0
back
 

diskuze k tématu: Test Peugeotu 508 SW BlueHDI: Umí šestku

category of topic classification: francouzská vozidla
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 23.02.2015 08:11, konkurenti
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 23.02.2015 08:32, 508 GT
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW
respond
kancelarskakrysa
number of posts6
date of registration01.06.2010
Monday 23.02.2015 10:03, ehhh
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 23.02.2015 10:10, RE: konkurenti
Pavlik posted by:
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.


Dobrý den, konkurenti jsou vybíráni podle tabulek dle Sdružení dovozců automobilů (http://sda-cia.cz/)

František Mašek
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 23.02.2015 10:11, RE: 508 GT
Pepe posted by:
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW


Dobrý den, ohledně výbavy předchozího testovaného modelu máte pravdu – šlo o výbavu Allure. Omlouvám se.
František Mašek
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Monday 23.02.2015 10:49, ach jo
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 23.02.2015 13:36, RE: ehhh
kancelarskakrysa posted by:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.


Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Monday 23.02.2015 23:40, RE: ach jo
A4 posted by:
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba


Až druhý majitel, ten první se toho zbaví raději dříve, než by ho to potkalo. Nicméně s absencí atmo motorů v současných autech se také těžce vyrovnávám. Ještěže aspoň ta Asie jede ještě po staré linii.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 24.02.2015 20:37, RE: ehhh
Pavlik posted by:
kancelarskakrysa posted by:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.


Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 27.02.2015 21:40, RE: ehhh
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
kancelarskakrysa posted by:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.


Já ti to nevyvracím - napsal jsem jasně, že marketing škodovky tlačí své produkty někam kde nemají co dělat. Totéž nějaká "světoznámá" marketingová agentura - opravdu nehodlám slepě věřit nějakým číslům předkládaným MARKETINGOVOU agenturou (pro tvou informaci - to je soukromá firma živící se podporou prodeje produktu, takže o jakékoli nezávislosti nemůže být ani řeč). Mezi třídami octavia asi bude: kufr má ze střední třídy, prostor pro posádku z nižší střední třídy a cenu z vyšší střední třídy, takže značka škoda v kostce .
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.