0
back
 

diskuze k tématu: Mazdu 323 nebo Nissan Almeru?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 10:05, patnáctistovka?
Nevim, ale tino se dodávalo v základu s motorem 1.8
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 10:17, RE: patnáctistovka?
Nissaňák posted by:
Nevim, ale tino se dodávalo v základu s motorem 1.8
Děkuji za opravu. Ano, verze Tino byla dodávána od srpna 2000 s benzínovou 1.8 (84 Kw / 114 k), 2.0 (100/136) a dieselem 2.2 Di (84/115). Omlouvám se za chybičku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 10:45, Můj tip
Řešil jsem podobné dilema a nakonec vyhrál Nissan - od Mazdy mě odlákal celkem častý nářek majitelů na její spotřebu oleje a rozvodové řemeny oproti vynikajícímu řešení pomocí řetězů, které si u Nissanu nemůžu vynachválit. Jinak jsou obě auta celkem srovnatelná a ani jedním z nich neuděláte chybu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 11:40, RE: Můj tip
José Borůvka posted by:
Řešil jsem podobné dilema a nakonec vyhrál Nissan - od Mazdy mě odlákal celkem častý nářek majitelů na její spotřebu oleje a rozvodové řemeny oproti vynikajícímu řešení pomocí řetězů, které si u Nissanu nemůžu vynachválit. Jinak jsou obě auta celkem srovnatelná a ani jedním z nich neuděláte chybu.
Kamarád si koupil Almeru Tino s 1.8 16V a švihl se mu motor díky nezanedbatelné spotřebě oleje. Teď ho má po generálce za těžký love a olej bere stále. Tak doufejme, že je to u těchto vozů ojedinělý případ. Jinak kolega v práci má starší Almeru z 98. roku s 1.4 16V a na spotřebu oleje si neztěžuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 12:40, dilema
Ani jedno ani druhe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 13:19,
Přesně tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 13:46, by jste ...
Bych/bychom, bys/byste. Nikoli by jsem, by jste, nebo by jsi. Podobne take abychom/abyste a ne aby jsme, aby jste. Nejsem zadny cestinar, ale kdyz chce nekdo byt redaktor, verejne publikovat a pritom stale opakuje takove zakladni chyby, je potreba upozornit. Podotykam, ze se to netyka jen autora tohoto clanku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 14:52, Pre Láďa a Dektr1
Ondra posted by:
Bych/bychom, bys/byste. Nikoli by jsem, by jste, nebo by jsi. Podobne take abychom/abyste a ne aby jsme, aby jste. Nejsem zadny cestinar, ale kdyz chce nekdo byt redaktor, verejne publikovat a pritom stale opakuje takove zakladni chyby, je potreba upozornit. Podotykam, ze se to netyka jen autora tohoto clanku.
Vidno že sa Vaša riť ešte v japonskom aute neviezla.
A čo by vám vyhovovalo? Nejaká super nemecká mašina "vraj spoľahlivá" typu Golf IV z vlečnými ramenami vzadu či nebodaj až extra triedu Opla Astru G?
Golf IV má dobre meno vďaka Golfu 2, ale spoľahlivosťou mu nesiaha ani po päty. O úrovni podvozku ani nehovorím. A Astra G? Sedel som v tom a spracovanie interiéru a plasty majú od "nemeckej kvality" veeeeeľmi ďaleko. Výbavu týchto nemeckých áut radšej ani nespomínam. Pri rovnakej cene v Golfe pri otváraní okna točíte kľučkou a v Mazde ich máte hňeď v elektrike a to všetky!
Keby bolo na mne tak s nemcov by som v tejto triede a cenovej kategórii uvažoval jedine o Forde Focus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 22:01, RE: Pre kolegu zo Slovenska
Kolega zo Slovenska posted by:
Vidno že sa Vaša riť ešte v japonskom aute neviezla.
A čo by vám vyhovovalo? Nejaká super nemecká mašina "vraj spoľahlivá" typu Golf IV z vlečnými ramenami vzadu či nebodaj až extra triedu Opla Astru G?
Golf IV má dobre meno vďaka Golfu 2, ale spoľahlivosťou mu nesiaha ani po päty. O úrovni podvozku ani nehovorím. A Astra G? Sedel som v tom a spracovanie interiéru a plasty majú od "nemeckej kvality" veeeeeľmi ďaleko. Výbavu týchto nemeckých áut radšej ani nespomínam. Pri rovnakej cene v Golfe pr...
jáj si daaký chytrý, ja by som radši volil Saaba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.09.2006 08:48, Mazda 323F
Měl bych jen pár stručných postřehů k recenzi 323ky.
- posuvné zadní sedačky zvyšují variabilitu kufru,ale i standardních 356 l je dostatečných. Jen pozor při nákupu ojetého vozu - zdaleka ne všechny verze měly zadní sedačku posunovatelnou (z recenze se zdá, že autor toto extra považuje za samozřejmost)
- detail k výkonům - 1,6 po faceliftu měla 72 kW (70kW tuším měly některé německé verze) - ale uznávám, že to není až tak podstatné
Další postřehy, které by se čtenářce mohly hodit
- především spolehlivost - dle osobních zkušeností s 323 F 1,6 r.v 2002 - za skoro 130 000 km s nevysktly praktickz žádné problémy
- auto na svou dobu a třídu působí luxusně - člověk má pocit, že jede v 626. I když jsem jezdil se základní výbavou označovanou v r.2002 Base (bez ABS a elektrického čehokoli,ale s man.klimou a 4 airbagy) např. kvalita plastů dl mého názoru převyšovala současnou Mazdu 3
- skoro až sportovní jízdní vlastnosti (obzvláště na alternativních 195/55 R15, při trochu zhoršeném jízdním komfortu) standardní 14ky jsou komfortně příjemnější,ale nevypadají tak hezky
- Almera určitě není špatné auto,ale co do prostornosti je na tom 323 lépe
- závěrem snad takový hůře podložitelný postřeh,ale také často úvaděný- Almera se vyrábí v Anglii, zato 323 se vyráběla jako jedno z mála japonských aut pro Evropu v Japonsku, z čehož vyplývá, že kvalita výroby by měla být u Mazdy o něco lepší.

V případě dalších otázek rád odpovím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.09.2006 21:34, RE: Pre kolegu zo Slovenska
kolega z Moravy posted by:
jáj si daaký chytrý, ja by som radši volil Saaba.
No Saab je super se správnym motorem, ale ceny dílů a servisu jsou trochu někde (spíše úplně) někde jinde. žena s dítětěem si asi nekoupí Saab, žejo, to bys jí mohl také doporučit třeba BMW M5.osobně bych také něvěděl jestliAlmeru nebo 323, obě auta mám rád, ale mnohem radši mám jejich starší verze, které jsou určutě nadčasovější, lehčí a tudíž výkonější, nehledě na to, že V6, či verze GTI se u těhle generací vytratily, což je škoda. U Almery bych si dal pozor na vznětový motor, označený Di (někde VDi), ten měl do cca roku 2002 ještě staré přímé vstřikování rotačním čerpadlem (obdoba starého TDI), jehož parametry nebyly nijak sůavné, od zmíněného data už má moderní vysokotlaké Common rail a to od firmy Denso, ani s ním však není nijak super, je hlučný, vibruje a navíc u něj odchází tzv SCV ventily, to pak motor nedrží volnoběh a shasíná. Benziny jsou však skvělou volbou, ikdyž 1,5 po zkušenosti se straší 1,4 (motor řady GA), působí mdle a nevýrazně, což je zapříčiněno jedna normou euro4 a jedna výrazným nárustem hmotnosti o cca 150-200 kg čímž se ale podstatně zlepšila pasivní bezpečnost (ze 2 hvězdiček na skvělé 4). nejlepší je asi 1,8 která už i díky proměnnému časování docela jede a kromě závad na snímači vačkových hřídelů (tzv fázový snímač) s ní nejsou problémy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.09.2006 11:52, RE: dilema
DEKTR1 zo Slovenska posted by:
Ani jedno ani druhe.
To chápu, když na něco takovýho nestačí tvá sociálka :)))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.09.2006 14:39, 323F
Stejný dilema sme řešili s přítelkyní minulý léto,její patnáct let stará Corolla 1,3 liftback sice bez problémů jezdila,ale bylo to už fakt starý auto. Novější Corolla z konce devadesátejch let má tak úchylnej design,že sme nakonec zvolili Mazdu 323F 1,8 z roku 1999,se serviskou a 130000km s očekáváním,že bude stejně spolehlivá. Kromě prasklýho chladiče klimatizace,což je daň za bohatou výbavu se zatim nic neporouchalo,ani ten olej to nežere...u Nissanu bych se taky bál,že když nejni montovanej přímo v Japonsku,tak kvalita nemusí bejt zrovna nejlepší..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 13:32, RE: by jste ...
Ondra posted by:
Bych/bychom, bys/byste. Nikoli by jsem, by jste, nebo by jsi. Podobne take abychom/abyste a ne aby jsme, aby jste. Nejsem zadny cestinar, ale kdyz chce nekdo byt redaktor, verejne publikovat a pritom stale opakuje takove zakladni chyby, je potreba upozornit. Podotykam, ze se to netyka jen autora tohoto clanku.
Pane Ondro, abyjste se nepos... )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2007 01:44, RE: by jste ...
Riccardo posted by:
Pane Ondro, abyjste se nepos... )
vyhul mi baldu i s posranym tilkem, rýči.....
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.