0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Micra s dieselem nebo benzínem?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.07.2011 09:52, rada
micru rozhodně ano, naftovou ale rozhodě NE! a za 100k se dá koupit 2005 1.2 pětidvířko s českým původem a s doloženým servisem. zkusil bych se prvně poptat u autorizovaných prodejců, např. Nissan v Práglu na Kolbence má slušnej bazar.vyvaroval bych se ojetin z itálie s padělanými serviskami a stočenými tachometry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.07.2011 16:55, rada
Koukám,že micra ted frčí, jsem na tom stejne jako paní a dokonce jsem si vybrala, já bych také raději brala naftu,ale jak píse pán na doporucení - benzín!dokonce na 1,2 má slousnou výbavu i spotrebu,takze bych doteho sla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.07.2011 17:42, rada
Autíčko je to skutečně pěkné, mám ale k takovýmto trpaslíkům velkou nedůvěru ohledně bezpečnosti. Může mít Micra hvězdiček kolik chce, ale při nárazu musí být osoby ohroženy rozhodně více než ve větších autech typu Focus, Mondeo, Vectra, Laguna...... Nebo ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.07.2011 07:48, To jsem teda netušil...
..."Díky spojení Nissanu s Renaultem se objevil pod kapotou vznětový motor právě od koncernu PSA"...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.07.2011 08:19, RE: To jsem teda netušil...
Pepe posted by:
..."Díky spojení Nissanu s Renaultem se objevil pod kapotou vznětový motor právě od koncernu PSA"...
Taky čumím jak vyoraná myš ? Co má polostátní Renault společného s PSA (Peugeot/Citroen) ?
Pokud vím tak 1.4/1.6/2.0 HDi nikdy v žádném Nissanu nebyl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.07.2011 09:40, RE: To jsem teda netušil...
*autofans* posted by:
Taky čumím jak vyoraná myš ? Co má polostátní Renault společného s PSA (Peugeot/Citroen) ?
Pokud vím tak 1.4/1.6/2.0 HDi nikdy v žádném Nissanu nebyl
1.5 dCi je od Renaultu. PSA jsem zapoměl umazat, jelikož původně jsem se v textu zmiňoval i o Micře druhé druhé generace, která využívala komůrkový diesel od koncernu PSA (jednalo se o patnáctistovku o výkonu 42 kW s označením TUD5).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.07.2011 10:02, skúsenosť
Sám som majitelom micry 2003 (1,2 48KW) .Mám najazdené cca 120 000km. auto funguje bez problémov okrem bežných vecí sa menili spínacia skrinka nová cca 70euro aj s prácou, dalej nejaké tlakové čidlo klimatizácie 70euro (mám verziu s auto.klímou).Dlhodobá spotreba sa pohybuje do 6litrov .Pri snahe o čo najnižšiu spotrebu sa dá jazdiť aj za 5litrov.
Posledný čas sa hlási o slovo spojka (častá jazda po meste v podaní ženy), ale inak všetko funguje tak ako má.
veľké plus dávam za skvelé brzdy ,výborné jazdné vlastnosti,prehľadný pal. PC (mimochodom dajú sa tam nadstaviť aj narodeniny známych ,servisné intervaly atd) daždový senzor, a variabilita vnútorného priestoru -zadná lavica sa dá sklápať a aj posúvať čím vznikne bud priestor pre nohy alebo priestor pre kufor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.07.2011 11:55, RE: To jsem teda netušil...
Petr - TipCars.com posted by:
1.5 dCi je od Renaultu. PSA jsem zapoměl umazat, jelikož původně jsem se v textu zmiňoval i o Micře druhé druhé generace, která využívala komůrkový diesel od koncernu PSA (jednalo se o patnáctistovku o výkonu 42 kW s označením TUD5).
Tak to jo...
Jsem sice za rejpala, ale alespoň je vidět, že to čtu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.07.2011 23:43, RE: skúsenosť
jarokukla posted by:
Sám som majitelom micry 2003 (1,2 48KW) .Mám najazdené cca 120 000km. auto funguje bez problémov okrem bežných vecí sa menili spínacia skrinka nová cca 70euro aj s prácou, dalej nejaké tlakové čidlo klimatizácie 70euro (mám verziu s auto.klímou).Dlhodobá spotreba sa pohybuje do 6litrov .Pri snahe o čo najnižšiu spotrebu sa dá jazdiť aj za 5litrov.
Posledný čas sa hlási o slovo spojka (častá jazda po meste v podaní ženy), ale inak všetko funguje tak ako má.
veľké plus dávam za skvelé brzdy ,výbor...
To jako že buď vzadu sedí osoba nebo vezu kufr, ale obojí současně nelze?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.07.2011 14:55, RE: skúsenosť
rojack posted by:
To jako že buď vzadu sedí osoba nebo vezu kufr, ale obojí současně nelze?
to akože tam vojde i osoba, i kufor, len kufor bude natesno a osoba nebude mať pohodlie na dlhú trasu. Na prevoz mŕtvol sú iné, u nás veľmi rozšírené auta, ktoré ale pohodlie na zadných sedadlách tiež neposkytujú...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.07.2011 00:10, RE: skúsenosť
rojack posted by:
To jako že buď vzadu sedí osoba nebo vezu kufr, ale obojí současně nelze?
Posuvná, dělená zadní lavice je super věc. Mám v Yarisovi. U malých aut by to měla být povinnost. S autem jezdím většinou sám. Když se stavím pro velký nákup tak ho tam bez problému nacpu (pokud nekupuju skříň v Ikea). Kufr se dá zvětšit až na 360L, to je objem kufru u nižší střední třídy (kromě Octavie samozřejmě). Když jedeme na kratší trasu s rodinou, tak 2 malé děti se dozadu v sedačkách v pohodě vejdou i když se lavice posunou úplně dopředu. Do kufru se pak vejde kočárek a spousta věcí. Na cestu na dovolenou to samozřejmě není, tam beru M6 kombi. Ale na lokální rodiné přesuny na pár km, jsou i malá auta OK. Ale bez posuvné zadní lavice málo využitelné. Třeba do Mazdy 2 jsem nenaložil ani golfky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.01.2012 13:53, RE: skúsenosť
Petr S posted by:
Posuvná, dělená zadní lavice je super věc. Mám v Yarisovi. U malých aut by to měla být povinnost. S autem jezdím většinou sám. Když se stavím pro velký nákup tak ho tam bez problému nacpu (pokud nekupuju skříň v Ikea). Kufr se dá zvětšit až na 360L, to je objem kufru u nižší střední třídy (kromě Octavie samozřejmě). Když jedeme na kratší trasu s rodinou, tak 2 malé děti se dozadu v sedačkách v pohodě vejdou i když se lavice posunou úplně dopředu. Do kufru se pak vejde kočárek a spousta věcí. Na ...
Dobrý den
Musím reagovat. Souhlasím, že esteticky je auto opravdu pro ženu. Nicméně mne osobně vadí při parkování ve městě prapodivné tvary vozu, které poněkud zkreslují výhled a orientaci. Manželka při parkování s tímto vozem docela trpí a to jinak nemá problém parkovat s naší milovanou Lancií Kappa SW ! Kufr je vysloveně mrňavý a přestože je lavice posunuta pro max pohodlí cestujících, tak např. vajíčko s mrňousem se vejde jen tak tak. Kam dáváte ten kočárek to nechápu, ale do kufříku pam maximálně golfák
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.01.2012 14:02, Micra
Poměrně často s tímto autem jezdím. Micra 1,2 16V 59Kw.- najeto 196 000Km. Osobní pocit je, že jde o ideální auto pro 2 bezdětné lidi ideálně na okresní silnice. Na 16V bych očekával větší dynamiku, ale motor naopak táhne jak divý od 2000 do 3500 otáček a pak rychle strácí dech, proto na nějaké předjíždění v rychlostech nad 80Km můžete zapomenout -velmi podobné jak 1,2HTP od Škody - ale Nissan nemá problém se rozjet bez plynu jen na spojku a v nízkých otáčkách se chová spíše jak diesel. Odmění spotřebou do 6l při jakémkoliv tempu jízdy. Při 185 000 km začal zlobit volnoběh - po nastartování se ozval pazvuk a motor zdechl nebo zdechl po chvilce i při jízdě - měněno čidlo otáček, ale problém jinde - výměna rozvodového řetězu. Což u Nissana není zrovna levný špás. Auto jinak hodnotím kladně. Dobrá věc je posuvná lavice, ale jak jsem již psal níže v reakci - auto max pro 2 lidi bez dětí nebo jako druhý vůz do rodiny. Větší variabilitu prostoru mi nabídl již dříve např. Peugeot 106 1,0...ale zase ten rozdíl ve spolehlivosti !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.01.2012 14:03, RE: Micra
mallik posted by:
Poměrně často s tímto autem jezdím. Micra 1,2 16V 59Kw.- najeto 196 000Km. Osobní pocit je, že jde o ideální auto pro 2 bezdětné lidi ideálně na okresní silnice. Na 16V bych očekával větší dynamiku, ale motor naopak táhne jak divý od 2000 do 3500 otáček a pak rychle strácí dech, proto na nějaké předjíždění v rychlostech nad 80Km můžete zapomenout -velmi podobné jak 1,2HTP od Škody - ale Nissan nemá problém se rozjet bez plynu jen na spojku a v nízkých otáčkách se chová spíše jak diesel. Odmění s...
Ještě trochu zahanbím sedačky - na delší cesty tragédie
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.