0
back
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Lexus IS

category of topic classification: japonská vozidla
Zdeny60
number of posts1231
date of registration08.09.2009
Friday 10.11.2017 06:45, IS250 a potenciální kup
O IS250 jsem velmi vážně uvažoval před několika lety jako o 2. autě do rodiny. Prošel jsem na netu (zejména USA fóra) asi vše zásadní a ověřil si u Loumana ceny. Asi 4-5 kusů jsem si byl prohlédnut a projet - takže mohu říct, že o IS250 vím dost hodně. S uvedeným tvrzením o benzínových IS se dá souhlasit. Ovšem chybí tam zásadní věc: IS250 jako každý Lexus není zrovna levná záležitost, což sice naznačeno bylo, ale nebylo rozvedeno. IS250-byť starou-se vyplatí havarijně pojistit. Plechařina a plasty jsou drahé jako čert. Zbytek auta je bezproblémový, ale jsou tu některá ale. U motorů, kde jsou slyšet již hodně vstřikovače, se vyplatí být ve střehu-nájezd bude zřejmě vyšší, než svítí na displeji. Je jich 6 a kus je (byl) cca 15 tisíc Kč. Ačkoliv je tam bezúdržbový řetěz, po startu se může ozvat - pak je třeba nechat vyměnit jak řetěz, tak jeho napínák - motor v tomto stadiu zcela určitě nemá deklarovaných bazarových 150tkm. Díky vysoké kvalitě interiéru je totiž vysoký nájezd IS250 výborně maskován. Jinak obecné zásady platí o automatické převodovce-při koupi ji chce zkoušet zásadně za studena - pokud bazarník připrví auto k prodeji s teplým motorem, má pro to obyvkle své důvody. Výměna oleje 60tkm, repase možná je, dělají to firmy v CZ bez problémů, cena cca 30-60 tisíc. 30 tisíc stojí u výfuk, což leckoho může zaskočit. pak se vyplatí nechat si postavit nový nerezový na zakázku, firem je u nás dost.

Ad místo uvnitř: vzadu sice nic moc, ale kdo jezdí dnes vzadu: 99% aut jezdí jen s řidičem nebo max. ve dvou, takže irelevantní poznámka. A vpředu je místa královsky. Pozor trošku na verzi Sport - je snížená, přitvrzená, takže na komfortu je to trochu znát. Ale i tak IS250 Sport převyšuje absolutní většinu všech aut stejné třídy na současném trhu, jako nových, tak ojetých. POkud se vybírá, pak zcela jistě nejvyšší výbava, která má střešní šíbr, paměti a navigaci. Tyto verze mají obvykle kožený interier a ten e opravdu vysoce kvalitně provedený.

Bohužel koupit IS v to stavu u nás je nemožné. Vyplatí se vyjet do Německa. Kvalita ojeti u nás je tragická.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.