0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Thema 3.0 CRD: Born in the U.S.A.

category of topic classification: automobilky, italská vozidla, typ vozidla, osobní
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 22.10.2012 07:29, Mhm
Dát 1,3 za Lancii s pětikvaltem... kdyby to mělo aspoň ZF... za tyhle peníze už je prakticky pětkové BMW...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 22.10.2012 08:28, RE: Mhm
Reno posted by:
Dát 1,3 za Lancii s pětikvaltem... kdyby to mělo aspoň ZF... za tyhle peníze už je prakticky pětkové BMW...


nejenom pětkové BMW ale i nové éčko. tohle je pořád jenom přeplechovaný starý éčko od Mercedesu... osobně si myslím že je to naprosto zbytečný auto, prodej v ČR do desti kusů, a nezachrání to ani prodeje v Itálii. ale jako tříletý pod 300k to bude zajímavej kup Lancie měly vždy hodně pěknou výbavu. škoda že vlajkovou loď zazdili takovýmhle způsobem.
respond
Citroenak
number of posts724
date of registration13.04.2012
Monday 22.10.2012 08:54, Thesis..
Nikdy som velmi nechapal, preco sa na lancie tak nadava. Asi preto, ze som mladsieho data, a betu som nikdy nezazil. Kamarat si ale kupil pred asi 4 mesiacmi thesis. Na tachometri mal (ako inak) 170t km. Ked ho napichli na pocitac, pochopili ten zniceny interier. 870t km!!! A auto bez problemov islo, nezralo olej, a elektrika cela fungovala (aj ovladanie hlasom). Myslim, ze tieto auta su velmi podcenovane. Z tohoto kroku mam ja osobne trochu zmiesane pocity. Nemyslim, ze im to nejako pomoze, ale dufam, ze lancia neskonci.
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Monday 22.10.2012 11:18, Lancia
Lancia měla problém hlavně s tím, že dělala na svou dobu velmi pokroková auta a to se neobešlo bez problémů (ona takový Aston Martin Lagonda taky nebyl zrovna spolehlivý). K tomu se přidávala ještě ne vždy zcela dotažená technická řešení. Největší slabina Lancií let 70. a 80. byly hlavně brzdy. K tomu se přidalo ještě područí Fiatu, kdy Fiat dostával v rámci spolupráce s Ruskem (tehdy Sovětským svazem, vývoj Lady), od sovětů ocel, která nebyla zrovna kvalitní. Tu následně dostávala Lancia, která z ní vyráběla auta. Tehdejší problémy s korozí (kvůli nekvalitní sovětské oceli) vygradovali v Anglii, kdy tehdejší modely, které měli téměř všechny uloženy motory na samostatném rámu (lepší rozložení hmotnosti a ovladatelnost), měli problémy s tím, že po 1 roce byl rám tak zkorodovaný, se několikrát stalo, že motor prostě vypadl z auta. Poté musel dealer Lancie přistoupit k tomu, že od zákazníků odkupoval jejich nová auta zpět.

V 90.letech kdy se značka stahovala z Anglie, nastal útlum produkce "pokrokových" aut a využívala se hlavně ověřená technika ze starších vozů a od vlastnického Fiatu. Navíc se přestala používat k výrobě vozů nekvalitní ocel z Ruska. Problém byl v tom, že pověst značky byla za 20 let problémů tak poškozená, že se ta auta skoro neprodávala a nic na tom nezměnil ani fakt, že modely let 90. a konce let 80. byli až nadprůměrně spolehlivé a velmi pečlivě se dbalo na ochranu proti korozi.

Po roce 2000 ustal vývoj v Lancii téměř úplně a značka jako taková vlastně zanikla, protože tehdejší modely až dodnes jsou vlastně jen překapotovaná auta z produkce koncernu Fiat. Současná Thema vlastně není nic jiného než už poměrně starý pokus Chrysleru udělat auto pro Evropu. To auto má v současné době jasně vyhraněnou klientelu lidí kteří chtějí něco neokoukaného a zároveň jsou ochotni akceptovat fakt, že sportovní modely Lancia jsou prostě pohřbeny v prachu minulosti a chtějí limuzínu (tedy vůz který je jako zaoceánský parník, klidný a uhlazený). Tohle vám značky jako BMW nebo Mercedes (poté co končí Maybach) nedají. Thema se nepokouší konkurovat BMW s tou jeho "jankovitostí" (zadní náhon je pořád zadní náhon), ani se nepokouší kopírovat Mercedes s jeho v posledních letech příšernou spolehlivostí, ani se nepokouší nabízet vám "náskok díky technice" jako Audi, kdy ten slogan platil naposled v 90. letech. Thema nabízí "ameriku" převlečenou to evropského stylu (ale ta nafta pod kapotou, co jsme komu udělali).
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 22.10.2012 13:32, Rover a jeho žvásty
zase plácáš nesmysly. vždyť tohle JE zadokolka, a 300C je převlečenej Mercedes. zase něco jako MX-5/Miata s motorem Wankel! jediné s čím souhlasím je ten motor od VM Motori, myslel jsem že po průšvihu 2.5TD co se dával do Scorpia 95, Voyageru, Jeepu Cherokee a bůh ví kam ještě, a jehož 4 hlavy praskaly jak se jim zachtělo se jejich výrobky ve značce která to myslí vážně už neobjeví.
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Monday 22.10.2012 15:43, RE: Rover a jeho žvásty
tomaskrtek posted by:
zase plácáš nesmysly. vždyť tohle JE zadokolka, a 300C je převlečenej Mercedes. zase něco jako MX-5/Miata s motorem Wankel! jediné s čím souhlasím je ten motor od VM Motori, myslel jsem že po průšvihu 2.5TD co se dával do Scorpia 95, Voyageru, Jeepu Cherokee a bůh ví kam ještě, a jehož 4 hlavy praskaly jak se jim zachtělo se jejich výrobky ve značce která to myslí vážně už neobjeví.


Tak prvně, MX-5 s wankelovým motorem byla, byla dostupná jen na úzkém segmentu trhů (Japonsko, Austrálie, Anglie) pouze s pravostranným řízením a pouze na objednání. Krom toho, nikde v tom příspěvku nepíšu, že Thema je přední náhon, to si zřejmě vydedukoval sám z té narážky na BMW. Jinak je Thema běžně nedotáčivá i když má zadní náhon, BMW je přetáčivé za všech okolností.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 22.10.2012 21:07, RE: Rover a jeho žvásty
Rover623 posted by:
tomaskrtek posted by:
zase plácáš nesmysly. vždyť tohle JE zadokolka, a 300C je převlečenej Mercedes. zase něco jako MX-5/Miata s motorem Wankel! jediné s čím souhlasím je ten motor od VM Motori, myslel jsem že po průšvihu 2.5TD co se dával do Scorpia 95, Voyageru, Jeepu Cherokee a bůh ví kam ještě, a jehož 4 hlavy praskaly jak se jim zachtělo se jejich výrobky ve značce která to myslí vážně už neobjeví.
Tak prvně, MX-5 s wankelovým motorem byla, byla dostupná jen na úzkém segmentu trhů (Japonsko, Austrálie, Anglie) pouze s pravostranným řízením a pouze na objednání. Krom toho, nikde v tom příspěvku nepíšu, že Thema je přední náhon, to si zřejmě vydedukoval sám z té narážky na BMW. Jinak je Thema běžně nedotáčivá i když má zadní náhon, BMW je přetáčivé za všech okolností.


nebyla. nikdy a nikde. možná nějaká garážová přestavba, ale to je tak všechno. žádná sériová výroba či ´´na objednávku na určitých trzích´´. nikde není ani zmínka. prostě meleš hovadiny. mám přístup na AutoTrader.co.uk, ani zmínka o MX5 wankel. to samý na GumTree.co.au. ani ťuk? že by soudruzi někde udělali chybu? ani strejda Google a teta Wiki jí neznají... ale ty jsi lepší, že jo. blbe.
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Tuesday 23.10.2012 00:22, RE: Rover a jeho žvásty
tomaskrtek posted by:
Rover623 posted by:
tomaskrtek posted by:
zase plácáš nesmysly. vždyť tohle JE zadokolka, a 300C je převlečenej Mercedes. zase něco jako MX-5/Miata s motorem Wankel! jediné s čím souhlasím je ten motor od VM Motori, myslel jsem že po průšvihu 2.5TD co se dával do Scorpia 95, Voyageru, Jeepu Cherokee a bůh ví kam ještě, a jehož 4 hlavy praskaly jak se jim zachtělo se jejich výrobky ve značce která to myslí vážně už neobjeví.
Tak prvně, MX-5 s wankelovým motorem byla, byla dostupná jen na úzkém segmentu trhů (Japonsko, Austrálie, Anglie) pouze s pravostranným řízením a pouze na objednání. Krom toho, nikde v tom příspěvku nepíšu, že Thema je přední náhon, to si zřejmě vydedukoval sám z té narážky na BMW. Jinak je Thema běžně nedotáčivá i když má zadní náhon, BMW je přetáčivé za všech okolností.
nebyla. nikdy a nikde. možná nějaká garážová přestavba, ale to je tak všechno. žádná sériová výroba či ´´na objednávku na určitých trzích´´. nikde není ani zmínka. prostě meleš hovadiny. mám přístup na AutoTrader.co.uk, ani zmínka o MX5 wankel. to samý na GumTree.co.au. ani ťuk? že by soudruzi někde udělali chybu? ani strejda Google a teta Wiki jí neznají... ale ty jsi lepší, že jo. blbe.


Fajn, dojeď do Japonska, velmi rád ti představím člověka co to auto má a rozhodně si ho sám nestavěl, moje informace totiž na rozdíl od těch tvých nejsou vysosané z internetu.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 23.10.2012 21:45, - the text was hidden by the administrator -
- the text was hidden by the administrator -
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 24.10.2012 08:41, RE: Rover a jeho žvásty
Rover623 posted by:
tomaskrtek posted by:
Rover623 posted by:
tomaskrtek posted by:
zase plácáš nesmysly. vždyť tohle JE zadokolka, a 300C je převlečenej Mercedes. zase něco jako MX-5/Miata s motorem Wankel! jediné s čím souhlasím je ten motor od VM Motori, myslel jsem že po průšvihu 2.5TD co se dával do Scorpia 95, Voyageru, Jeepu Cherokee a bůh ví kam ještě, a jehož 4 hlavy praskaly jak se jim zachtělo se jejich výrobky ve značce která to myslí vážně už neobjeví.
Tak prvně, MX-5 s wankelovým motorem byla, byla dostupná jen na úzkém segmentu trhů (Japonsko, Austrálie, Anglie) pouze s pravostranným řízením a pouze na objednání. Krom toho, nikde v tom příspěvku nepíšu, že Thema je přední náhon, to si zřejmě vydedukoval sám z té narážky na BMW. Jinak je Thema běžně nedotáčivá i když má zadní náhon, BMW je přetáčivé za všech okolností.
nebyla. nikdy a nikde. možná nějaká garážová přestavba, ale to je tak všechno. žádná sériová výroba či ´´na objednávku na určitých trzích´´. nikde není ani zmínka. prostě meleš hovadiny. mám přístup na AutoTrader.co.uk, ani zmínka o MX5 wankel. to samý na GumTree.co.au. ani ťuk? že by soudruzi někde udělali chybu? ani strejda Google a teta Wiki jí neznají... ale ty jsi lepší, že jo. blbe.
Fajn, dojeď do Japonska, velmi rád ti představím člověka co to auto má a rozhodně si ho sám nestavěl, moje informace totiž na rozdíl od těch tvých nejsou vysosané z internetu.

jasně, a že jí třeba koupil už předělanou? ale spíš je to zase jedna z tvejch ´´O Jeníčkovi a Mařence´´ jsi už se svejma historkama trapnej. zalez někam zdechnout do houští. škoda že tě nemám po ruce, tedy spíš po noze, nakopal bych tě do pr.ele že by tě ani Google nenašel.

takhle už to cenzorovi šmakuje?

admin: nechávám to tu jen jako příklad (a upozornění pro tomasekrtka) toho, co by se zde nemělo objevovat
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 25.10.2012 09:30, RE: Rover a jeho žvásty
tomaskrtek posted by:
Rover623 posted by:
tomaskrtek posted by:
Rover623 posted by:
tomaskrtek posted by:
zase plácáš nesmysly. vždyť tohle JE zadokolka, a 300C je převlečenej Mercedes. zase něco jako MX-5/Miata s motorem Wankel! jediné s čím souhlasím je ten motor od VM Motori, myslel jsem že po průšvihu 2.5TD co se dával do Scorpia 95, Voyageru, Jeepu Cherokee a bůh ví kam ještě, a jehož 4 hlavy praskaly jak se jim zachtělo se jejich výrobky ve značce která to myslí vážně už neobjeví.
Tak prvně, MX-5 s wankelovým motorem byla, byla dostupná jen na úzkém segmentu trhů (Japonsko, Austrálie, Anglie) pouze s pravostranným řízením a pouze na objednání. Krom toho, nikde v tom příspěvku nepíšu, že Thema je přední náhon, to si zřejmě vydedukoval sám z té narážky na BMW. Jinak je Thema běžně nedotáčivá i když má zadní náhon, BMW je přetáčivé za všech okolností.
nebyla. nikdy a nikde. možná nějaká garážová přestavba, ale to je tak všechno. žádná sériová výroba či ´´na objednávku na určitých trzích´´. nikde není ani zmínka. prostě meleš hovadiny. mám přístup na AutoTrader.co.uk, ani zmínka o MX5 wankel. to samý na GumTree.co.au. ani ťuk? že by soudruzi někde udělali chybu? ani strejda Google a teta Wiki jí neznají... ale ty jsi lepší, že jo. blbe.
Fajn, dojeď do Japonska, velmi rád ti představím člověka co to auto má a rozhodně si ho sám nestavěl, moje informace totiž na rozdíl od těch tvých nejsou vysosané z internetu.
jasně, a že jí třeba koupil už předělanou? ale spíš je to zase jedna z tvejch ´´O Jeníčkovi a Mařence´´ jsi už se svejma historkama trapnej. zalez někam zdechnout do houští. škoda že tě nemám po ruce, tedy spíš po noze, nakopal bych tě do pr.ele že by tě ani Google nenašel. takhle už to cenzorovi šmakuje? admin: nechávám to tu jen jako příklad (a upozornění pro tomasekrtka) toho, co by se zde nemělo objevovat

ok, omlouvám se a akceptuji. srážka s bl..... pardon, duchem chudým, jehož jest království nebeské, mě vždy poněkud vykolejí.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.