0
back
 

diskuze k tématu: Zájem o ferrari či infiniti vzrůstá

category of topic classification: německá vozidla, anglická vozidla, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 13:04, Ty vogo
To jsou aspoň čísla v těch procentech.
Hele Exnere takový kecy mě dokážou celkem rozčílit. Jsem technik u velkého nejmenovaného koncernu, jezdím po celým světě prodávat zařízení za jednotky milionů euro, musím znát problematiku, abych dokázal vést technické jednání v angličtině. Dá se říct, že po 11-ti letech jsem už skoro odborník. S ohledem na to jsou tato auta krámy za pár šupů, ale stejně bych musel mít minimálně šesticiferný měsíční příjem, abych o tomto autu jen uvažoval, a pak uslyším kecy, že krize je jen výmluva pro neschopné a líné, a to prosím řekne někdo, kdo přeprodává zboží a nedokáže ani popsat spalovací proces nebo možná nedokáže spočítat odstup zážehu u dvanáctiválce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 13:29, RE: Ty vogo
David V posted by:
To jsou aspoň čísla v těch procentech.
Hele Exnere takový kecy mě dokážou celkem rozčílit. Jsem technik u velkého nejmenovaného koncernu, jezdím po celým světě prodávat zařízení za jednotky milionů euro, musím znát problematiku, abych dokázal vést technické jednání v angličtině. Dá se říct, že po 11-ti letech jsem už skoro odborník. S ohledem na to jsou tato auta krámy za pár šupů, ale stejně bych musel mít minimálně šesticiferný měsíční příjem, abych o tomto autu jen uvažoval, a pak uslyším ke...
Přesně tak. U nás v regionu se před lety objevil prodejce nových luxusních autobusů. Dost povýšeně nám obyčejným dopravcům, kteří nemají zrovna uplně nový autobus, dával najevo, že vlastně neumíme podnikat. Pohybuju se v autobusové dopravě 15 let a naše autobusy stále a zatím pořád jezdí dál, ale slavný prodejce do dvou let zkrachoval....
Neznám pana Exnera a nevím jaké úspěchy už má na krku, ale až bude Aston Martiny s rostoucí tendencí prodávat řekněme 10 let, pak může říkat jestli krize je jen výmluva neschopných.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 15:12, RE: Ty vogo
David V posted by:
To jsou aspoň čísla v těch procentech.
Hele Exnere takový kecy mě dokážou celkem rozčílit. Jsem technik u velkého nejmenovaného koncernu, jezdím po celým světě prodávat zařízení za jednotky milionů euro, musím znát problematiku, abych dokázal vést technické jednání v angličtině. Dá se říct, že po 11-ti letech jsem už skoro odborník. S ohledem na to jsou tato auta krámy za pár šupů, ale stejně bych musel mít minimálně šesticiferný měsíční příjem, abych o tomto autu jen uvažoval, a pak uslyším ke...
Možná je to o tom, že pan Exner je narozdíl od nás techniků obchodník a ví, že nové zákazníky přesvědčí spíš těmi argumenty, které používá. Zákazník co přijde pro Ferrari stejně nepotřebuje slyšet jaký má odstup zážehu apod. věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 19:19, RE: Ty vogo
Petr S posted by:
Možná je to o tom, že pan Exner je narozdíl od nás techniků obchodník a ví, že nové zákazníky přesvědčí spíš těmi argumenty, které používá. Zákazník co přijde pro Ferrari stejně nepotřebuje slyšet jaký má odstup zážehu apod. věci.
Nic proti, ale za takové milióny už bych si koupil asi něco s motorem uprostřed... Aston je stylovka, ale pokud je to jako se všema angličanama, tak to bude u Exnera na servisu častěji než v garáži...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 23:41, RE: Ty vogo
Reno posted by:
Nic proti, ale za takové milióny už bych si koupil asi něco s motorem uprostřed... Aston je stylovka, ale pokud je to jako se všema angličanama, tak to bude u Exnera na servisu častěji než v garáži...
Na Astona mi nešahej Podle mého je to jeden z výrobců, kteří zatím nezaprodali jméno naftovému bohu ekologie a drží se zuby nehty anglické školy konstrukce sporťáků (+ Lotus), tedy poněkud v modré krvi (tedy s posilovači a prkotinkami navíc, ale minimálně osmiválec nebo dvanáctiválec a ryzí zvuk zůstal). Na servis bych se naprosto vyprdl, něco se posere, tak ať si tam ten vrtulník s montérkama dolítne, ne?
Pomni kolik pravověrných "sportovců" už zaprodalo duši (porsche fdechtu - toť ztělesnění zlého snu, představ si 911 fkadlekadle verzi (je v plánu!!!!!!!), já v garáži již emblém porsche odstranil). Jaguar X-type 2.0 D - když tohle vidím na silnici, tak bych nejraději chofeura tohohle megasračkogkrámu vytvořeného z odpadu z předpředchozího mondea zastavil a položil mu otázku, proboha proč? Co je to doprdele za módu do rádobysportovního auta cpát dieselový motor? To i ty nejhorší kurvy mají nějaké to dno.....
Copak nějaký kluk sní o autě, jehož zvuk připomíná ponejvíce zemědělský stroj? Copak člověka, který vůz pořídí pro sportovní zážitek z řízení tohoto vozu, který s ním ujede 100-200 km měsíčně zajímá spotřeba vzhledem k pořizovací hodnotě vozu? Jestliže se vysmívám lidem, kteří pořídí diesel jako skutečně pracovní vercajk, se kterým nalítají 20-100 tisíc ročně, tak majitel sportovního vozu s dieselem pod kapotou a ještě bývalé prominentní značky mi přijde naprosto úchylný, protože to není ani vysvětlitelný, ani pochopitelný - to už je vážná úchylka pro Chocholouška. Nicméně, jak psal David. Exner je prodavač, ne technik. Já osobně se taktéž zabývám prodejem, někteří zákazníci raději slyší techniku, někteří jak jim výrobek bude slušet k jejich image. Je to show jako každá jiná, Exnera bych proto bral s reservou i když jako technicky zdatný movitý zákazník bych ho vzal za tyhle výroky těžce přes hranu (jako movitý frikulín bych mu vysel na rtech)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 07:53, RE: Ty vogo
typek posted by:
Na Astona mi nešahej Podle mého je to jeden z výrobců, kteří zatím nezaprodali jméno naftovému bohu ekologie a drží se zuby nehty anglické školy konstrukce sporťáků (+ Lotus), tedy poněkud v modré krvi (tedy s posilovači a prkotinkami navíc, ale minimálně osmiválec nebo dvanáctiválec a ryzí zvuk zůstal). Na servis bych se naprosto vyprdl, něco se posere, tak ať si tam ten vrtulník s montérkama dolítne, ne?
Pomni kolik pravověrných "sportovců" už zaprodalo duši (porsche fdechtu - toť ztě...
jéžíš ale cayenne není sportovní auto, tam ať si klidně diesel mají a zrovna tak i panamera by s dieselem mohla bejt... mně osobně vadí diesel a priori v kabrioletech, tam bych si ho nedal, i když jsem skutečně velký příznivce naf´táků...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 07:54, RE: Ty vogo
typek posted by:
Na Astona mi nešahej Podle mého je to jeden z výrobců, kteří zatím nezaprodali jméno naftovému bohu ekologie a drží se zuby nehty anglické školy konstrukce sporťáků (+ Lotus), tedy poněkud v modré krvi (tedy s posilovači a prkotinkami navíc, ale minimálně osmiválec nebo dvanáctiválec a ryzí zvuk zůstal). Na servis bych se naprosto vyprdl, něco se posere, tak ať si tam ten vrtulník s montérkama dolítne, ne?
Pomni kolik pravověrných "sportovců" už zaprodalo duši (porsche fdechtu - toť ztě...
No mě spíš šlo o to, že někdo, kdo jen přeprodává zboží, dokáže mektat o lenosti lidí. Já i kdybych se pos..l tak na svým fleku na takový auto nevydělám, to bych musel flek změnit, ale to podle mě není otázka lenosti. Mimochodem mám kamarády lékaře, kteří přes svoje náročnější vzdělání a větší odpovědnost mají ještě nižší příjmy než já, a to chudák, aby uživil rodinu, chodí dělat spoustu služeb. A takový lidi si nějakej Exner bere do huby a prohlásí o nich, že když neseženou prachy, tak jsou líní. Nejsem škodolibý, ale sem tam bych někomu přál, aby se mu třeba nedostalo dostatečné péče, protože doktoři prodávají auta, neboť to víc nese....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 08:38, RE: Ty vogo
David V posted by:
No mě spíš šlo o to, že někdo, kdo jen přeprodává zboží, dokáže mektat o lenosti lidí. Já i kdybych se pos..l tak na svým fleku na takový auto nevydělám, to bych musel flek změnit, ale to podle mě není otázka lenosti. Mimochodem mám kamarády lékaře, kteří přes svoje náročnější vzdělání a větší odpovědnost mají ještě nižší příjmy než já, a to chudák, aby uživil rodinu, chodí dělat spoustu služeb. A takový lidi si nějakej Exner bere do huby a prohlásí o nich, že když neseženou prachy, tak jsou lín...
Bohužel nemáš zcela pravdu. Každý má právo se rozhodnout co bude dělat (I ten lékař může sednout v lékárně, dát na dveře nápis MUDR. a těm stejným lidem, kteří nejsou ochotni zaplatit 30 kč za důležité vyšetření u lékaře, zaplatí 500 kč za předpis nějakého obskurního multivitamínu). Vím, že u většiny lékařů je setrvání v nemocnici většinou z důvodu prestiže a navíc by zahazovali 6 let těžkého studia zaměřeného velice úzkým směrem. Problém Českého lékaře je jinde. Dokud bude zdravotnictví socialistické, budou v něm i socialistické platy, to je fakt, který asi nikdo nezmění (doufal jsem po volbách že teď ano, ale dementní valach stačil udělat ze středové strany krutě levicovej spolek hajzlů). Vím o čem mluvím, manželka je internistka, má nabídku do GB za cca 300 měsíčně, ale raději se pinoží v lokální nemocnici za 23 za měsíc(služeb cca 6-8 měsíčně vč sobot a nedělí = hodinová taxa pomocného dělníka na stavbě) . Pro mě nepochopitelné, ale za takovýchto okolností jsem jí zakázal si na cokoli na CZ poměrech v nemocnici stěžovat, protože sama odmítla změnit status quo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 09:37, RE: Ty vogo
typek posted by:
Bohužel nemáš zcela pravdu. Každý má právo se rozhodnout co bude dělat (I ten lékař může sednout v lékárně, dát na dveře nápis MUDR. a těm stejným lidem, kteří nejsou ochotni zaplatit 30 kč za důležité vyšetření u lékaře, zaplatí 500 kč za předpis nějakého obskurního multivitamínu). Vím, že u většiny lékařů je setrvání v nemocnici většinou z důvodu prestiže a navíc by zahazovali 6 let těžkého studia zaměřeného velice úzkým směrem. Problém Českého lékaře je jinde. Dokud bude zdravotnictví sociali...
Nepřu se. Nemluvil jsem o obvoďákovi. Kamarád je u předčasně narozených dětí na porodním. Je z lékařské rodiny, takže přeorientace je těžká, navíc je to člověk, který ty malý děcka fakt miluje. Toho by byla škoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 13:29, RE: Ty vogo
David V posted by:
Nepřu se. Nemluvil jsem o obvoďákovi. Kamarád je u předčasně narozených dětí na porodním. Je z lékařské rodiny, takže přeorientace je těžká, navíc je to člověk, který ty malý děcka fakt miluje. Toho by byla škoda.
Inu pravda, je to každého rozhodnutí, ale kdyby byli všichni doktoři za těžké prachy v GB, asi by nám tady zůstali jen ti např. arabi, kteří při prohlídce známému v 33 letech diagnostikovali, že nemá pravou ledvinu /samozřejmě ji měl/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 13:43, RE: Ty vogo
Reno posted by:
Inu pravda, je to každého rozhodnutí, ale kdyby byli všichni doktoři za těžké prachy v GB, asi by nám tady zůstali jen ti např. arabi, kteří při prohlídce známému v 33 letech diagnostikovali, že nemá pravou ledvinu /samozřejmě ji měl/
Správně, pochopil. Masívní odchod za lepším by totiž byla ta jediná šance, jak by mohli doktoři svou situaci změnit a zároveň probudit systém z letargie a letitému podhodnocování. NIKDO totiž nemůže apelovat na to, za kolik je morální zde léčit, to by měl určit trh (hlavně přímý vztah zákazník/pacient). To že to tady vypadá jak vypadá je jiná věc (mzdové náklady ve zdravotnictví činí necelých deset procent - toť důvod k zamyšlení - více například sežerou výdaje pojišťoven na provoz a budování jejich sídel). Nebo vy si nevybíráte zaměstnání podle toho, které Vám vyhovuje nejlépe (z jakýchkoli Vašich osobních důvodů, jsou to Vaše niterné pocity a po nich je okolí prdlačky)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 13:49, RE: Ty vogo
typek posted by:
Správně, pochopil. Masívní odchod za lepším by totiž byla ta jediná šance, jak by mohli doktoři svou situaci změnit a zároveň probudit systém z letargie a letitému podhodnocování. NIKDO totiž nemůže apelovat na to, za kolik je morální zde léčit, to by měl určit trh (hlavně přímý vztah zákazník/pacient). To že to tady vypadá jak vypadá je jiná věc (mzdové náklady ve zdravotnictví činí necelých deset procent - toť důvod k zamyšlení - více například sežerou výdaje pojišťoven na provoz a budování je...
To je pravda. V mých silách je, opustit tuto zemi a jít vykonávat tuhle práci do USA a dostávat bez problémů tu 6-ti cifernou mzdu po přepočtu, ale má to svá ale, proto jsem tady. Výše platu není prostě přímým měřítkem schopnosti nebo píle tečka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2009 19:15, Když se tak dívám na ta čísla...
... prodejů luxusních aut, v poměru k počtu obyvatel, to tu teda podle pana Exnera moc pracovitých lidí nemáme...
Ať to jde vysvětlovat soudruhům na Letenskou pláň na 1. máje, to chci vidět ten mazec
Ne nadarmo se říká - lepší blbej kšeft než dobrá práce. A co když je ten kšeft dobrej, že jo.
Navíc mu ani nic neříká pojem pouto k řemeslu - těm, co jdou dělat cokoli, za co zrovna teď dostanou víc peněz, a vykašlou se na to, co budovali, se říká zlatokopové. Inu jiná interpretace...
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.