0
back
 

diskuze k tématu: Rodinné MPV do 250 tis. Kč - Chevrolet Orlando, nebo Peugeot 5008?

category of topic classification: francouzská vozidla, americká vozidla
mufik.martin
number of posts245
date of registration09.05.2007
Wednesday 15.02.2017 08:10, Citroen C5 2.0HDI 120kw
Nevim jestli FAP u 120kw je stejny pro C5 i 5008, tipuji ze ano. To znamena, ze je kombinovany s katalyzatorem, stejne jako v moji C5 a tam si Citroen uctuje 26 tis. A za klasicky FAP bez katalyzatoru uctuje 15tis. Alespon tedy Brnocar.
respond
Arthuro
number of posts82
date of registration11.06.2013
Wednesday 15.02.2017 10:13, Stav vozu / důvod prodeje
Zdravím,

zaměřil bych se na stav prodávaného vozu (Chevrolet), proč ho vůbec známý prodává, jak "dobrý" známý ten prodávající vůbec je, jak se o auto stará, jestli by jste se dozvěděl, resp. co víte o jeho případných závadách v době, kdy auto bylo v jeho držení atd.
Pokud je to tedy "dobrý" známý, je vám známa jeho historie (auta), je v držení toho prodávajícího delší dobu a můžete si být tedy jist, že nemělo/ nemá žádné závažné problémy, upřednostnil bych ho i za cenu nižší praktičnosti, možná i prestiže a i toho, že manželce se více líbí, před ojetinou s vždy "nejistým" původem...

Ciao,

Arthuro
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 15.02.2017 14:20, Zlaté pravidlo pro PSA diesly
Pro PSA diesly platí zlaté pravidlo - brát 2.0 HDI
Chevrolet je exotické auto, nebrat
To raději obyčejný Opel Zafira 1.9 CDI nebo Citroen C4 Grand Picasso 2.0 HDI nebo Seat Alhambra 1.9 TDI apod
respond
pale
number of posts16
date of registration10.11.2011
Friday 17.02.2017 16:54, Chevrolet
Ze své zkušenosti z vlastnictví Orlanda mohu jen doporučit. není to žádný exot, ale ve světě hodně rozšířená značka. Navíc osobně design tohota auta je zajímavě hranatý a stále působí moderně a atraktivně. V první řadě je na místě kvalitní zpracování, poctivě pozinkovaná karoserie, při najetých 175 tis. km nic uvnitř nedrnčí, žádné pazvuky,což na autě velmi oceňuji. To co mě na autě dostalo, bylo ticho v interiéru ve 120 kW dieselu. Po zkušenostech se všemi evropskými výrobci vč. koncernu v tomto autě neznalý človek diesel sotva pozná, chod motoru v jakýkoliv otáčkách spíše připomíná benzín. Výborné je i odhlučnění od kol a jistota podvozku s minimálními náklony. Opravdu se dnes již nevidí množštví odhlučňovacího materiálu použitého v interiéru, v podlahách, kolem sloupku řadící páky, kolem prahů. Spolehlivost, nic se nepokazilo mimo zadního spínače 5 tých dveří, ND jsou cenově dostupné (několikanásobně levnější než v Opelu) od nejmenované slovenské firmy dovážející díly na korejské vozy. Závěrem opravdu mohu doporučit, vyzkoušejte zkušební jízdu a nejspíš budete nečekaně pozitivně překvapeni jako já. Auto stále vlastním a v současné době, kdy zvažuji koupě nového vozidla v horizontzu 1-2 let stále nemám vybraného nástupce, který nesmí být v žádném směru (vlastnostmi) horší.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts535
date of registration16.11.2012
Monday 20.02.2017 12:55, RE: Chevrolet
pale posted by:
Ze své zkušenosti z vlastnictví Orlanda mohu jen doporučit. není to žádný exot, ale ve světě hodně rozšířená značka. Navíc osobně design tohota auta je zajímavě hranatý a stále působí moderně a atraktivně. V první řadě je na místě kvalitní zpracování, poctivě pozinkovaná karoserie, při najetých 175 tis. km nic uvnitř nedrnčí, žádné pazvuky,což na autě velmi oceňuji. To co mě na autě dostalo, bylo ticho v interiéru ve 120 kW dieselu. Po zkušenostech se všemi evropskými výrobci vč. koncernu v tomto autě neznalý človek diesel sotva pozná, chod motoru v jakýkoliv otáčkách spíše připomíná benzín. Výborné je i odhlučnění od kol a jistota podvozku s minimálními náklony. Opravdu se dnes již nevidí množštví odhlučňovacího materiálu použitého v interiéru, v podlahách, kolem sloupku řadící páky, kolem prahů. Spolehlivost, nic se nepokazilo mimo zadního spínače 5 tých dveří, ND jsou cenově dostupné (několikanásobně levnější než v Opelu) od nejmenované slovenské firmy dovážející díly na korejské vozy. Závěrem opravdu mohu doporučit, vyzkoušejte zkušební jízdu a nejspíš budete nečekaně pozitivně překvapeni jako já. Auto stále vlastním a v současné době, kdy zvažuji koupě nového vozidla v horizontzu 1-2 let stále nemám vybraného nástupce, který nesmí být v žádném směru (vlastnostmi) horší.


Dobrý den, budeme rádi, když své zkušenosti s Orlandem shrnete v samostatné recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.