0
back
 

diskuze k tématu: Jaké auto na dálnice

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.06.2013 12:00, Jaké auto na dálnice
Dobrý den, potřeboval bych poradit s výběrem osobního vozu. S automobilem budu hodně jezdit po německých dálnicích tedy bych si představoval pružný vůz, kterému nedělá problém jet 1000km při 180km/h a více. Jelikož takovéto cesty budu absolvovat často, tak se chci v autě cítit pohodlně. Kvůli spotřebě a počtu najetých km bych volil naftový motor. Bohužel se musím vejít do částky 120000,-. Děkuji
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Monday 10.06.2013 15:50, RE: Jaké auto na dálnice
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, potřeboval bych poradit s výběrem osobního vozu. S automobilem budu hodně jezdit po německých dálnicích tedy bych si představoval pružný vůz, kterému nedělá problém jet 1000km při 180km/h a více. Jelikož takovéto cesty budu absolvovat často, tak se chci v autě cítit pohodlně. Kvůli spotřebě a počtu najetých km bych volil naftový motor. Bohužel se musím vejít do částky 120000,-. Děkuji


audi a6/a8 2.5tdi, bmw 530d, mb s/e 320cdi ev. benzínové verze uvedených s LPG osobně bych koupil co nejnovější nissan maxima a33 cca 03-04 a dal ho do plynu.
respond
nahlásit
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Monday 10.06.2013 16:34, není o čem
Vejít se do 120 papírů a aby to auto bylo aspoň trochu rozumně provozovatelné, pochybuju že něco takovýho vůbec je. Dynamiku se spotřebou splní tak třílitr nafta, ale za ty prachy v jakym stavu? A varianta s LPG má zase problém ten, že čím víc koníků, tím častější tankování, u motoru s 200k (a že to bude opravdu minimum) bude tankovat co 400km a to znamená furt plánovat a sledovat kde jsou pumpy, nehledě na časovou ztrátu.
respond
nahlásit
SupermanXXX
number of posts12
date of registration10.12.2008
Monday 10.06.2013 17:40, a6
zminovana a6 C5 2.5tdi je na dalnici super. má dlouhé převody. na 6ku a 160 km/h točí myslim 3tis ot. máme jí doma a na dálnici je to k nezaplacení, rychlé a pohodlné. pak se mi ještě na německé dálnici jezdilo dobře díky dlouhým převodům s Ford mondeo 2.5 benzin. r.v.2010. a taky opel zafira 1.9jtd to má taky dlouho 6ku a 110kw je to docela živý a 180k km/h jet několik hodin v kuse zvládá bez problémů jediný problém při vysokých rychlostech byl boční vítr...
respond
nahlásit
tonyk
number of posts19
date of registration24.10.2006
Monday 10.06.2013 18:02, E39
Osobně bych v danem cenovem limitu zkusil najit peknou E39 528i. Osobne jsem ji mel, da se provozovat pomerne usporne a prestavba na LPG neni taky problem. Problem bude najit slusny a nezhuntovany kus, ale to je dane starim.

Alternativne lze doporucit treba Mondeo MK III 2,0 TDCI 96kW z poslednich let vyroby. Za 100 tis se da sehnat sluny kousek z poslednich let vyroby (2006) akorat je riziko drahe opravy vstrikovacu.
respond
nahlásit
Attila
number of posts18
date of registration19.09.2008
Tuesday 11.06.2013 00:45, a co takhle Volvo
V/XC 60/70/80 velmi pohodlne, s naftou D5 i usporne
do 100tkc koupite rocniky 2002+

respond
nahlásit
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 11.06.2013 08:37, Zajímavý dotaz
Doufám, že tento dotaz hned tak nezmizí. Sám jsem zvědavý, co budou ostatní doporučovat. Klidně by se jím mohla zabývat redakce. Každopádně bych vybíral takto: minimum střední třída, 5-6 válec diesel, 6st. manuál s co nejdelším převodem a tempomat. 4x4 jen pokud to je z nějakého jiného důvodu nezbytnost, na vše ostatní stačí dobré zimní pneu a trocha citu v noze. Na automat bych se vykašlal, stejně se zařadí šestka a vyřadí až v Mnichově..., jen zvyšuje spotřebu, snižuje výkon a hrozí drahou opravou. Čtyřválce bych asi také zavrhnul. Přece jen 180 km/h po 1000 km je docela záhul. Díval bych se po (abecedně) Audi A4/A6 2,5 TDI V6 132kW s pravidelným servisem a co nejmladší, měchy nebrat, BMW 3/5 330d, MB s 270 CDI - sundat kryt motoru a podívat se jestli tam nejsou krtince a kdy byly měněné žhavičky, Superb 1. 2,5 TDI, VW Passat 2,5 TDI, Volvo s původním 2,5 TDI pětiválcem! od Audi (ale nevím jestli má 6ti kvalt,) nebo novější pětiválce. Je z čeho vybírat, značku bych až tak neřešil a koupil to, co mi nejvíc sedne pro daný účel a bude v nejlepším stavu. Stočených aut mezi nimi bude hodně, tak pozor na to. Vysokého km proběhu bych se nebál, pokud bude vše OK a bude zjistitelné, co vše bylo na autě děláno (rozvody, poloosy...).
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Tuesday 11.06.2013 09:34, RE: Zajímavý dotaz
Paul posted by:
Doufám, že tento dotaz hned tak nezmizí. Sám jsem zvědavý, co budou ostatní doporučovat. Klidně by se jím mohla zabývat redakce. Každopádně bych vybíral takto: minimum střední třída, 5-6 válec diesel, 6st. manuál s co nejdelším převodem a tempomat. 4x4 jen pokud to je z nějakého jiného důvodu nezbytnost, na vše ostatní stačí dobré zimní pneu a trocha citu v noze. Na automat bych se vykašlal, stejně se zařadí šestka a vyřadí až v Mnichově..., jen zvyšuje spotřebu, snižuje výkon a hrozí drahou opravou. Čtyřválce bych asi také zavrhnul. Přece jen 180 km/h po 1000 km je docela záhul. Díval bych se po (abecedně) Audi A4/A6 2,5 TDI V6 132kW s pravidelným servisem a co nejmladší, měchy nebrat, BMW 3/5 330d, MB s 270 CDI - sundat kryt motoru a podívat se jestli tam nejsou krtince a kdy byly měněné žhavičky, Superb 1. 2,5 TDI, VW Passat 2,5 TDI, Volvo s původním 2,5 TDI pětiválcem! od Audi (ale nevím jestli má 6ti kvalt,) nebo novější pětiválce. Je z čeho vybírat, značku bych až tak neřešil a koupil to, co mi nejvíc sedne pro daný účel a bude v nejlepším stavu. Stočených aut mezi nimi bude hodně, tak pozor na to. Vysokého km proběhu bych se nebál, pokud bude vše OK a bude zjistitelné, co vše bylo na autě děláno (rozvody, poloosy...).


Řekl bych, že problémem je poměrně nízká částka na pořízení v kombinaci s vysokým zatížením auta. Nevím, kolik aut za 120 už má 6-ti qvalt a také si nemyslím, že je důležitý počet stupňů, ale že spíše hraje roli poslední převodový poměr. Koupit za 120 prémiovou naftu zavání investicí, ale souhlasím, že 1.9 TDi nebude požadavku vyhovovat. Podle mě je to ukázkový příklad nedostatečného financování vzhledem k požadavku na auto. Další věcí je, že pro takové rychlosti přesunů, je nutné věnovat zvýšenou pozornost brzdové soustavě, což může znamenat i generálku v s pěknou cenou. Má se to od 120-ti odečítat, nebo se s velkou investicí počítá?
Ano, lze radit stará prémiová auta s naftovým motorem, ale nabídnou skutečně úsporný provoz? A pokud pominu, že se auto musí opravit, jak moc je nepříjemné, že auto nedojede do cíle? To jsou faktory, které hrají velkou roli.
Já bych radu měl, ale nebude se tazateli líbit. Jednoznačně bych navýšil rozpočet, abych nemusel pro tyto účely hledat 10-ti leté vozy, byť prémiových značek. Je vysoká pravděpodobnost, že 10-ti leté BMW, AUDI, MB s naftou bude mít 300 tisíc nájezd, ale dokumentace to bude popírat.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Tuesday 11.06.2013 10:48, RE: Zajímavý dotaz
David V posted by:
Paul posted by:
Doufám, že tento dotaz hned tak nezmizí. Sám jsem zvědavý, co budou ostatní doporučovat. Klidně by se jím mohla zabývat redakce. Každopádně bych vybíral takto: minimum střední třída, 5-6 válec diesel, 6st. manuál s co nejdelším převodem a tempomat. 4x4 jen pokud to je z nějakého jiného důvodu nezbytnost, na vše ostatní stačí dobré zimní pneu a trocha citu v noze. Na automat bych se vykašlal, stejně se zařadí šestka a vyřadí až v Mnichově..., jen zvyšuje spotřebu, snižuje výkon a hrozí drahou opravou. Čtyřválce bych asi také zavrhnul. Přece jen 180 km/h po 1000 km je docela záhul. Díval bych se po (abecedně) Audi A4/A6 2,5 TDI V6 132kW s pravidelným servisem a co nejmladší, měchy nebrat, BMW 3/5 330d, MB s 270 CDI - sundat kryt motoru a podívat se jestli tam nejsou krtince a kdy byly měněné žhavičky, Superb 1. 2,5 TDI, VW Passat 2,5 TDI, Volvo s původním 2,5 TDI pětiválcem! od Audi (ale nevím jestli má 6ti kvalt,) nebo novější pětiválce. Je z čeho vybírat, značku bych až tak neřešil a koupil to, co mi nejvíc sedne pro daný účel a bude v nejlepším stavu. Stočených aut mezi nimi bude hodně, tak pozor na to. Vysokého km proběhu bych se nebál, pokud bude vše OK a bude zjistitelné, co vše bylo na autě děláno (rozvody, poloosy...).
Řekl bych, že problémem je poměrně nízká částka na pořízení v kombinaci s vysokým zatížením auta. Nevím, kolik aut za 120 už má 6-ti qvalt a také si nemyslím, že je důležitý počet stupňů, ale že spíše hraje roli poslední převodový poměr. Koupit za 120 prémiovou naftu zavání investicí, ale souhlasím, že 1.9 TDi nebude požadavku vyhovovat. Podle mě je to ukázkový příklad nedostatečného financování vzhledem k požadavku na auto. Další věcí je, že pro takové rychlosti přesunů, je nutné věnovat zvýšenou pozornost brzdové soustavě, což může znamenat i generálku v s pěknou cenou. Má se to od 120-ti odečítat, nebo se s velkou investicí počítá? Ano, lze radit stará prémiová auta s naftovým motorem, ale nabídnou skutečně úsporný provoz? A pokud pominu, že se auto musí opravit, jak moc je nepříjemné, že auto nedojede do cíle? To jsou faktory, které hrají velkou roli. Já bych radu měl, ale nebude se tazateli líbit. Jednoznačně bych navýšil rozpočet, abych nemusel pro tyto účely hledat 10-ti leté vozy, byť prémiových značek. Je vysoká pravděpodobnost, že 10-ti leté BMW, AUDI, MB s naftou bude mít 300 tisíc nájezd, ale dokumentace to bude popírat.


ten nájezd 300k+ je u této třídy prakticky jistota. ale pokud není kde brát tak co bys doporučil? ještě mě tak napadl Sup, 2.8, a dát ho do plynu. ten se dá do 100k sehnat s reálnýma 150k na tacho, a rok cca 04 od prvního majitele, ale dá to trochu práci. a s hrůzou jsem zjistil že za 120k se dá pořídit i Banglovská 745
respond
nahlásit
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Tuesday 11.06.2013 11:33, souhlas s Paulem
Alespoň pětihrnek to chce, lepší bez A/T a 4x4. Jestli to jen trochu půjde, navýšil bych rozpočet a určitě bych zajel do německa, kde je větší výběr a auta tam bývají v lepším stavu. Sám jsem si dovezl auto s najetými 200tis.km a v servisu mi při prohlídce řekli, že na podvozku neni co měnit, že je prostě úplně v pohodě. Ale stejně si myslim, že kombinace málo peněz na výkonný naftový a do budoucna dost vytěžovaný auto zavání potížema.
respond
nahlásit
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 11.06.2013 12:31, 180 a více
Pokud nemám peníze,tak bych nejspíš slevil z požadavků na výkon vozu.
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Tuesday 11.06.2013 12:42, RE: Zajímavý dotaz
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
Paul posted by:
Doufám, že tento dotaz hned tak nezmizí. Sám jsem zvědavý, co budou ostatní doporučovat. Klidně by se jím mohla zabývat redakce. Každopádně bych vybíral takto: minimum střední třída, 5-6 válec diesel, 6st. manuál s co nejdelším převodem a tempomat. 4x4 jen pokud to je z nějakého jiného důvodu nezbytnost, na vše ostatní stačí dobré zimní pneu a trocha citu v noze. Na automat bych se vykašlal, stejně se zařadí šestka a vyřadí až v Mnichově..., jen zvyšuje spotřebu, snižuje výkon a hrozí drahou opravou. Čtyřválce bych asi také zavrhnul. Přece jen 180 km/h po 1000 km je docela záhul. Díval bych se po (abecedně) Audi A4/A6 2,5 TDI V6 132kW s pravidelným servisem a co nejmladší, měchy nebrat, BMW 3/5 330d, MB s 270 CDI - sundat kryt motoru a podívat se jestli tam nejsou krtince a kdy byly měněné žhavičky, Superb 1. 2,5 TDI, VW Passat 2,5 TDI, Volvo s původním 2,5 TDI pětiválcem! od Audi (ale nevím jestli má 6ti kvalt,) nebo novější pětiválce. Je z čeho vybírat, značku bych až tak neřešil a koupil to, co mi nejvíc sedne pro daný účel a bude v nejlepším stavu. Stočených aut mezi nimi bude hodně, tak pozor na to. Vysokého km proběhu bych se nebál, pokud bude vše OK a bude zjistitelné, co vše bylo na autě děláno (rozvody, poloosy...).
Řekl bych, že problémem je poměrně nízká částka na pořízení v kombinaci s vysokým zatížením auta. Nevím, kolik aut za 120 už má 6-ti qvalt a také si nemyslím, že je důležitý počet stupňů, ale že spíše hraje roli poslední převodový poměr. Koupit za 120 prémiovou naftu zavání investicí, ale souhlasím, že 1.9 TDi nebude požadavku vyhovovat. Podle mě je to ukázkový příklad nedostatečného financování vzhledem k požadavku na auto. Další věcí je, že pro takové rychlosti přesunů, je nutné věnovat zvýšenou pozornost brzdové soustavě, což může znamenat i generálku v s pěknou cenou. Má se to od 120-ti odečítat, nebo se s velkou investicí počítá? Ano, lze radit stará prémiová auta s naftovým motorem, ale nabídnou skutečně úsporný provoz? A pokud pominu, že se auto musí opravit, jak moc je nepříjemné, že auto nedojede do cíle? To jsou faktory, které hrají velkou roli. Já bych radu měl, ale nebude se tazateli líbit. Jednoznačně bych navýšil rozpočet, abych nemusel pro tyto účely hledat 10-ti leté vozy, byť prémiových značek. Je vysoká pravděpodobnost, že 10-ti leté BMW, AUDI, MB s naftou bude mít 300 tisíc nájezd, ale dokumentace to bude popírat.
ten nájezd 300k+ je u této třídy prakticky jistota. ale pokud není kde brát tak co bys doporučil? ještě mě tak napadl Sup, 2.8, a dát ho do plynu. ten se dá do 100k sehnat s reálnýma 150k na tacho, a rok cca 04 od prvního majitele, ale dá to trochu práci. a s hrůzou jsem zjistil že za 120k se dá pořídit i Banglovská 745


Fakt nevím. Pokud naftu, tak něco od Volva s D5 a pokud benzín, tak nějakou ameriku s LPG. Šel bych podle motoru, který s LPG vydrží normálně fungovat, ale tuhle problematiku neznám, takže těžko doporučit něco konkrétního. U takového auta je nejdůležitější moci se spolehnout na motor a převodovku, aby to "vždy" dojelo.
respond
nahlásit
Attila
number of posts18
date of registration19.09.2008
Tuesday 11.06.2013 12:59, volvo
V70 II ma jenom 5 kvaltu, nicmene 5-ty stupen toci 180km/h ~3600ot
A spotreba je velmi rozumna TDI (100kW) ma zhruba 0.5l/100km mensi spotrebu nez D5 120kW
Pri 150km/h typuji spotrebu okolo 7+l/km

Rozdil v kulture chodu TDI vs D5 je vsak znacny, spolehlivost podobna, samozrejme 20kW navic se hodi. Ale ani ten TDI neni v dalnicnich rychlostech neprijemny. Bohuzel 100kW limituje rozumnou rychlost prave na tech 180km/h. Pak uz se to jenom pomalu rozjizdi.

Osobne jsem se presvedcil ze 300tkm na nemeckych dalnicich neni problem,
a auto s timhle najezdem se da koupit ve VELMI dobrem stavu.

Na forech naleznete mnoho kousku 500+tkm a vysmatymi majiteli, coz Vam dava predstavu o realne zivotnosti auta.

Nicmene je jasne, ze spolehlivost se snizuje s vekem a kilometry. Avsak za 150-200tkc rozdil v cene se daji nakoupit velmi luxusni asistencni sluzby! :)

respond
nahlásit
Pepe
number of posts1143
date of registration09.05.2007
Tuesday 11.06.2013 13:13, Nechápu...
...kdo najezdí tisíce km bez finanční kompenzace (předpokládám totiž, že tazatel takto hodlá jezdit pracovně-výletní jízda vypadá jinak). Takže bych vzal klidně něco hódně mladýho na rozumný úvěr, a financoval ho z cesťáků. Asi by tomu nejvíc odpovídalo BMW 530d. A jestli mě někdo drží u huby, tak bych překopal na plyn P 607 3,0 V6, pokudmožno v manuálu. Pohodlný, levný, nenáročně servisovatelný...
respond
nahlásit
Attila
number of posts18
date of registration19.09.2008
Tuesday 11.06.2013 13:13, automat
Jeste k automatum a mysterialni (ne)spolehlivosti,

Spotreba automatu mimo dalnici je urcite vyssi nez u manualu, na dalnici to zamkne nejvyssi stupen a ztraty v prevodovce jsou podobne manualu (zanedbavam vahu)

Pokud vsak predpokladam najezd 300tkm+ tak jsou naklady na servis manualni prevodovky + spojky podobne jako cena vymeny oleje v prevodovce.

Predpokladam-li vymenu spojky + dvouhmoty jednou za 300tkm (30tkc)
tak se to rovna cene za 3x vymenu oleje v automatu.

Pokud je v automatu pravidelne menena napln oleje, je prakticky nesmrtelny :) A to pohodli automatu v kazdodenni zacpe na nemecke dalnici je navykove...



respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 11.06.2013 14:54, není o čem
zdar v této ceně není mnoho o čem uvažovat...dle mého je jednoznačně nejvhodnější volba bmw 530d roky 2000-2003. super spolehlivost, vynikající podvozek - komfortní a rychlý, super výkon cca 200k a spotřeba mezi 7-10l/100km podle nohy, tempo kolem 180km/h je cca 8-8,5l/100km, jo pozor na automat - u některých je problém s lamelami - cca 12000Kč, dostávalo to naprdel, motor měl moc sílu na tuhle převodovku

druhá volba je A6 2,5tdi - roky 2002-2004, která je univerzální pokud je to 4 kolka, je potřeba dát pozor na motor- částé potíže s vačkami a jinými srandami (dle kodu motoru), není tak výkonný a hospodárný jako 530d ale jede dopbře a je to pohodlný, spotřeba mezi 8-11l, pro někoho lepší volba protože audi je klidnější podvozkově, automat tiptronic je rozvážnější ale dobrý a pokud se mění olej tak i vydrží

jinak automat je velmi spolehlivý a řeči o tom že je to blbé mají jen ti co s tím nejezdili, po čase se furt divíš jaktože to řadí jak chceš ty a ne jak to chce samo...

k nákladům je to manuál automat naprosto stejné- na manuálu měníš spojku přítlačák, ložisko a občas dvouhmotu - set bez dvouhmoty pořídíš za 8-9tkč na obě auta, dvouhmota je drahá cca 15-20tkč, u automatu měníš olej občas a po 300tkm lamely za 12000Kč

u obojího si přičti práci za 2ku
respond
nahlásit
Arthuro
number of posts82
date of registration11.06.2013
Tuesday 11.06.2013 21:42, Používat hlavu !!!
Takže stručně - auto za 120 tkč a rychlost 180 - 200 Km/h....
1) Dovolil bych si typnout, že pisatel, pokud svůj záměr dokončí, již příliš mnoho příspěvků nenapíše....
2) Je třeba si uvědomit, že v Německu, i když se chlubí tím, že je jedinou (jedna z mála) zemí na světě, kde není omezena rychlost na dálnici, skutečně neomezená rychlost platí, dle mého skromného odhadu, na méně než polovině dálnic. Jinde jsou různá omezení (nevyhovující stavební stav - převážně bývalá NDR, pouze dva pruhy v jednom směru, opravy, blízkost obydlených území atd.), dále je nutno počítat s hustotou provozu,počasím atd., takže situací, kdy mohu uhánět skutečně rychlostí kolem 200 km/h, je velice, velice málo. (Zde bych si ještě tazatele dovolil upozornit na automatickou kontrolu rozestupů - to jsou ty čáry na vozovce dálnice před většinou mimoúrovňových křížení a mostů - pokud do vymezeného úseku vjede auto dřív, než předchozí vyjelo = nedodžení bez. vzdálenosti-> foto-> flastr).

A abych jen nekritizoval, budu i konstruktivní: vzhledem k výše uvedenému a finančnímu limitu tazatele myslím, že bude stačit jakékoliv auto střední třídy o výkonu cca 100 kW, především bych si však dal záležet na technickém stavu, abych nemusel být dobrým kamarádem se žlutými anděli.

Ciao, Arthuro
respond
nahlásit
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 12.06.2013 14:18, BMW e39/e38
Zdravím, měl jsem už hodně aut a najezdím hodně. Určitě bych doporučil BMW popř MB (ale za stejnou cenu mi přijde pozadu)

Za 120000kč lze vybrat:
1) BMW 530i + lpg
2) BMW 528i + LPG - zbyde ještě na opravy kola atd
3) BMW 728i + LPG
Osobně mám 528i (již nahrazeno 525d e60, ale e39 jsem si pro spolehlivost nechal doma) najeto za rok a půl cca 50tis km a naprosto bez problémů výměna oleje filtrů destiček a podobné drobnosti - Vše je velmi levné a vydrží dlouho. V D jsem s aute jezdil taky, na neomezených úsecích 220tempomat a spotřeba 11l LPG při vytočení řadím 5 až ve 210kmh, pohodlí super 1000km v kuse nneí problém.

4) BMW 530D
5) BMW 730D
Jsou to jedny z nejlepších dieslů této cenové kategorie, ale provoz bude nákladnější než lpg
6) MB e w210 dobré auto, ale je neohrabané rezavé
7) Alfa Romeo 166 2,4JTD Výborné auto 6kvalt super výbava a spolehlivost a spotřeba dálnice do 7l, (měl jsem ji 2 roky a 65000km a bežný servis jinak bez vad, ale byl o něco častěji a dražší než u bmw)
8) Mondeo - zdroj problémů nafta i benzín, zastaralé slabé motory a dlouhé převodovky, na které motor nestačí, auto je nepohodlné a nemá moc dobré jízdní vlastnosti
9) VW koncern- Passat A6 Superb - Neusporné nespolehlivé diesl 2,5tdi, navíc velmi odhoněné, provozně celkem nákladné auta, pokud přece někoho táhne koncern, tak bych volil benzín 2,8 nebo 3,0 + LPG

přeji štastnou ruku při výběru a hodně spokojeně najetých km
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 26.07.2013 20:19, Re:
Dobrý den. Takto náročný provoz zvládají jen limuzíny s velkými naftovým nebo benzínovými motory, ostatní vozy brzy uženete. Za 120 tis. Kč však vůz typu Audi A6/A8, BMW řady 5 atd. v dobrém stavu není možné sehnat. Jako nejvhodnější automobil pro Vás vidím některý z těchto: Ford Mondeo s motorem 2.2 TDCi, Citroen C5 2.2 HDi nebo Volkswagen Passat 2.0 TDI. Všechna tato auta jsou pro dlouhé dálniční jízdy vhodná. Pokud Vám jde hlavně o pohodlí, volte Citroen C5.
respond
nahlásit
raymond
number of posts1
date of registration13.11.2018
Tuesday 13.11.2018 10:56, Jaké auto na německé dálnice
A jak je to dnes po pěti letech od založení dotazu (odmyslel bych raději ten limit 120tis Kč)? Čím se dnes nejlépe cestuje na dlouhé štreky přes Německo v rychlostech 180km/h+?
Jsou nějaká auta výjimečná pro tyhle rychlosti? Tzn. dlouhý dálniční převod = nízká spotřeba, nízký hluk v kabině, delší životnost motoru apod.?
Má někdo zkušenosti?
respond
nahlásit


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.