0
back
 

diskuze k tématu: Renault Avantime - pro ojetinu musíte za hranice

category of topic classification: francouzská vozidla
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 01.01.2016 17:24, 2,0T
Zajímavé auto, ceny jsou na minimu a jednou to bude cenný klasik. Pro běžné ježdění je ho už škoda a mohl by se prodražit (karosářské ND), ale pro víkendové projížďky skvělá volba. Motor bych bral 2,0 turbo, je tichý, pružný, spolehlivý a výměna rozvodů je výrazně levnější a jednodušší než u V6. Klidně bych šel do automatu, k autu se hodí.
respond
petrpintam
number of posts1
date of registration02.04.2018
Tuesday 03.04.2018 00:12, Několik drobností k článku
Tak za prvé - Renaultů Avantime se vyrobilo necelých 8500 kusů, nikoli 10 000. To by si měl autor zjistit předem, je to na internetu sakra bez problémů dostupné...

A za druhé - fakt, že je povozek stejný s Espacem je obrovský mýtus. Pozor na to!!! Zdaleka všechno není stejné. Můj švagr s tím má velmi bohaté zkušenosti
Ani např. ramena, ani pružiny, ani čepy, ani poloosy apod. Jen motor dCi...

Podle mě je nejlepší volba šestiválec 3.0
Turbu bych úplně nevěřil (byť servis má opravdu levnější, ale zase kdo si takové auto kupuje kvůli ušetření na servisu - to se kupuje kvůli zážitku) a Diesel je průšvih, jak praví článek velmi pravdivě.
3.0 je držák, jede krásně (byť s vyšší spotřebou, ale to je zase o tom - kdo kupuje takové auto kvůli spotřebě)...

Tak jen pro upřesnění


Jirka, Renault Car Club v Autoklubu ČR
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.