěný Mondeo, v naftě a v kombíku mě dostalo, tohle je ale ještě horší. jasně, éčko i pětka jsou v nabídce se čtyřválcovou naftou, obě pod mega, jenže tam je portfolio kupujících natolik obsáhlé že nějaký zoufalec po tom sáhne, prostě mám nový éčko/5er, zbytek neřeším. ale u Jagu? obávám se že tenhle krok je kontraproduktivní a odežene jim zájemce o lépe vybavené XF se šestiválci či osmiválci na kterých je násobně větší marže.
A zase někdo jiný míchá hrušky a jablka. Mluvíš o Panameře, u které se spotřeba opravdu většinou neřeší, protože stojí cca 4 mega - kdo dá tohle za auto, rozhodně nebude manažer střední třídy. V cenové kategorii 3 mega a více se spotřeba opravdu moc neřeší, ale tohle je "obyčejné" auto za 1,1 mega (v akci), které se dělá dokonce v kombíku. Vždyť je to obyčejná spotřební věc, jen má "VIP" znáček kočky na kapotě. Jag stojí stejně jako nejdražší superb. Kdo nebude muset řešit spotřebu, ten bude mít mnohem pravděpodobněji zálusk na XJ - tam je cena úplně někde jinde (od 2,1 mega, min. V6 a i hodnoty "papírové" spotřeby jsou děsivé).


jsi hodně mimo. panamera stojí od 1.7 bez daně ceníkovka. takže pod dvojku s daní se reálně dá koupit. v základním benzínu. 4 stojí turbo S v plný. a xf je v rozmezí 1.2 až 2.4. takže takový rozdíl to zase není. rozhodně ne jako jablka s hruškama. spotřební věc je každé auto. ale jsou značky které mají jinou úroveň. nebo jí mají mít. bentley se nikdy nebude podbízet autem se čtyřválcem. a vw nikdy nebude prémie i když udělá phaetona za 5 se základem z toho bentleye. stejně tak jag by neměl vypustit čtyřválcovou naftu. trochu odbočím-myslíš že by si ti z top 10 000 kupovali i nadále Moet kdyby se nějaká jeho levnější varianta ale stále jako Moet prodávala v Lídlu za sto pade vedle Bohemky? a jag není masovka, takže by svojí prémiovou pověst budovanou desetiletí neměl zahazovat takhle lacino. klidně ať tu naftu mají, ale ne čtyřválec a v akci za mega. kdo si bude chtít koupit supa za mega si jaga za mega nekoupí.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 10.12.2012 19:41, RE: Velmi pěkný článek
David V posted by:
Popravdě nevím, co konkrétně za TDi pod kapotou brumlalo, ale faktem je, že to bylo skutečně slyšet pořád a to jak tím, co měl najeto 260 tkm při cestě tam, tak s jiným, který měl 430 tkm při cestě z5. A i vibrace při akceleraci jsem celkem snadno detekoval o obou (ten první měl ještě nějaké rezonanční pásmo kolem 1500 rpm). Fajnovka nejsem, jen jsem prostě srovnal co jsem zažil s tím, co mám doma. Když připočtu rozdíl 7 let, tak žádná sláva. Nechci dělat z nouze ctnost, ale moje staré benzínové Mondeo je provozně tišší než výrazně modernější vozy vyšší střední s naftovým motorem. A toho Superba srovnáváš s čím? S nějakým benzínem, se kterým jsi v poslední době jel nebo se svými 2-ma naftami?

Superba srovnávám jak s mými dci, kde je hlučnost / utlumení přibližně stejné, tak se stejným supem s 1,8 TSi. Mezi těmi superby jsem zaznamenal rozdíl hlavně při volnoběhu a akceleraci, kdy TDI lze poznat podle vibrací ( tohle Dci nezná). Při jízdě je hlučnost velmi podobná, protože u obou od cca 80-90 km/h dominuje aerodynamický hluk a hluk od pneumatik. Ještě mohu srovnávat s mazdou 6 (současnou) s benzínovým dvoulitrem, kde je odhlučnění motoru lepší také do cca 80 a potom motor přehluší horší odhlučnění podvozku. A fordem galaxy 2,0 TDCi 103kw, který až na rezonanční pásmo v 1500 RPM je výborný.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 10.12.2012 22:32, - the text was hidden by the administrator -
- the text was hidden by the administrator -
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Tuesday 11.12.2012 12:27, RE: Velmi pěkný článek
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
David V posted by:
Popravdě nevím, co konkrétně za TDi pod kapotou brumlalo, ale faktem je, že to bylo skutečně slyšet pořád a to jak tím, co měl najeto 260 tkm při cestě tam, tak s jiným, který měl 430 tkm při cestě z5. A i vibrace při akceleraci jsem celkem snadno detekoval o obou (ten první měl ještě nějaké rezonanční pásmo kolem 1500 rpm). Fajnovka nejsem, jen jsem prostě srovnal co jsem zažil s tím, co mám doma. Když připočtu rozdíl 7 let, tak žádná sláva. Nechci dělat z nouze ctnost, ale moje staré benzínové Mondeo je provozně tišší než výrazně modernější vozy vyšší střední s naftovým motorem. A toho Superba srovnáváš s čím? S nějakým benzínem, se kterým jsi v poslední době jel nebo se svými 2-ma naftami?
Superba srovnávám jak s mými dci, kde je hlučnost / utlumení přibližně stejné, tak se stejným supem s 1,8 TSi. Mezi těmi superby jsem zaznamenal rozdíl hlavně při volnoběhu a akceleraci, kdy TDI lze poznat podle vibrací ( tohle Dci nezná). Při jízdě je hlučnost velmi podobná, protože u obou od cca 80-90 km/h dominuje aerodynamický hluk a hluk od pneumatik. Ještě mohu srovnávat s mazdou 6 (současnou) s benzínovým dvoulitrem, kde je odhlučnění motoru lepší také do cca 80 a potom motor přehluší horší odhlučnění podvozku. A fordem galaxy 2,0 TDCi 103kw, který až na rezonanční pásmo v 1500 RPM je výborný.
EU by měla naftu do takovejch aut zakázat, ne? Panebože, ti ... z automobilek budou hrozní ..., nabízet např. 6er v dýzlu. A co ... od Porsche? Do klecí v Bohnicích s nima! Můj dlouholetej kamarád má v pronájmu (velmi výhodném) nejvýdělečnější restaurace v PM. Absolutně nemá s prachama problém. Jezdí v nový A7 . V dýzlu. K...a, proč? Protože koupit auto je RADOST, cálovat palivo PAKÁRNA.

Je to tak lepší?

respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Thursday 13.12.2012 11:02, RE: Velmi pěkný článek
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
David V posted by:
Popravdě nevím, co konkrétně za TDi pod kapotou brumlalo, ale faktem je, že to bylo skutečně slyšet pořád a to jak tím, co měl najeto 260 tkm při cestě tam, tak s jiným, který měl 430 tkm při cestě z5. A i vibrace při akceleraci jsem celkem snadno detekoval o obou (ten první měl ještě nějaké rezonanční pásmo kolem 1500 rpm). Fajnovka nejsem, jen jsem prostě srovnal co jsem zažil s tím, co mám doma. Když připočtu rozdíl 7 let, tak žádná sláva. Nechci dělat z nouze ctnost, ale moje staré benzínové Mondeo je provozně tišší než výrazně modernější vozy vyšší střední s naftovým motorem. A toho Superba srovnáváš s čím? S nějakým benzínem, se kterým jsi v poslední době jel nebo se svými 2-ma naftami?
Superba srovnávám jak s mými dci, kde je hlučnost / utlumení přibližně stejné, tak se stejným supem s 1,8 TSi. Mezi těmi superby jsem zaznamenal rozdíl hlavně při volnoběhu a akceleraci, kdy TDI lze poznat podle vibrací ( tohle Dci nezná). Při jízdě je hlučnost velmi podobná, protože u obou od cca 80-90 km/h dominuje aerodynamický hluk a hluk od pneumatik. Ještě mohu srovnávat s mazdou 6 (současnou) s benzínovým dvoulitrem, kde je odhlučnění motoru lepší také do cca 80 a potom motor přehluší horší odhlučnění podvozku. A fordem galaxy 2,0 TDCi 103kw, který až na rezonanční pásmo v 1500 RPM je výborný.
EU by měla naftu do takovejch aut zakázat, ne? Panebože, ti blbci z automobilek budou hrozní kreténi, nabízet např. 6er v dýzlu. A co magoři od Porsche? Do klecí v Bohnicích s nima! Můj dlouholetej kamarád má v pronájmu (velmi výhodném) nejvýdělečnější restaurace v PM. Absolutně nemá s prachama problém. Jezdí v nový A7 . V dýzlu. Kurwa, proč? Protože koupit auto je RADOST, cálovat palivo PAKÁRNA.

Využívám nedokonalosti fóra si nechat zobrazit cenzurovaný (fuj ) příspěvek kliknutím na "citovat".
V automobilkách magoři nejsou. Dělají přesně to, co chtějí magoři zákazníci, aby měli vejvar. O tom bylo napsáno mnoho a konkrétně i u recenze na A7. Na té RADOSTI tratím stovky tisíc, ale na PAKÁRNĚ ušetřím desítky.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Thursday 13.12.2012 14:39, RE: Velmi pěkný článek
David V posted by:
Využívám nedokonalosti fóra si nechat zobrazit cenzurovaný (fuj ) příspěvek kliknutím na "citovat". V automobilkách magoři nejsou. Dělají přesně to, co chtějí magoři zákazníci, aby měli vejvar. O tom bylo napsáno mnoho a konkrétně i u recenze na A7. Na té RADOSTI tratím stovky tisíc, ale na PAKÁRNĚ ušetřím desítky.


Jestli máš pár zbytečných / ušetřených desítek tisíc - klidně je příjmu za své .
respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Thursday 13.12.2012 14:46, RE: Velmi pěkný článek
Pavlik posted by:
David V posted by:
Využívám nedokonalosti fóra si nechat zobrazit cenzurovaný (fuj ) příspěvek kliknutím na "citovat". V automobilkách magoři nejsou. Dělají přesně to, co chtějí magoři zákazníci, aby měli vejvar. O tom bylo napsáno mnoho a konkrétně i u recenze na A7. Na té RADOSTI tratím stovky tisíc, ale na PAKÁRNĚ ušetřím desítky.
Jestli máš pár zbytečných / ušetřených desítek tisíc - klidně je příjmu za své .


Vyměním za časově adekvátní ztrátu hodnoty.
respond
Val.Kilmer
number of posts2
date of registration31.03.2010
Thursday 16.05.2013 10:30, RE: Velmi pěkný článek
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
David V posted by:
Popravdě nevím, co konkrétně za TDi pod kapotou brumlalo, ale faktem je, že to bylo skutečně slyšet pořád a to jak tím, co měl najeto 260 tkm při cestě tam, tak s jiným, který měl 430 tkm při cestě z5. A i vibrace při akceleraci jsem celkem snadno detekoval o obou (ten první měl ještě nějaké rezonanční pásmo kolem 1500 rpm). Fajnovka nejsem, jen jsem prostě srovnal co jsem zažil s tím, co mám doma. Když připočtu rozdíl 7 let, tak žádná sláva. Nechci dělat z nouze ctnost, ale moje staré benzínové Mondeo je provozně tišší než výrazně modernější vozy vyšší střední s naftovým motorem. A toho Superba srovnáváš s čím? S nějakým benzínem, se kterým jsi v poslední době jel nebo se svými 2-ma naftami?
Superba srovnávám jak s mými dci, kde je hlučnost / utlumení přibližně stejné, tak se stejným supem s 1,8 TSi. Mezi těmi superby jsem zaznamenal rozdíl hlavně při volnoběhu a akceleraci, kdy TDI lze poznat podle vibrací ( tohle Dci nezná). Při jízdě je hlučnost velmi podobná, protože u obou od cca 80-90 km/h dominuje aerodynamický hluk a hluk od pneumatik. Ještě mohu srovnávat s mazdou 6 (současnou) s benzínovým dvoulitrem, kde je odhlučnění motoru lepší také do cca 80 a potom motor přehluší horší odhlučnění podvozku. A fordem galaxy 2,0 TDCi 103kw, který až na rezonanční pásmo v 1500 RPM je výborný.
EU by měla naftu do takovejch aut zakázat, ne? Panebože, ti blbci z automobilek budou hrozní hlupáci, nabízet např. 6er v dýzlu. A co blázni od Porsche? Do klecí v Bohnicích s nima! Můj dlouholetej kamarád má v pronájmu (velmi výhodném) nejvýdělečnější restaurace v PM. Absolutně nemá s prachama problém. Jezdí v nový A7 . V dýzlu. Ach, proč? Protože koupit auto je RADOST, cálovat palivo PAKÁRNA.

respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.