0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 607 po 119000 km

category of topic classification: poradna, ostatní, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 00:36, jezismarja
tak takovejhle srot to bych se stydel dat do autobazaru fuuuuj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 02:04, :(
Docela nechápu jak může někdo tak pěkné auto tak rychle zhuntovat. Je ho škoda krasavca :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 06:40,
zase nejaka ku.wa bazarnicka nebo majitel stocil km.... dle SPZ by clovek poznal ktera to byla...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 06:41,
ale je fakt ze za 1. auto se prodava v bazaru "Extra Auto" coz je samo o sobe varovani a za 2. cena 190 000 je nizka a odpovida stavu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 06:48, RE: :(
Jirka posted by:
Docela nechápu jak může někdo tak pěkné auto tak rychle zhuntovat. Je ho škoda krasavca :)
P607 byla využívána jako služební vůz a nejspíše se na něm střídalo několik řidičů. A proč šetřit služebák, že? Řekne si většina lidí... přece nebudu ničit svého plechového miláčka ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 09:18, RE: :(
Petr - TipCars.com posted by:
P607 byla využívána jako služební vůz a nejspíše se na něm střídalo několik řidičů. A proč šetřit služebák, že? Řekne si většina lidí... přece nebudu ničit svého plechového miláčka ...
Poďľa týchto článkov aspoň vieme, aké SHIT autá sa u vás aj u nás na SK predávajú..Pozor akce! jen 199 000kč, nezabudnite však priviazať výfuk!
A tie stočené kilometre...To už nie je možné.
V CZ alebo v SK autobazáre auto nekupovať!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 09:28, RE: :(
Petr - TipCars.com posted by:
P607 byla využívána jako služební vůz a nejspíše se na něm střídalo několik řidičů. A proč šetřit služebák, že? Řekne si většina lidí... přece nebudu ničit svého plechového miláčka ...
Pak to ale ma firma nechat radsi sesrotovat, to je hruza, takova morda!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 10:10, Jak to dělate?
jak to provedete že občas recenzujete bazarovky? předstíráte zájem o vůz a pak si ho "zapůjčíte" a šup s nim k mechanikovi? .....je dobré vědět co se za shity prodava v bazarech a mít i na těchto stránkách zdokumentované.....akorát bazaristi z Vas musí mit radost.....:o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 10:25, Technické znalosti autora článku
V textu jsou drobné nepřesnosti, např. "hydroštely vyžadují nastavení" - to je nesmysl, hydroštely - správně řečeno "ventilová zdvihátka s hydraulickým vymezováním vůle" se právě nijak nenastavují a pokud způsobují klapot, jsou prostě vadné nebo zalepené karbonem.
Další - brzdy budou potřeba vyměnit, jelikož jejich tloušťka je už malá. Jen tak pro informaci, brzdy jako takové tloušťku nezmenšují, opotřebením se ztenčují brzdové destičky a kotouče. A tak bych mnohl pokračovat, celá recenze stojí za starou belu, neboť vypadá jako by ji psala švadlena.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 11:48, RE: Technické znalosti autora článku
Ivoss posted by:
V textu jsou drobné nepřesnosti, např. "hydroštely vyžadují nastavení" - to je nesmysl, hydroštely - správně řečeno "ventilová zdvihátka s hydraulickým vymezováním vůle" se právě nijak nenastavují a pokud způsobují klapot, jsou prostě vadné nebo zalepené karbonem.
Další - brzdy budou potřeba vyměnit, jelikož jejich tloušťka je už malá. Jen tak pro informaci, brzdy jako takové tloušťku nezmenšují, opotřebením se ztenčují brzdové destičky a kotouče. A tak bych mnohl pokračovat, celá recenze stojí ...
Ty by si určite napísal lepšiu však! )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 12:29, RE: Technické znalosti autora článku
Ivoss posted by:
V textu jsou drobné nepřesnosti, např. "hydroštely vyžadují nastavení" - to je nesmysl, hydroštely - správně řečeno "ventilová zdvihátka s hydraulickým vymezováním vůle" se právě nijak nenastavují a pokud způsobují klapot, jsou prostě vadné nebo zalepené karbonem.
Další - brzdy budou potřeba vyměnit, jelikož jejich tloušťka je už malá. Jen tak pro informaci, brzdy jako takové tloušťku nezmenšují, opotřebením se ztenčují brzdové destičky a kotouče. A tak bych mnohl pokračovat, celá recenze stojí ...
Odborně i jazykově stojí některé články na tomto webu asi za tolik jako testovaný Peugeot 607. Jsou i tací, kteří přesto budou spokojeni. Proti gustu žádný dišputát!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 12:44, RE: Technické znalosti autora článku
Ivoss posted by:
V textu jsou drobné nepřesnosti, např. "hydroštely vyžadují nastavení" - to je nesmysl, hydroštely - správně řečeno "ventilová zdvihátka s hydraulickým vymezováním vůle" se právě nijak nenastavují a pokud způsobují klapot, jsou prostě vadné nebo zalepené karbonem.
Další - brzdy budou potřeba vyměnit, jelikož jejich tloušťka je už malá. Jen tak pro informaci, brzdy jako takové tloušťku nezmenšují, opotřebením se ztenčují brzdové destičky a kotouče. A tak bych mnohl pokračovat, celá recenze stojí ...
Do textu uvádím doslovné vyjádření techniků, který vůz prohlížejí ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 12:45, RE: Jak to dělate?
Wenny posted by:
jak to provedete že občas recenzujete bazarovky? předstíráte zájem o vůz a pak si ho "zapůjčíte" a šup s nim k mechanikovi? .....je dobré vědět co se za shity prodava v bazarech a mít i na těchto stránkách zdokumentované.....akorát bazaristi z Vas musí mit radost.....:o)
Vozy jsou prohlíženy přímo technikem autobazaru. Technik na voze ukazuje nedostatky a říká hlavní závady, resp. co nového majitele bude čekat. Vozy vybírám já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 12:47, RE: Technické znalosti autora článku
donald posted by:
Odborně i jazykově stojí některé články na tomto webu asi za tolik jako testovaný Peugeot 607. Jsou i tací, kteří přesto budou spokojeni. Proti gustu žádný dišputát!
Neustále se snažíme kvalitu článků včetně publikovaných fotografií vylepšovat. Ne vždy se vše povede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 12:52, RE: Technické znalosti autora článku
Ivoss posted by:
V textu jsou drobné nepřesnosti, např. "hydroštely vyžadují nastavení" - to je nesmysl, hydroštely - správně řečeno "ventilová zdvihátka s hydraulickým vymezováním vůle" se právě nijak nenastavují a pokud způsobují klapot, jsou prostě vadné nebo zalepené karbonem.
Další - brzdy budou potřeba vyměnit, jelikož jejich tloušťka je už malá. Jen tak pro informaci, brzdy jako takové tloušťku nezmenšují, opotřebením se ztenčují brzdové destičky a kotouče. A tak bych mnohl pokračovat, celá recenze stojí ...
Věta (brzdy Brembo) je v článku napsána trochu jinak a přijde mi naprosto srozumitelná a lehce pochopitelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.06.2006 07:21, RE: :(
Petr - TipCars.com posted by:
P607 byla využívána jako služební vůz a nejspíše se na něm střídalo několik řidičů. A proč šetřit služebák, že? Řekne si většina lidí... přece nebudu ničit svého plechového miláčka ...
jo ale nekdo ma proste i ke sluzebnim autum tak nejak uctu, je to o lidech a o vztahu k vecem, kdyz slychavam jak se chovaji treba policajti ke sluzebakum a jakou ma napr. spotreba policejni felicie - pres 13l
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.06.2006 09:33, služební vozy
Chtel bych napsat, že zde se jedná právě o český, možná východo evropský problém!
U nás totiž jezdí se služebním autem skoro každý jako hovado. Příkladem jsou hlavně "dodávkáři" a pikapisti" studenej nafťák a knedla na plyn - z cizího krev neteče.
Nerad bych házel všechny do stejného pytle, ale tohle je další z věcí, kde jsme zaostalí hluboko za západní evropou.
A příkladů by se našlo více. Proč u nás vleze chodec pod auto a auto chodce nepustí a proč na západě zastaví oba a vzájemě si dávají přednost?
Bodový systém je peklo, ale ruku na srdce, není to zasložený trest za naše chování na silnicích?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.06.2006 18:38, rozvody
jen doplnim takovou dulezitou informaci ohledne rozvodu. Jejich vymena u tohoto trilitru stojikolem 30tis km, prace je to slozita a nakladna. takze je treba s tim pocitat. Proste to se pak moc nevyplati kupovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.06.2006 23:44, RE: Technické znalosti autora článku
Ivoss posted by:
V textu jsou drobné nepřesnosti, např. "hydroštely vyžadují nastavení" - to je nesmysl, hydroštely - správně řečeno "ventilová zdvihátka s hydraulickým vymezováním vůle" se právě nijak nenastavují a pokud způsobují klapot, jsou prostě vadné nebo zalepené karbonem.
Další - brzdy budou potřeba vyměnit, jelikož jejich tloušťka je už malá. Jen tak pro informaci, brzdy jako takové tloušťku nezmenšují, opotřebením se ztenčují brzdové destičky a kotouče. A tak bych mnohl pokračovat, celá recenze stojí ...
to asi ale nevíš že tenhle motor nemá hydraulický vymezování....

ono všeobecně to auto není žádnej držák
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.06.2006 08:09, RE: Technické znalosti autora článku
anonym posted by:
to asi ale nevíš že tenhle motor nemá hydraulický vymezování....

ono všeobecně to auto není žádnej držák
bohužel tato slova musím nerad potvrdit. P607 jsem vlastnil 2 roky. Údržba je opravdu neskutečně náročná (díly podvozku jsou leckdy 2x dražší než na bmw a příliš nevydrží), brzdové obložení mi na peugeotu vydrželo max 30 000km což je dost bída-a to nejsem žádný závodník, opravdu často se vyskytovaly poruchy v elektroinstalaci- za vlhka libovolně, za sucha jen centrál, okna, občas něco na palubní desce. Peugeot bych si už nekoupil.Je to auto pěkné ale nespolehlivé a drahé na údržbu
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.