0
back
 

diskuze k tématu: opel astra G16V 1.6 ,r.v.98

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.11.2013 23:17, opel astra G16V 1.6 ,r.v.98
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat. Mám problém s topením,moc to netopí. Během jízdy tak na 60% a při volnoběhu 30%. Jen tak vlažný vzduch. Jinak jsem zjistil,že si mi ztrácí voda z chladiče. s tím,že když mám 1cm pod ryskou a doleju,nekdy se stane že chybějící voda při nasl. kontrole doteče,tzn. mám 1cm navíc,ale i tak pozvolna se mi zdá,že se někam ztrácí. Víčko nemám uplně dotažené,nebo když je tak se ztratí určitě i vetší množství. Děkuji za odpověď. Jan
respond
nahlásit
Michal 22
number of posts51
date of registration09.10.2008
Wednesday 20.11.2013 17:35, Těsnění pod hlavou
Tipoval bych to na těsnění pod hlavou, kdy výfukové plyny pronikají do chladící kapaliny a zavzdušňují chladící okruh.
respond
nahlásit
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 21.11.2013 09:07, Kontrola chladícího a topného systému
Opely s tím mívají problémy. Od kamarádů a známých, co tyto starší Opely měli (mají), se s podobnými závadami setkali snad všichni. Často byl problém s termostaty, teplotními čidly, poškozeným zoxidovaným chladičem, těsněním pod hlavou a vodní pumpou, která často tekla už těsně před výměnou rozvodů a je třeba ji s nimi měnit, ať si výrobce tvrdí co chce. To ale platí i pro jiné značky... Co už ví málokdo, zkušení mechanici doporučují spolu s rozvody měnit i termostat, který je v pěkně blbém místě a musí jít rozvody dolů (konkrétně 1,6, 1,8). Nejsem odborník na Opely, ale mělo by se to týkat právě motorů 1,6 16V a 1,8 16V.

Každopádně bych začal důkladnou vizuální kontrolou chladícího systému a zjistil, jestli není v chladící kapalině olej. A až pak opravoval a měnil.
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 21.11.2013 10:10, Oprava motoru
Jako vyučený automechanik bych to taky viděl na těsnění pod hlavou. Takže si nachystej peníze na těsnění pod hlavu, srovnání hlavy, termostat, 4L chladičky a rovnou i na rozvody s vodní pumpou :) a snad to bude ono :) A nemůže být třeba ještě vložka topení v prdeli? :D Já měnil na Golfu III vložku, protože to týpkovi netopilo ale motor měl cajk :D
respond
nahlásit
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 21.11.2013 13:51, RE: Oprava motoru
matys000 posted by:
Jako vyučený automechanik bych to taky viděl na těsnění pod hlavou. Takže si nachystej peníze na těsnění pod hlavu, srovnání hlavy, termostat, 4L chladičky a rovnou i na rozvody s vodní pumpou :) a snad to bude ono :) A nemůže být třeba ještě vložka topení v prdeli? :D Já měnil na Golfu III vložku, protože to týpkovi netopilo ale motor měl cajk :D


Taky jsem zažil případ, kdy auto (Fiat Punto) blbě topilo a ztrácela se chladící kapalina. Pod autem flek nebyl, olej vypadal OK.
Nakonec se zjistilo, že to teče dovnitř do kabiny z topení.
respond
nahlásit
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 17:38, re:
Dobrý den. To, že Vám auto netopí, a zároveň se Vám ztrácí voda z chladícího okruhu spolu nejspíše souvisí. Pravděpodobně je vadné těsnění pod hlavou, proto se chladící okruh tlakuje a při následné kontrole jakoby kapalina doteče. Snížená účinnost topení může být zapříčiněna neprůchodným radiátorem topení, nedostatečným výkonem vodní pumpy nebo vadným termostatem (motor se nedostane na provozní teplotu).
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.