0
back
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Galant - Luxusní, levný a dobře vypadá

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 09:45, Skvely vuz
Pred lety jsem Galanta mel, r.v. 91, tehdy 8 let stary, 2.0 8V a mnoho jsem toho na nem resit nemusel. Auto melo pres 200tis. km, ale znat to na nem nebylo. Model, ktery prisel po nem, me ale zklamal a to hlavne lacinosti provedeni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 12:31, RE: Skvely vuz
Jan Baranek posted by:
Pred lety jsem Galanta mel, r.v. 91, tehdy 8 let stary, 2.0 8V a mnoho jsem toho na nem resit nemusel. Auto melo pres 200tis. km, ale znat to na nem nebylo. Model, ktery prisel po nem, me ale zklamal a to hlavne lacinosti provedeni.
Taky jsem měl Galanta z roku 1992, 2,0 8V, najeto 184tis, měl jsem ho dva roky, bylo to luxusní auto, ale měnil jsem zdvihátka ventilů, zatuhly brzdiče, zlobil termostat, mnoho vůlí n apodvozku atd. Takže raději už nikdy více, byť jsem auto měl rád a pokaždé když ho vidím, tak rád vzpomínám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 15:00, RE: Skvely vuz
anonym posted by:
Taky jsem měl Galanta z roku 1992, 2,0 8V, najeto 184tis, měl jsem ho dva roky, bylo to luxusní auto, ale měnil jsem zdvihátka ventilů, zatuhly brzdiče, zlobil termostat, mnoho vůlí n apodvozku atd. Takže raději už nikdy více, byť jsem auto měl rád a pokaždé když ho vidím, tak rád vzpomínám.
Ale to prece nejsou fatalni zavady. Myslim, ze je to bezne opotrebeni. Zvihatka jsem menil taky, protoze to obcas klaplo, brzdice chtely hned po koupi promaznout a rozhybat a pak jsem jeste menil tycky na prednim stab. Jinak jen olej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 17:15, RE: Skvely vuz
Jan Baranek posted by:
Ale to prece nejsou fatalni zavady. Myslim, ze je to bezne opotrebeni. Zvihatka jsem menil taky, protoze to obcas klaplo, brzdice chtely hned po koupi promaznout a rozhybat a pak jsem jeste menil tycky na prednim stab. Jinak jen olej...
to je pravda, jen se toho seslo moc najednou. jezdil bych s nim dodnes, kdybych ho hlouposti neneboril. Pak jsem to eadsi prodal, nebot nemam rad poslepovana auta. Kosti na stabilizatorech jsem menil taky, pak koutouce, tlumice a dalsi veci. Ted mam mondeo a jsem taky spokojenej, ma to lepsi povozek, je to novejsi, nizsi spotrebu a lepsi vybavu. Ale je fakt, ze porad po galantovipokoukavam. Libi se mi ten sedan z roku 1997 a novejsi, hlavne ten sestivalec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.06.2006 09:22, Ach ten češtin
Pánové, zkuste si to po sobě aspoň přečíst....

"přibila" v roce..... ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.06.2006 11:26, Galant
Měl jsem toho posledního Galanta, 2.0 TD žadny sprinter, ale náherna limusína, prostě super, škoda,že nevymysleli nějaký nový model
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.06.2006 12:35, Galant
Galanta máme jako rodinné auto(tátovo). Je to rv.: 1989. Problém byl hned po koupi, snad ještě ten den. Rozbil se počítač-to co řídí vstřikování. Najeto dle tacho 80000km, dovoz ze Švýcarska po bouračce(na zadní část vozu). Bohužel nebylo úplně dobře opraveno. Máme ho asi 7 let a najeto asi 180000km. Byla nutná výměna ložisek na zadních kolech, výfuku, rozvodový řemen(myslim), pojistka(kvůli ní se nezapínal ventilátor na chladiči a auto jsme jednou takřka uvařili v zácpě!!!!), pár žárovek, pneu, pár dalších věcí-otec je kutil a všechno si dělá sám. Poslední věc byly nový př kotouče(při cestě spadlo obložení z destiček!!). Ty kotouče jsou hodně znát, starý byly už dost ojetý a i před tím incidentem s destičkama to nebylo ono. Jako by trošku vibrovaly. Teď je to dobrý. Spotřeba 8-8,5 l/100km, v létě v zimě a dokonce na to téměř nemá vliv ani to jestli jezdíte rychle nebo pomalu. Nikdy nespadla ptřeba pod 8l, ale nepamatuju si ž by byla přes 8,8l.
Po technické stránce to je už dost zastaralé auto. Podvozek je hodně měkký a na sportovní jízdu se naprosto nehodí. Ale na obhajobu musím říci že jsem snad nejel v pohodlnějším autě(Jel jsem samozřejmě v mnohem novějších a dražších autech typu A4avant, Passat, Superb, OctaviaI,II, Accord, Civic, V40....). Cestování v něm je super a nikdy nás nenechal na holičkách(kromě té první závady). Po dálnicích jezdíme 150 +-20kmh. Ještě jedno malé mínus - na zadních sedačkách by mohlo být více místa. Středním postavám to stačí, ale když si tam sendu já(míry-vysokej hubenej, samá ruka samá noha) a přede mne někdo jako já, tak už to neni nic moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.06.2006 12:41, Galant
Ještě "malý detail" je to 2.0 8V, 5ti dvéř, kromě klima plná výbava
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.06.2006 23:31,
No, nevypadá vůbec dobře. Obyčejný šunt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 20:28, Konkurence???
V článku uvádíte nesmysl, že Galant měl namířeno do vyší střední třídy - to SIGMA byla konkurentem Omegy, MB E a spol...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 23:07, RE: Konkurence???
Petr Masojídek posted by:
V článku uvádíte nesmysl, že Galant měl namířeno do vyší střední třídy - to SIGMA byla konkurentem Omegy, MB E a spol...
Buhužel nevím,kde jste to vyčetl, nic takového v článku není napsané, doporučuji přečístj eště jednou a pozorně. Pro usnadnění cituji : "konkurence by svého Galanta nejraději viděla po boku vozů BMW 5 atd"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 23:11, RE: Konkurence???
Vojtěch-TipCars.com posted by:
Buhužel nevím,kde jste to vyčetl, nic takového v článku není napsané, doporučuji přečístj eště jednou a pozorně. Pro usnadnění cituji : "konkurence by svého Galanta nejraději viděla po boku vozů BMW 5 atd"
napsal jsem blbost, myslel jsem automobilka by nejraději viděla Galanta.., místo toho jsem napsal konkurence by nejraději viděla Galanta, takže omlouvam se za zmetečnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.06.2006 16:25, RE: Konkurence???
Petr Masojídek posted by:
V článku uvádíte nesmysl, že Galant měl namířeno do vyší střední třídy - to SIGMA byla konkurentem Omegy, MB E a spol...
Asi je opravdu lepsi si precist nejdriv cely clanek pozorne, nez se pustite do nesmyslne kritiky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.01.2007 22:10, RE: Vojtěch Tipcars
Dan posted by:
Asi je opravdu lepsi si precist nejdriv cely clanek pozorne, nez se pustite do nesmyslne kritiky...
No ono by mě vůbec kolikkrát zajímalo, kde pan Vojtěch ty svoje nesmysly čerpá. Napsat, že automobilka by ho nejraději viděla, to můžu napsat o každém autě, ale nevím jaké to má opodstatnění. Je prostě vidět, že jste vycházel z jakéhosi jednoho článku, co jste si někde přečetl a vaříte z toho pořád. Na Vás je vidět, že jsou Vaše oblíbené značky a potom značky, které nemáte moc v oblibě. Nevím, jaké osobní zkušenosti máte Vy s Galantem z roku 1999, ale můžu Vás ubezpečit, že jezdíme v tomto vozidle denně do práce 4 dospělí chlapi a místa máme dost. Průměrná výška 185cm. Na tomto voze mám najeto 199000km a neměl jsem s ním jediný problém, mimo spotřebních věcí. Navíc jsem ve spojení s dalšími 3 lidmi, kteří vlastní stejný vůz a nějak se ty Vaše pranostiky neplní, tak nevím. Pište si o svých Octávkách,Golfech, Audinách a Mitsubishi nechte na pokoji. Evidenteně o nich nic nevíte.Na závěr: pokud si přečtu Vaše recenze vozidel, tak mám málokdy pocit, že jste objektivní. Sám jsem psal několik recenzí, ale žádná mi zatím nevyšla. Asi jsem měl jiný názor, nežli Vy a tak se Vám to nehodilo. Nechci Vás urážet, ale docela by mě zajímalo, jaké máte vůbec motoristické zkušenosti, připadá mi někdy, že jste tak trochu mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.05.2007 21:48, Mitsubishi Galant, 6valec, 24 vent., rok vyr. 1995, km stav 260.t
Bud jak bud, moje zkusenosti s vozem Mistsubishi Galant jsou ty nejlepsi. Az pri 200 t. km jsem musel menit spojku a ted, pri stavu 260 t. km jsem menil vyfuk. To je podle mne dobry vykon. Galant je dobry vuz pro Cesko. Novy vuz by uz byl ukradeny, takhle byl pouze trikrat vykradeny. Pro japonsky vuz nejsou na vychode nahradni dily a tak o spolehlivou ojetinu zlodeji nemaji zajem. Az tento galant dam do srotu, tak si budu muset nejaky jiny Galant koupit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.06.2007 09:10, Perfektní auto
To auto má dobrou výdrž (mimo brzd a závěsů kol), utahal jsem ho 300 tis. kilometrama po českých silnicích a místo toho abych ho jako škodovku dal do šrotu jsem ho v klidu prodal dalšímu majiteli. Motor s dobrou výdrží je řady 4g63. Velice perfektní je pohodlí při dlouhém cestování, které bývá u aut vyšší třídy (auta typu Sigma). Náhradní díly na tom taky nejsou špatně. Měl jsem před Galantem ford fiesta a náhradní díly byly dražší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 21:47, galant
Galant 2,0GLS 1997 ,nádherné auto,měl jsem ho 3,5roku,koupeno jako
ojeté ,najeto 200 000km.Spotřeba 9-10l,pomalu se s ním ani jezdit
nedalo,není pravda,že nemá vynikající jízdní vlastnosti,v zatáčkách sedí perfektně,zadní nápravu typu MULTILINK měl v předstihu 10ti let
před Oktávkou a taky prostor na zadních sedadlech je velký,ten hňup
co to psal,v tom nikdy neseděl, kdo jednou zkusí musí ho mít.Nemoc je
u motorů zanášení hydraulických zdvihátek ventilů a koroze lemů
zadních blatníků.
respond
DAN47
number of posts1
date of registration07.09.2019
Saturday 07.09.2019 07:57, Galant je TOP
Co že jestli to někdo měl dvoulitr V6 24 ventil tak je to naprosto nejlepší auto které jsem kdy měl lítal jsem v něm od 19 do 25let a opravdu nejlepší kousek co se postavil teď už mám třetího bavoráka s daleko větší motorizací a nedá se to ani srovnávat motor který točí 8800 otáček a při podřazování vydrží 11000 je opravdu neskutečný lítal jsem s tím na dvojku 120 na trojku 170 Dokonce jsou i strhnul budíky protože jsem s ní jel přes 260 podle navigace 262 a blížil se jen k směšným 7tis a ta výbava a spolehlivost nikde mě to auto nikdy nenechal a vůbec jsem ho nešetřil a jezdil prakticky denně dodnes ho mám ale bohužel jsem tam v zimě nechal jen vodu A vypadly mi protimrznoucí pojistky Takže ten blbec co psal ten článek ať se jde naplácat mokrým hadrem protože neví o autech naprosto nic jo Je pravda že jiná motorizace než 2.0 v624 A12 nemá cenu ale to co dokáže tohle auto na rok 94 Tak to dneska nezvládnu žádný auta ani ten můj dnešní Bavorák taky šestiválec dokáže mě to spíš akorát jen nasrat když si na něj vždycky vzpomenu kéž by se zase vrátil a začaly se vyrábět auta z devadesátých let poctivý motor auta co se startovaly klíčem a ne prstem
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.