0
back
 

diskuze k tématu: Jak moderní vozy bojují proti nadváze?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 11:08, je toho více
Sice článek nebyl úplně špatný, přece jen výtka. Možností jak bojovat s rostoucí hmotností je více. Nejčastěji používaný materiál je asi vysokopevnostní ocel, kter při stejné hmotnosti zajišťuje vyšší tuhost karoserie, nebo pro zachování tuhosti potřebuje menší množství oceli a tedy umožní stavbu lehčí. To je už běžný postup. Když ale byly zmíněny nové postupy, tak co jsem zahlédl já jako člověk, který se autama neživí, jen ho baví, je materiál Inrekor viz třeba zde

http://auto.idnes.cz/prevratna-novinka-pro-staveni-aut-zahubi-plechy-a-svarecky-pox-/automoto.asp?c=A101008_122615_automoto_fdv

Nebo je to už mrtvola, do které nemá cenu kopat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 17:39, chybička v článku
Srovnání hmotnosti kovů jsou špatně, železo (ocel) má hustotu +-7.8gr/ccm, u slitin hliníku je to +- 2.85gr/ccm, což je rozdíl hrubě větší než 40procent. Jakožto pumpičkář bych to viděl podobně jako u rámů kol: ocel-slitina alu-karbon/kevlar vlákno. Ale životní prostředí zapláče už při výrobě vozu, ronit slzy bude při jeho provozu a pak se z toho po..re, až se budou ty nerecyklovatelný vraky budou válet na skládkách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 18:25, RE: chybička v článku
mykovec posted by:
Srovnání hmotnosti kovů jsou špatně, železo (ocel) má hustotu +-7.8gr/ccm, u slitin hliníku je to +- 2.85gr/ccm, což je rozdíl hrubě větší než 40procent. Jakožto pumpičkář bych to viděl podobně jako u rámů kol: ocel-slitina alu-karbon/kevlar vlákno. Ale životní prostředí zapláče už při výrobě vozu, ronit slzy bude při jeho provozu a pak se z toho po..re, až se budou ty nerecyklovatelný vraky budou válet na skládkách
Autor opomenul i další materiál CGI - uhlíkovou litinu, z níž se staví bloky motorů.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.