0
back
 

diskuze k tématu: Skandál Opelu roste :-)

category of topic classification: poradna, ostatní, automobilky, německá vozidla
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Friday 23.10.2015 14:07, Skandál Opelu roste :-)
Mrkněte sem: http://www.novinky.cz/diskuse?id=420675
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Friday 23.10.2015 14:34, Problémy
To je jasné. Myslím, že by se našlo mnoho motorů, které propadnou. Nebojím se říct, že na NOxy většina nafťáků a mnoho přímovstřiků benzínů.
V podstatě jsme dosáhli paradoxu nehledíc teď na papírové spotřeby.
U nafty je nějaký posun, to jo, ale zajímalo by mě, kterou normu jsou moderní nafťáky schopny za provozu splnit. Jestli EURO 2 nebo alespoň 3, jelikož EURO 4 prostě neumí (myslím tu benzínovou).
A u benzíňáku jsme dosáhli toho, že máme se současnými motory reálné spotřeby podobné, jako předchozí atmosférické nepřímovstřikové výkonově ekvivalentní, ale zato máme horší emise. Jak píšu v článku - je to pokrok.
respond
nahlásit
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Friday 23.10.2015 14:40, VW
VW z toho nakonec vyleze nejlépe ;) Přiznal se totiž jako první a tak se na něj nejdřív zapomene.
respond
nahlásit
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 14:49, opel
Pokud se ukáže že je to u Opelu pravda tak je to daleko větší průser než u VW. VW totiž už ty motory nějaký čas neprodává, ale Opel je má v nabídce stále - viz ta testovaná Zafira uvedená do provozu letos v létě.
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Friday 23.10.2015 14:54, RE: VW
brin posted by:
VW z toho nakonec vyleze nejlépe ;) Přiznal se totiž jako první a tak se na něj nejdřív zapomene.


To si úplně nemyslím. Přiznání totiž znamená jistý trest.
VW se totiž měl vykašlat na USA, pak by se nikdo nikdy nic nedověděl. Na základě toho si taky myslím, že vedení o ničem nevědělo, protože by těžko takhle dráždili kobru bosou nohou. A ti co věděli, drželi hubu než se jim to povede napravit - a nestihli to. Kdyby VW dodával do USA nějaký konvenční benzínový V6, tak měl větší šance než s chrochtama a ještě mohl být v klidu.
Zajímavé je, že němcům vždy nějaké tajnosti s plynem vydržely cca 6 let a pak z toho byl dycky pořádnej prů...
respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Friday 23.10.2015 14:56, RE: opel
PetrT posted by:
Pokud se ukáže že je to u Opelu pravda tak je to daleko větší průser než u VW. VW totiž už ty motory nějaký čas neprodává, ale Opel je má v nabídce stále - viz ta testovaná Zafira uvedená do provozu letos v létě.


Tohle je dilema pro stratégy. Stáhnu teď naftové motory, protože mám máslo na hlavě, čímž se zviditelním a půjdou po mně nebo to risknu, že mě nevyhmátnou. To je Sofiina volba.
respond
nahlásit
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 15:03, RE: VW
David V posted by:
brin posted by:
VW z toho nakonec vyleze nejlépe ;) Přiznal se totiž jako první a tak se na něj nejdřív zapomene.
To si úplně nemyslím. Přiznání totiž znamená jistý trest. VW se totiž měl vykašlat na USA, pak by se nikdo nikdy nic nedověděl. Na základě toho si taky myslím, že vedení o ničem nevědělo, protože by těžko takhle dráždili kobru bosou nohou. A ti co věděli, drželi hubu než se jim to povede napravit - a nestihli to. Kdyby VW dodával do USA nějaký konvenční benzínový V6, tak měl větší šance než s chrochtama a ještě mohl být v klidu. Zajímavé je, že němcům vždy nějaké tajnosti s plynem vydržely cca 6 let a pak z toho byl dycky pořádnej prů...


Tak on VW v USA nabízí slušné benzíny, to jen v Evropě má dvoulitrové maximum. Jen prostě chtěli zvýšit prodeje a cílili na šetřílky - TDI žere půlku co velká V6. Už i ve Státech spotřebu řeší, ne že ne.

respond
nahlásit
David V
number of posts2075
date of registration16.05.2007
Friday 23.10.2015 15:13, RE: VW
PetrT posted by:
David V posted by:
brin posted by:
VW z toho nakonec vyleze nejlépe ;) Přiznal se totiž jako první a tak se na něj nejdřív zapomene.
To si úplně nemyslím. Přiznání totiž znamená jistý trest. VW se totiž měl vykašlat na USA, pak by se nikdo nikdy nic nedověděl. Na základě toho si taky myslím, že vedení o ničem nevědělo, protože by těžko takhle dráždili kobru bosou nohou. A ti co věděli, drželi hubu než se jim to povede napravit - a nestihli to. Kdyby VW dodával do USA nějaký konvenční benzínový V6, tak měl větší šance než s chrochtama a ještě mohl být v klidu. Zajímavé je, že němcům vždy nějaké tajnosti s plynem vydržely cca 6 let a pak z toho byl dycky pořádnej prů...
Tak on VW v USA nabízí slušné benzíny, to jen v Evropě má dvoulitrové maximum. Jen prostě chtěli zvýšit prodeje a cílili na šetřílky - TDI žere půlku co velká V6. Už i ve Státech spotřebu řeší, ne že ne.


Už si vzpomínám, to byl ten větší, lépe vybavený a podstatně levnější Passat s motorem 3,6 V6. Zkusím to najít. http://www.tipcars.com/magazin-vw-passat-jaka-je-americka-verze-5281.html
respond
nahlásit
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 15:19, RE: VW
David V posted by:
PetrT posted by:
David V posted by:
brin posted by:
VW z toho nakonec vyleze nejlépe ;) Přiznal se totiž jako první a tak se na něj nejdřív zapomene.
To si úplně nemyslím. Přiznání totiž znamená jistý trest. VW se totiž měl vykašlat na USA, pak by se nikdo nikdy nic nedověděl. Na základě toho si taky myslím, že vedení o ničem nevědělo, protože by těžko takhle dráždili kobru bosou nohou. A ti co věděli, drželi hubu než se jim to povede napravit - a nestihli to. Kdyby VW dodával do USA nějaký konvenční benzínový V6, tak měl větší šance než s chrochtama a ještě mohl být v klidu. Zajímavé je, že němcům vždy nějaké tajnosti s plynem vydržely cca 6 let a pak z toho byl dycky pořádnej prů...
Tak on VW v USA nabízí slušné benzíny, to jen v Evropě má dvoulitrové maximum. Jen prostě chtěli zvýšit prodeje a cílili na šetřílky - TDI žere půlku co velká V6. Už i ve Státech spotřebu řeší, ne že ne.
Už si vzpomínám, to byl ten větší, lépe vybavený a podstatně levnější Passat s motorem 3,6 V6. Zkusím to najít.


Ano, Passat pro USA je trochu jiný a levnější než u nás. Základní motor je 1,8 TSI a měli tam i atmosféru 2,5l a tu V6. Ale v reálu nemá tak hezký interier, celkově nevypadá tak fortelně jako ten pro Evropu. Nejvíc je ale v USA vidět z VW Jetta, ta se tu bohužel neprodává ale vypadá dost dobře.
respond
nahlásit
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Friday 23.10.2015 21:50, k
jaký skandál, já to nechápu ,kdo jim ty emise schválil .Snad naty emise mají papír .Kdo jim to schválil a pustil do provozu?
respond
nahlásit
Schumi/nick
number of posts50
date of registration08.08.2014
Friday 23.10.2015 22:29, Emise
Nema cenu se v tom dal vrtat:nafta v Evrope je jen jeden velky podvod,umele vytvoreny kvuli zisku,to je vsechno,nerikam,ze benzin je nej,ale kdo chce v uvozovkach setrit a smrdet,klidne,diky jim jsou velke benziny dostupnejsi a co se tyka te afery VW a dalsi,byla to jen otazka casu....
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.