0
back
 

diskuze k tématu: Auto pro 5ti člennou rodinu a přívěsem na koně

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2015 06:37, Auto pro 5ti člennou rodinu a přívěsem na koně
Dobrý den, zvažujeme koupi vozu pro 5ti člennou rodinu, psa, s možností připojit vozik na koně. Samozřejmě hledáme ojetinu. Koukal jsem na Mercedes Vito, VW Transporter, Ford Transit nebo KIA Carnival, ale všude je něco pro i proti. Máte nějakou radu? Děkuji, M.T.

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 24.03.2015 22:20, RE:
Dobrý den. Pro Vaše účely bude dobrou volbou Vokswagen Transporter, Ford Transit, případně nějaké větší SUV, například Kia Sorento.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 25.03.2015 11:35, Dodavku spise ne
Peclive bych zvazil koupi dodavky a zustal radeji u osobaku pokud to jen trochu pujde. Problem dodavek je, ze jsou to auta konstruovana pro prevoz cementu pripadne ukrajinskych lopat mezi stavbami a z toho plynou zasadni nedostatky vsech techle aut. Jsou to zejmena v porovnani s osobakem zoufale jizdni vlastnosti, katastrofalni pasivni bezpecnost a mizerna dynamika. Dodavka muze byt nalestena, vybavena, stat mega a pul, ale stale je to jenom dodavka.
Zvazil bych tedy MPV, SUV, pripadne vetsi kombik za predpokladu, ze deti jsou jeste male. Pokud mate standardni prives pro dva kone, tak oficialne potrebujete dvoutunove tazne, coz ma relativne malo aut, ale najdou se. Neoficialne pokud vozite jen jednoho kone staci 1600 kg tazne coz ma dneska vetsina vetsich aut.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 25.03.2015 11:55, RE: Dodavku spise ne
Ne321 posted by:
Peclive bych zvazil koupi dodavky a zustal radeji u osobaku pokud to jen trochu pujde. Problem dodavek je, ze jsou to auta konstruovana pro prevoz cementu pripadne ukrajinskych lopat mezi stavbami a z toho plynou zasadni nedostatky vsech techle aut. Jsou to zejmena v porovnani s osobakem zoufale jizdni vlastnosti, katastrofalni pasivni bezpecnost a mizerna dynamika. Dodavka muze byt nalestena, vybavena, stat mega a pul, ale stale je to jenom dodavka.Zvazil bych tedy MPV, SUV, pripadne vetsi kombik za predpokladu, ze deti jsou jeste male. Pokud mate standardni prives pro dva kone, tak oficialne potrebujete dvoutunove tazne, coz ma relativne malo aut, ale najdou se. Neoficialne pokud vozite jen jednoho kone staci 1600 kg tazne coz ma dneska vetsina vetsich aut.


Mám multivan a nazvat jeho jízdní vlastnosti jako zoufalé je dost odvážné. Pravda je že je to asi jediná vyjímka a to hlavně díky tomu že i když vypadá jako transporter je to naprosto jiné auto, včetně jiného podvozku. Samozřejmě porovnávám s MPV a ne se sportákem.
Komfort cestování je na úrovni vyšší střední třídy, včetně dynamiky.

Ale na koně by bylo určitě lepší suv, už proto kam všude bude třeba zajet.


respond
deleted user
number of posts1
date of registration13.03.2016
Sunday 13.03.2016 20:50, Carnival 2.9 crdi at 136 kw rv 2006
Zdravím. Vlastním Carnival 2.9 136 kw AT.
Výhody: tazne 2000 kg, 7 míst, vyndavaci sedačky = proměna v dodavku, svižné a pohodlné cestování po dálnicích, celková mechanická a elektronická odolnost = žádné filtry a stopstarty a pod. Opravdu nízká pořizovací cena, nikdo je nekrade a neztaci km.
Nevýhody:spotřeba s at 10-12 l/100 km. Dražší pneumatiky, velká hmotnost vozu, mírně dražší díly.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 13.03.2016 23:14, RE: Carnival 2.9 crdi at 136 kw rv 2006
nepřihlášený uživatel posted by:
Zdravím. Vlastním Carnival 2.9 136 kw AT. Výhody: tazne 2000 kg, 7 míst, vyndavaci sedačky = proměna v dodavku, svižné a pohodlné cestování po dálnicích, celková mechanická a elektronická odolnost = žádné filtry a stopstarty a pod. Opravdu nízká pořizovací cena, nikdo je nekrade a neztaci km. Nevýhody:spotřeba s at 10-12 l/100 km. Dražší pneumatiky, velká hmotnost vozu, mírně dražší díly.


Motor 2.9crd od Kia je prakticky stejný průser jako V6 3,0 od Isuzu. Neni otázka jestli ale spíš kdy. Proto ty směšné ceny jinak hezkého auta.
Sám znám holku z Bratislavy která se nechala nízkou cenou zlákat a potom ji auto stálo dvojnásobejk na opravách motoru.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Monday 14.03.2016 12:58, k
Jak tu píšete na každém autě je něco.Předpokládám že naložit pěti členou rodinu i se psem a koněm´= slušný zavazadloví prostor takže ato tipu transit bude ideální i když na úkor jistého komfortu pro tahání 2 t přívěsu je určitě vhodnější zadní pohon kol .Transity mají malé kola to znamená levnější pneumatika třeba proti vitu
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 14.03.2016 14:13, RE: k
kristian2 posted by:
Jak tu píšete na každém autě je něco.Předpokládám že naložit pěti členou rodinu i se psem a koněm´= slušný zavazadloví prostor takže ato tipu transit bude ideální i když na úkor jistého komfortu pro tahání 2 t přívěsu je určitě vhodnější zadní pohon kol .Transity mají malé kola to znamená levnější pneumatika třeba proti vitu


Ty bys jim koně nacpal do kufru jo? Dobrý

respond
David80
number of posts3
date of registration14.03.2016
Monday 14.03.2016 18:49, rada
Zdravím, já bych doporučil něco od VW buď to Transportera nebo Cadynu. Ty poslední Cadyny nevypadají zas tak špatně si myslím:). A nebo třeba Forda Transita.

Jako jinak velká rodina, si také vyžádá hodně velkou spotřebu:))
respond
jirig
number of posts29
date of registration30.08.2014
Tuesday 15.03.2016 17:26, také budu shánět
také do budoucna budu shánět, rád si nechám poradit, ale finančně co nejníže. podmínky stejné jako tazatel jen počet lidí je o jednoho menší a pes je německá doga a koně jezdí 2 a to každý víkend. prozatim máme transita na koně a každý svůj osobák. problém je že transit a jeden osobák příští rok končí, takže s tim budu muset jezdit i do práce, nebo k tomu ještě přikoupit nějakou mikrodoprácovku. rozhlížím se ve vodách espace, grand espace, vito, transporter, galaxy, alhambra, sharan, 806, ulysse, evasion... jestli ropa nebo benzin je skoro asi fuk. okolo roku 2000 spíš asi benzín. je něco ze zmíněných modelů čemu se stoprocentně vyhnout? respektive nějaký motor? u rencka asi obávané dti, dci, a všeobecně všechny V6 a AT.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.