0
back
 

diskuze k tématu: Porsche: nové 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet

category of topic classification: německá vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.10.2013 15:43, Kolik může být zisk na takovém autě?
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Tuesday 01.10.2013 17:23, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba


Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu.

Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu.
Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.10.2013 17:54, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.


Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.

respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Tuesday 01.10.2013 18:28, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.


Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je.
Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry.

Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů....

To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega?
A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.10.2013 19:01, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je. Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry. Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů.... To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega? A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.


Kafe ve svým podniku prodávám za 30 a kávovar stál desítku ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.
Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.

respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Tuesday 01.10.2013 20:15, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je. Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry. Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů.... To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega? A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.
Kafe ve svým podniku prodávám za 30 a kávovar stál desítku ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.


Do 50tis jsou to jen takové lepší domácí kávovary. Ty profesionální na 50tis teprve začínají.

Za posledních deset let došlo u známého boxeru Porsche k celkem základní změně - přechod na přímý vstřik a i mírná změna zdvihového objemu - pokud nebudem toto považovat za změnu, tak potom je v podstatě Porsche pořád stejný již 50 let a všechny vývojáře zaměstnávají jen z dobročinnosti.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.10.2013 20:31, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je. Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry. Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů.... To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega? A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.
Kafe ve svým podniku prodávám za 30 a kávovar stál desítku ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
Do 50tis jsou to jen takové lepší domácí kávovary. Ty profesionální na 50tis teprve začínají. Za posledních deset let došlo u známého boxeru Porsche k celkem základní změně - přechod na přímý vstřik a i mírná změna zdvihového objemu - pokud nebudem toto považovat za změnu, tak potom je v podstatě Porsche pořád stejný již 50 let a všechny vývojáře zaměstnávají jen z dobročinnosti.


To jakože přímovstřik je až od 991? to se mi nechce věřit

respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Tuesday 01.10.2013 20:40, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba



já jsem kdysi četl, že jedno Turbo vydělá automobilce tolik, co prodej sedmi Cayennů.....
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Tuesday 01.10.2013 20:46, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je. Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry. Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů.... To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega? A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.
Kafe ve svým podniku prodávám za 30 a kávovar stál desítku ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
Do 50tis jsou to jen takové lepší domácí kávovary. Ty profesionální na 50tis teprve začínají. Za posledních deset let došlo u známého boxeru Porsche k celkem základní změně - přechod na přímý vstřik a i mírná změna zdvihového objemu - pokud nebudem toto považovat za změnu, tak potom je v podstatě Porsche pořád stejný již 50 let a všechny vývojáře zaměstnávají jen z dobročinnosti.



jo, jest tak. Kdysi jsem zaskakoval v baru za nemocnýho kámoše /záskok se protáhl na 3měsíce/, kafe jsme dělali vynikající, dodnes si pamatuju na famozní ristretto a espresso dopio.... a když jsem se zeptal na cenu presovače, tak jsem šel do vrtule - přes 250tis kč.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Tuesday 01.10.2013 21:00, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
Corlis posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je. Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry. Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů.... To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega? A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.
Kafe ve svým podniku prodávám za 30 a kávovar stál desítku ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
Do 50tis jsou to jen takové lepší domácí kávovary. Ty profesionální na 50tis teprve začínají. Za posledních deset let došlo u známého boxeru Porsche k celkem základní změně - přechod na přímý vstřik a i mírná změna zdvihového objemu - pokud nebudem toto považovat za změnu, tak potom je v podstatě Porsche pořád stejný již 50 let a všechny vývojáře zaměstnávají jen z dobročinnosti.
jo, jest tak. Kdysi jsem zaskakoval v baru za nemocnýho kámoše /záskok se protáhl na 3měsíce/, kafe jsme dělali vynikající, dodnes si pamatuju na famozní ristretto a espresso dopio.... a když jsem se zeptal na cenu presovače, tak jsem šel do vrtule - přes 250tis kč.


A pak je teprve rozdíl, jestli se těch kafí denně prodá 20 nebo 200. Prostě fixní náklad rozmělněný do co nejvíce jednotek - a o tom to je. Včera na Novinkách byla dobrá tabulka. Při započtení fixních nákladů (továrny, stroje, vývoj) připadá ztráta na 1 prodaný Veyron na těžko uvěřitelných 117 mio. A 100x tolik se jich těžko prodá... Nu nic, image automobilky holt něco stojí...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 02.10.2013 18:59, RE: Kolik může být zisk na takovém autě?
Corlis posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
TOM posted by:
Reno posted by:
To by mně fakt zajímalo. Říká se, že největší marže má na svých vozech Ferrari. Ale takové Turbo na tom nebude o moc hůř. Podle mně vyrobit to nemůže stát víc než milión korun. Toho "železa" a elektroniky tam zas tolik bejt nemůže. Obzvlášť, když třeba příplatek za písmenko S v názvu je půl mega a přitom za tím stojí prakticky jen vyšší tlak turba
Tak jednoduchý to nebude. U aut, která jsou na špičkové úrovni a zároveň se vyrábějí v relativně malých seriích se nejvíce v nákladech na jeden vůz promítnou právě náklady na vývoj takového vozu. Jinak pravda je, že právě Porsche je jedna z automobilek vydělávajíce nejvíce z jednoho prodaného vozu. Nicméně několik milonů to není ani náhodou.
Samozřejmě, když se započítá vývoj modelu, a to prostě nejde opomenout tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
Já asi vím co chceš říct. Taky je mi jasný, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat jak to je. Ale mám obavy, že někteří méně informovaní čtenáři by si z toho mohli vyvodit špatné závěry. Prostě to nelze jednoduše oddělovat. Ty auta vyrábějí stroje, které stojí v řádech desítek milionů, ty auta se dělají v halách, které stojí v řádech stovek milionů.... To je jako by někdo řekl - dobré kafe stojí 500kč/kg.....cca 3kč/7g a v lepších kavárnách se prodává za 30-50kč i víc.... - kurňa to je zisk !!! Ale vědí vůbec lidi, že dobrý pressovač do kavárny stojí půl mega? A takové příklady můžeme uvádět z každého oboru. Já se právě setkávám s lidmi, kteří vidí třeba jen jednu nákladovou položku a zbytek považují za extrémní zisk, ale v podnikání (jakémkoliv) to tak není.
Kafe ve svým podniku prodávám za 30 a kávovar stál desítku ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
Do 50tis jsou to jen takové lepší domácí kávovary. Ty profesionální na 50tis teprve začínají. Za posledních deset let došlo u známého boxeru Porsche k celkem základní změně - přechod na přímý vstřik a i mírná změna zdvihového objemu - pokud nebudem toto považovat za změnu, tak potom je v podstatě Porsche pořád stejný již 50 let a všechny vývojáře zaměstnávají jen z dobročinnosti.
jo, jest tak. Kdysi jsem zaskakoval v baru za nemocnýho kámoše /záskok se protáhl na 3měsíce/, kafe jsme dělali vynikající, dodnes si pamatuju na famozní ristretto a espresso dopio.... a když jsem se zeptal na cenu presovače, tak jsem šel do vrtule - přes 250tis kč.


domů si kupuju občas kopi luwak nebo stejným procesem vzniklé kafe od brazilského ptáka Jaku, manželka ho má ještě radši. Kafe vyjde na 30-50 korun, a i v obyčejném automatu je to prostě exkluzivní záležitost. naproti tomu nevěřím, že průměrná káva v takovém špičkovém stroji bude chutnat líp. zkrátka, věřím víc na surovinu než na způsob výroby... jediná věc, která je podle mého rozdílná, je tlak...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 02.10.2013 19:22, OT kávovary
Tak jsem se díval, a nejdražší kávovar co jsem našel je za 240 tisíc. Ovšem - ta cena je způsobena tím, že jsou to vlastně tři kávovary/tři páky vedle sebe. A že jsou pro větší provoz, ne, že by byly něco ultra extra spešl
respond
David V
number of posts2055
date of registration16.05.2007
Wednesday 02.10.2013 23:54, Porsche
Kluci, třeba jste teď některým automobilkám udaly směr, co se týká výbavy na přání.
Třeba moje žena na delší cestě nutně potřebuje kafovou zastávku, věřím, že by ocenila dobrou kávu uvařenou přímo na palubě.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 03.10.2013 07:48, RE: Porsche
David V posted by:
Kluci, třeba jste teď některým automobilkám udaly směr, co se týká výbavy na přání. Třeba moje žena na delší cestě nutně potřebuje kafovou zastávku, věřím, že by ocenila dobrou kávu uvařenou přímo na palubě.


vždyť Fiat 500L to myslím má...
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.