citation:
reakce na: petrk, 16.08.2018 19:45 (Nikdo netvrdí, že předváděčky ...)
:D :D :D V tom případě bych doporučil občas otevřít oči a možná zapojit i další smysly.
Rapid vznikl jako auto z odpadků na skladech VW, s cílem zaplnit mezeru, kterou vytvořila přerostlá octavia balancující na hraně segmentů. Nepovedlo se to, a to ví i Škoda, proto končící rapid nedostane přímého nástupce, ale konečně "dodělaný" normální hatchback. Současného rapida se totiž za celou dobu výroby nepodařilo dotáhnout do něčeho, co by se aspoň blížilo ochabujícímu standardu značky. Jak škodovka šetří, je samozřejmě ještě lépe vidět na modle octavii, kdy každá generace používá horší materiály, šetří na tlumení apod. Třeba palubní deska mezi OII a OIII je o kategorii horší, podobný šok kdysi znamenal přechod z fabie I do II.
Škodovka je z celého koncernu VW nejzaostalejší značka, VW protežuje ze zbytku světa Seat a český národní sentiment na tom nic nezmění. Škodovka jako poslední dostává nové platformy a technologie, ale není nijak citelně levnější. Kdo chce auto z koncernu, ať si koupí VW nebo audinu. Kdo na to nemá, ať si koupí seata. Pro nákup jakékoliv škodovky jsou akorát dva argumenty - má velký kufr a je (pseudo)česká.