0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Delta - jaká je třetí generace jako ojetina?

category of topic classification: italská vozidla
Arthuro
number of posts82
date of registration11.06.2013
Saturday 22.08.2015 18:59, Lancia Delta
Ahoj Martine,
Blahopřeji k výbornému vkusu, Lancia Delta je opravdu krásné auto. A s tím souvisí i výběr motoru.
Když přijdeš k takovému designovému klenotu a uslyšel by jsi typické dieselové nýtování? Hodilo by se ti to dohromady? Mně určitě ne, možná k Octávii, Passatu nebo Mondeu, ale ne k Deltě!
Takže určitě benzín, v nabídce byly, tuším, tři 2x 1.4T-jet (88 a 110 kW) a 1.8 TBCi (147 kW).
Obě "jedna-čtyřky" mají vcelku dobrou pověst a ta silnější dokáže autu udělit dynamiku důstojnou značce Lancia a to při přijatelné spotřebě. 1,8-čka příliš rozšířená není a není o ní ani moc informací.
Obecně Lancia není u nás příliš rozšířená značka, takže lidí, kteří ti budou umět dobře poradit, také moc nebude. To ale nevadí, ojetá Delta s benzínovým motorem určitě nebude autem z půjčovny nebo po nějakém obchodním zástupci, taková auta se kupují srdcem, a když se o ně i majitel srdcem staral, máš velkou naději, že narazíš na slušný a zachovalý kousek.


Ciao,
Arthuro
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 22.08.2015 19:53, delta
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Sunday 23.08.2015 09:39, RE: delta
PetrT posted by:
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu


Asi tak, novodobou deltu bych označil spíš jako auto zajímavou a netuctovou, ale design je subjektivní... Nicméně jde o konvenční techniku Fiatu a i diesely jsou povedené. Každopádně do nájezdu nějakých 25 - 30 000 km/rok, nebo menším nájezdu ale s převažujícími přesuny po dálnici bych šel do 1,4 turbo.
respond
Citroenak
number of posts719
date of registration13.04.2012
Sunday 23.08.2015 10:31, Delta hhhhhhhhhhh hhhhhhhhhh
Kedze dizajn je subjektivna vec, mozem povedat, ze ste si vybrali naozaj pekne a napadite auto. Dufam ze neskor nam o nom nieco napisete, najme ak bude verzia 1.8.
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Sunday 23.08.2015 16:05, RE: delta
PetrT posted by:
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu



Jistě to je otázka vkusu, ale tohle auto se mi líbí a hlavně je "jiné" , takže je snadno k poznání. Ovšem pokud se vůbec někde objeví. Sám mám jen tuctová auta, ale klidně bych jezdil v Multiple před FL a nebo PT Cruiserovi . A mít tuhle Deltu? Byl bych v sedmém nebi!
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 23.08.2015 20:10, RE: delta
Roman AX posted by:
PetrT posted by:
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu
Jistě to je otázka vkusu, ale tohle auto se mi líbí a hlavně je "jiné" , takže je snadno k poznání. Ovšem pokud se vůbec někde objeví. Sám mám jen tuctová auta, ale klidně bych jezdil v Multiple před FL a nebo PT Cruiserovi . A mít tuhle Deltu? Byl bych v sedmém nebi!


Tak zvláštní auta mám taky rád. Multipla je super, PT taky dobrý, ale že jsou krásné bych si tvrdit nedovolil

Kamarádka si ted uplně náhodně místo Supa koupila Thesis a to je moc hezké auto, zejména interiér je famozní. Nedá se napsat že krásné, ale jiné a zajímavé určitě. Sice asi ještě uplně neví co udělala, ale zatím je štastná

U téhle Delty mi ale přijde že už je to přes čáru. Jediné co se mi na ní líbí je prodloužený rozvor oproti Bravu a slušná cena.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Sunday 23.08.2015 20:16, Jedna na prodej
Mě se zase celkem líbí ta jedna, co je tady na prodej s tou 1,8. Celkem pěkná kára. Hledat teď auto, tak bych nad ním celkem dost přemýšlel.
respond
rbiciste
number of posts83
date of registration30.09.2011
Thursday 27.08.2015 16:27, o 1.4 T-Jet
Nedokážu posoudit naftové motorizace. Jezdím třetím rokem s 1.4 T-Jet nejprve v Alfě (105k) a nyní ve Fiatu (120k). Motor je velmi dobrý. Nikdy jsem s ním neměl žádný problém. Čísla na papíře vůbec nevypodívají o jeho charakteru. Má krásný plýnulý zátah a ochotně se točí. Dokáže se ale i převalovat okolo 1400 otáček. Spotřeba obou aut byla a je 7 litrů. Jezdil jsem mix dálnice / město asi do 140 km/h. Na dálnici není problém ujet z chumlu. S Fiatem 500L Living jsem jel do Německa na Rujánu v 5 lidech, auto naložené a v Německu celou cestu bez problému nastavený tempomat na 150 km/h. Absoloval jsem stejnou cestu i s Alfou ve stejné pohodě. Jezdím s ním na šestku i po městě. Auto ochotně zrychluje asi od 70 km/h do 190 km/h.

Radovan
respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Friday 28.08.2015 10:04, RE: o 1.4 T-Jet
rbiciste posted by:
Nedokážu posoudit naftové motorizace. Jezdím třetím rokem s 1.4 T-Jet nejprve v Alfě (105k) a nyní ve Fiatu (120k). Motor je velmi dobrý. Nikdy jsem s ním neměl žádný problém. Čísla na papíře vůbec nevypodívají o jeho charakteru. Má krásný plýnulý zátah a ochotně se točí. Dokáže se ale i převalovat okolo 1400 otáček. Spotřeba obou aut byla a je 7 litrů. Jezdil jsem mix dálnice / město asi do 140 km/h. Na dálnici není problém ujet z chumlu. S Fiatem 500L Living jsem jel do Německa na Rujánu v 5 lidech, auto naložené a v Německu celou cestu bez problému nastavený tempomat na 150 km/h. Absoloval jsem stejnou cestu i s Alfou ve stejné pohodě. Jezdím s ním na šestku i po městě. Auto ochotně zrychluje asi od 70 km/h do 190 km/h. Radovan


Dobrý den, prosím popište Vaši zkušenost se svým vozem blíže v recenzi zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond
Pavel70
number of posts16
date of registration11.04.2012
Friday 25.12.2015 21:34, Jeden opožděný příspěvek
Sice už to není asi úplně aktuální, ale všem zájemcům o tento vůz bych doporučil naftovou šestnáctistovku a je jedno, jestli ve verzi 120 k nebo 105 k, která ve výčtu motorizací z nepochopitelného důvodu chybí. Obě verze mají stejných 300 Nm momentu, což je zcela dostatečná porce pro všechny naše dálniční kopce, kde se moment projeví nejvíc. Vím, o čem píšu, protože vlastním dva exempláře Delty 1,6 MJT (105 a120 k) a v praxi je rozdíl mezi nimi nepostřehnutelný.
Narozdíl od autora článku si troufám z osobní zkušenosti tvrdit, že tento motor je bezproblémový, určitě při pravidelné údržbě - výměně oleje a filtrů. Jediná součástka, která se za víc než 100 tis. km musela na jedné z Delt neplánovaně vyměnit, byla lambda sonda, a ta je tuším od Bosche. Spotřeba se skutečně v dlouhodobém průměru pohybuje mezi 6-6,5 l, na bežné silnici se dá jet s průměrem 5 l.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 26.12.2015 11:16, thesis kaput ....
Kamaradce se ted doslova rozpadl motor v Thesis 2,4
Takove krasne auto po prvnim majiteli a dolozenych a overenych 146t km motor na odpis - ojnice projela blokem.


A to jsem si ho chtel diky tem legracnim cenam taky koupit na vikendove jezdeni... I kdyz spis v tom legendarnim trilitru.
respond
Pavel70
number of posts16
date of registration11.04.2012
Saturday 26.12.2015 21:35, RE: Thesis
Asi smůla na kus. Thesise si určitě pořídím, protože tomu nedokážu odolat, v podstatě čekám, až se nějaký pěkný objeví v Německu v rozumné vzdálenosti. Šestiválec by byl super, ale protože už ho doma taky mám, možná zkusím i něco jiného, asi pětiválcový dvoulitr.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 27.12.2015 09:37, xxxx xxxx xxxxx
No trochu jsem o tom Thesisu googlil a nejak z toho vychazi ze fungujici Thesis je pomalu zazrak... A to i podle fandu znacky. Nejvic me stve ze ten automat je pry vylozene spatny. Manual se totiz k takovemu autu vubec nehodi.
To povazuju za stejne zverstvo jako poridit si to v nafte.
respond
koprcin
number of posts1
date of registration28.04.2016
Thursday 28.04.2016 23:12, potřebuji poradit
mám lancia delta 1,9 multijet nedám na něho dopustit mazel jak se patří jen neumí česky umí 6 jazyků ale česky neumí nemá navigaci neznáte někoho kdo by to uměl změnit díky za radu
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.