0
back
 

diskuze k tématu: Koupit sedmnáct let starý Peugeot 206?

category of topic classification: francouzská vozidla
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Tuesday 04.06.2019 11:12, Peugeot 206
206 jsme se ženou měli, s motorem 1,9D a nemohu proti autu říct jediného křivého slova. Jen motor bych dnes volil jiný, ten obyčejný atmosférický 1,9D je sice nesmrtelný a jezdilo to za 5 litrů, ale je to hlučné a nejelo to. M2li jsem 3dvéřovou variantu, ale osobně bych volil spíše 5ti dvéřovou. Jsme zvyklá házet poříd věci na zadní sedadla. Ale pokud vám stačí 3dvéřák, tak se dá dost ušetřit, tyto auta jsou často v lepším stavu a za o dost lepší cenu. Jinak díly jsou velmi levné, servis zvládá každý, na autě se nic nekazilo, ani koroze tam nebyla. Auto je to vlemi příjemné a klidně bychom si ho koupili znova, jen tentokrát raději s benzinovým motorem, ale kusy po faceliftu jsou dodnes velmi krásná auta. Auto mohu maximálně doporučit a jen to chce někoho, kdo vám auto zkontroluje. My osobně koupili auto za 17 tis, 3 tis nás stála EKODAN a pak jsme cca 12 tis dali za vymenu oleje, rozvodu, oprava brzd a par drobnosti, ktere se proste po koupi maji udelat. Od te doby nemelo auto jedinou zavadu a byl to nezmar, ktery v dobe, kdy se nam rozbila C5 kombi musel docasne nahradit velke auto a tak jezdila 206 nalozena po strop se dvema psi a hromadou kramu :)
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 04.06.2019 12:42, Dobře vybírat
Měl jsem do roku 2016 Peugeot 206 1.1 44kw benzín r.2002, asi tři roky a sloužil velmi dobře, Překvapil mě nejen příjemný interiér, ale i velmi příznívé ceny dílů z druhovýroby, které při správné volbě jsou lepší než originál:)

ALE po koupi jsem udělal důkladný servis:
- přetěsnění vanny spec. silikonem 300kč
- oprava kontaktu žárovky co podsvětluje ovl. tlačítek topení
- výměna celého výfuku(jen trubka a 1 tlumič) 1500kč v akci, MTS
- výměna celé rozvodové sady+čerpadlo - 2500kč
- nové svíčky, olej a všechny filtry
Výsledek byl, že auto ožilo jak po elixíru mládí. Pár měsíců jsem jezdil na aditivum VIF Super, což vyřešilo mírné kolísání otáček na volnoběh. Sranda je, že vůz jezdil dálnice 2x40km do práce a já ho nešetřil, prostě 130km/h. Celkovou spotřebu jsem měl 6,6l.
Po celé tři roky fungovala i klimatizace, která byla navíc tichá. Za mě parádní vůz s levným servisem a sehnatelný s bohatou výbavou.

A na co si dát pozor?
- zadní náprava
- páčky u volantu odcházejí
- servo řízení může téct
- koroze(často díky aušusové opravě po nehodě)
- ověřit chlazení, nechat vůz 10min na volnoběh
- nebrat 3-dveřák, poruchová fixace sedadla řidiče
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.