nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.
nainstalovat Power Box, zvýšeil s evýkon na 97kW (což bylo setsakra znát) a k tomu se spotřeba paradoxěn nepatrně snížila a nebo zůstala stejná, ovšem při větší dynamice jízdy. Jinak srovnávat HDI vs. TDIO81kW nelze, protože TDI 81kW je zýáležitost, která už nikdy nebude a všechny naftové chrochtolety stejného objmeu a podobného výkonu už mají spotřebu jako slušný 2l benzíňák. Osobně nevidím žádný důvod, pořizovat si ojetou naftu s 2litrem a očekávat nějakou úsporu. Naopak, provozně bude ojteý dýzl jasně dražší, pokud se mu ovšem dostává předepsané péče. To, že někdo na servis akšle a pak tvrdí, že jezdí za levno, je jen cesta do pekel pro dalšího majitele takto servisovaného vozu.To byla jen poznámka na okraj mimo mísu.
Tak v tomto stejném režimu jednak 1,6TDI prostě nedosahuje takového výkonu (znovu opakuji, že nevím, kolik měl ten motor kW, bylo to auto ČP, ne moje) a hlavně, spotřeba byla v průměru dost přes 6/100 při stylu jízdy "normál". Když jsem potřeboval fakt spěchat na jednání a pod, klidně tento menší motor schlamstnul k 7,5-7,7/100km. Jasně, v porovnání s benzínem to je stále ještě dobré, ale jak pravím, 81 a 66kW jsou motory, které se zapsaly do historie nesmazatelným způsobem a myslím si, že není a nebude již žádný dýzlový motoro, který by širokou veřejnost takto oslovil. To je vše, co mohu ke srovnání napsat.