0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 6 Wagon 2.2 MZR-CD: juubun

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 06:43, No je to Mazel
Jako sluzebni auto bych to bral, sam si ho dovolit nemuzu. Mazda 6 mne uchvatila designem jiz pri vstupu prvni generace na trh. Tahle 6-ka udelala to same, mne se proste libi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 09:43, RE: No je to Mazel
Mazel posted by:
Jako sluzebni auto bych to bral, sam si ho dovolit nemuzu. Mazda 6 mne uchvatila designem jiz pri vstupu prvni generace na trh. Tahle 6-ka udelala to same, mne se proste libi.
Mě by jen zajímalo,jestli se někdo mazlí nebo ošahává palubní desku,krom redaktorů.Jinak je to opravdu krasavec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 10:04, RE: No je to Mazel
hubby posted by:
Mě by jen zajímalo,jestli se někdo mazlí nebo ošahává palubní desku,krom redaktorů.Jinak je to opravdu krasavec
Já mám své třetí auto a teprve potěch diskuzích o měkčených plastech jsem poprvé zkusil, z čeho to je v mém autě. Jinak na palubku sáhnu maximálně proto, abych utřel prach a tomu je jedno, jestli to je měkčené nebo ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 10:40, Měkký plast u kolene
Mám určitou hypotézu - nemůže být ten plasttak měkký z důvodu pasivní bezpečnosti, aby se při nárazu neporanilo řidičovo koleno o plast? Mě by to ppřišlo celkem logické...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 12:23, a co novy Accord?
skoda, ze v zaverecnem vyctu chybi novy Accord ... ten by totiz prichazel v uvahu proti teto Mazdicce ... alespon v mem pripade. Jinak nemam ani na jednoho, takze je to stejne jedno :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 13:17, Schránka na brýle a palubní PC
Jelikož jsem již přes rok majitelem této krasavice, tak nějak nemůžu redaktorům (nejen Tipcars.com) odpustit připomínky, které mají. Co se týká prostoru na brýle, tak ten tam samozřejmě je a to u levého kolena v palubní desce (sám je tam mám).
Palubní počítač po více jak 45000 km s tímto vozidlem je hodně intuitivní, co se týká ovládání. Pokud hraje CD, zmáčknu SET, dám šipku doprava a jsem v palubním počítači a tam si potom v klidu listuji (nemusím samozřejmě na ten displey čumět, protože vím, co přesně chci). To samé je i s ovládáním klimatizace (ikdyž tam používám normální kruhové ovládání) či rádia.
Prostě to vypadá, že redaktoři za těch 1000 a více km nejsou schopni přijít tomu ovládání na kloub a přitom je to jenom o zvyku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 13:44, RE: No je to Mazel
Koloss posted by:
Já mám své třetí auto a teprve potěch diskuzích o měkčených plastech jsem poprvé zkusil, z čeho to je v mém autě. Jinak na palubku sáhnu maximálně proto, abych utřel prach a tomu je jedno, jestli to je měkčené nebo ne.
souhlas, taky na palubovce nesouložím takže mě kvalita plastů je ukradená.Nějak mi nejde do hlavy proč na tom všem tak záleží.Jediný můj požadavek je,aby to lícovalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 13:45, úroveň článku je velmi slabá
Auto pěkné, atraktivní. Recenze ale velmi slabá, nezlobte se. Jsem si jist že sám bych ji napsal mnohem lépe.
Celý text je zmatený a působí neuceleně a amatérsky. Jako by jej psal někdo, kdo se v autech moc nevyzná. Je toho velmi mnoho, tak jen příklady ... hned na začátku ... hodnocení designu, postup o tři příčky ... oproti čemu? Oproti Mazdě 6 I.generace? To snad ne .
Co je to "svalnatá ramena blatníků" ?? Máte na mysli výrazně vytažené podběhy, nebo něco jiného?
Výplň u řidičova kolene - jak to že "nepotěší", celý text zní jako že je to pozitivum.
"Auto je velmi kvalitní" nebo "technicky si na ni nikdo nestěžuje" jsou všeobecné ničím nepodložené obraty ... "velmi zajímavý" informační systém, který se ale "moc nelíbí" ... malý úhel otevření 5.dveří (z fotky je zřejmé že mnoho jiných aut má úhel podstatně menší) ...motor se chová jako beránek, na dálnici není "vůbec" slyšet ... tužší pedálová skupina (znamená tuhý plynový pedál?) ... perfektně fungující spojka (to má snad každé nové auto) ... spotřeba při devadesátce musí být níže než 6.2 litru ... zmatená klimatizace (jak? co dělala zmateně?) ... atd. je toho mnoho co mi přijde amatérské a značně pod úrovní jiných zde prezentovaných článků.
Jistě že platí, že nikdo učený z nebe nespadl, ale než zveřejnit takový článek, raději by měl projít korekturou někoho, kdo se trochu v autech vyzná. Jsou snad všichni na dovolené?
Nic osobního proti panu Borskému, jeho šéfové by měli lépe hlídat co jde na zveřejnění a v jaké podobě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 14:56, RE: úroveň článku je velmi slabá
silverado posted by:
Auto pěkné, atraktivní. Recenze ale velmi slabá, nezlobte se. Jsem si jist že sám bych ji napsal mnohem lépe.
Celý text je zmatený a působí neuceleně a amatérsky. Jako by jej psal někdo, kdo se v autech moc nevyzná. Je toho velmi mnoho, tak jen příklady ... hned na začátku ... hodnocení designu, postup o tři příčky ... oproti čemu? Oproti Mazdě 6 I.generace? To snad ne .
Co je to "svalnatá ramena blatníků" ?? Máte na mysli výrazně vytažené podběhy, nebo něco jiného?
Výplň u řidičova kolen...
Zdravím, mě přijde i docela amatérské vyčítat autu, které má najeto pouhých 16tisíc km a stále se tak zajíždí, nějakou zatuhlost pedálů a podobné věci.Kdo již někdy zajížděl vůz od novoty, tak ví, že ani po 16ti tisících se nic "nehýbe zlehka" (samozřejmě co vůz, to jiná zkušenost). To samé se týká i motoru, nemůže být stále plně zajetý a jelikož tohle vozidlo zřejmě bude putovat od testu k testu, tak se nejspíš správného zajetí ani nedočká. Takže nějaká ta jeho ztuhlost/neochota je docela logický následek.
Na druhou stranu ale musím říci, že i první generace Mazdy 6 má tužší pedály což mě osobně velmi vyhovuje, protože člověku tak každé sešlápnutí pedálu alespoň nepřijde jako šlápnutí do bláta. Mám raději když je cítit nějaký ten odpor.
Japonci se alespoň dovedou poučit ze svých chyb a tyto dieselové motory 2.2 jsou zbavené nedostatků těch předchozích - mají např. rozvodové řetězy namísto řemene, upravené filtry pevných částic, které dříve způsobovali potíže atd. První generaci se dal kromě detailů vytknou snad jen problém s opravdu nedbalou antikorozní ochranou výrobce, na které doufám u této generace zapracoval.
M6 druhé generace je velmi povedené vozidlo a myslím, že jeho koupí nikdo chybu neudělá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 19:21, RE: Měkký plast u kolene
rohYpnol posted by:
Mám určitou hypotézu - nemůže být ten plasttak měkký z důvodu pasivní bezpečnosti, aby se při nárazu neporanilo řidičovo koleno o plast? Mě by to ppřišlo celkem logické...
Tento názor nesdílím. Vzhledem k faktu, že měkčené plasty jsou jen na horní části palubky. O kolena se má postarat kolenní airbag a ten má M6 dostat snad příští rok spolu s mondeem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 22:35, jenom poznamecka...
auto ktere ma na omak kvalitni lec neprijemne plasty me nesmi do baraku. o malem uhlu patych dveri uz vubec nehodlam diskutovat. navrhuji udelat je pro tipkarsy vyndavaci... zatim co vy jeli, my stali. nu vot.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.08.2009 23:53, RE: úroveň článku je velmi slabá
silverado posted by:
Auto pěkné, atraktivní. Recenze ale velmi slabá, nezlobte se. Jsem si jist že sám bych ji napsal mnohem lépe.
Celý text je zmatený a působí neuceleně a amatérsky. Jako by jej psal někdo, kdo se v autech moc nevyzná. Je toho velmi mnoho, tak jen příklady ... hned na začátku ... hodnocení designu, postup o tři příčky ... oproti čemu? Oproti Mazdě 6 I.generace? To snad ne .
Co je to "svalnatá ramena blatníků" ?? Máte na mysli výrazně vytažené podběhy, nebo něco jiného?
Výplň u řidičova kolen...
Jen pro upřesnění přátelé - tento článek jsem vůbec nepsal já, viz oprava jména autora - chybička se vloudila. Jinak touhle šestkou jsem taky jezdil a téhle konkrétní lze vytknout opravdu málo, snad jen ta cena...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.08.2009 00:44, RE: Měkký plast u kolene
Pavlik posted by:
Tento názor nesdílím. Vzhledem k faktu, že měkčené plasty jsou jen na horní části palubky. O kolena se má postarat kolenní airbag a ten má M6 dostat snad příští rok spolu s mondeem.
Osobně jsem z článku nepochopil, že by mělo jít u výplně dveří o měkčený plast, nýbrž o měkký plast (lidově řečeno papír ;)). Měkčený plast by v daném místě opravdu smysl neměl. Takže bych řekl, že jste mě trochu NEpochopil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.08.2009 15:12,
Prodám Mazdu 6 Combi, r.v. 2003, 2.0 MZR CD 100 kW. Auto je v perfektním stavu, servis jen v Mazda servisu, doložím serviskou, možnost ověřit si v kterékoliv Mazda prodejně. 8x airbag, ABS, TCS, EBD, elektrony, digi klima, palub. počítač, tempomat, nezávislé topení Webasto, 4x okna v el., zrcátka v el. Spolehlivá, bez investic, po výměně olejů a filtrů, přidám sadu nových zimních pneu. Cena 200 000 kč. 737 302360
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.08.2009 06:20, RE: No je to Mazel
Koloss posted by:
Já mám své třetí auto a teprve potěch diskuzích o měkčených plastech jsem poprvé zkusil, z čeho to je v mém autě. Jinak na palubku sáhnu maximálně proto, abych utřel prach a tomu je jedno, jestli to je měkčené nebo ne.
Presne tak, jen utiram prach :) A plast je mi ukradeny, proste bud je plast, nebo kuze :) , ale to uz je jina liga.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 11:44, RE: úroveň článku je velmi slabá
michal borský posted by:
Jen pro upřesnění přátelé - tento článek jsem vůbec nepsal já, viz oprava jména autora - chybička se vloudila. Jinak touhle šestkou jsem taky jezdil a téhle konkrétní lze vytknout opravdu málo, snad jen ta cena...
Byl jste v salonu a ptal jste se na nabidku? Konkretne u GTAcka je vetsina dealeru schopna jit s cenou o 60-100tkc nize nez je cenik ;) a ani se tomu prilis nebrani...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.08.2009 19:49, Trochu jinak?
Přesně toto auto (stejné e.č.) popsal v autodiesel č. 13 Martin Vaculík, ale tak trochu jinak. Jinak prosím vás, přestaňte už psát kolik jste jeli na té německé dálnici, protože to není pravda. Vy totiž jezdíte s těmi auty nepředpisovou rychlostí i u nás. Je to logické. Jinak to dělá většina řidičů. Proč si nevyzkoušet kolik ten pekáč valí. A proto jezdit do Německa? Někdy je docela volno i u nás na silnicích 1. třídy. Poliši také chodí na jídlo. Nedávno jsem mazal z Humpolce do Brna. Na dálnici jsem naklep počítač. Do Brna jsem udělal průměr 178 km/h. To ukázal počítač před cedulí Brno. Úplně jsem se lekl a podíval znova. Auto mi jede max 205, v klesání 225. A to jsem musel v tomto úseku uhybat v rychlosti kolem 170, třem autům. 2x pražák, 1x brňák. Ty ostatní velice ochotně uhybali mně. Asi to tam znají. Žádné panické brzdění. Ani nevím, zda jsem vůbec použil v úseku brzdu.
Jinak pouze nechápu, proč se tak vynikajících aut, jako je M6, prodá i u nás tak málo?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.