0
back
 

diskuze k tématu: Pomoc s výběrem "Polidštěné Dodávky"

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
mari1300
number of posts31
date of registration09.10.2011
Tuesday 26.03.2013 15:37, Pomoc s výběrem "Polidštěné Dodávky"
Zdravím,
chci koupit větší ojeté auto, do kterého bez problémů vlezou nerozložená kola a nebo se v nich člověk příležitostně, i relativně pohodlně vyspí, přičemž zůstane ještě dost místa na zavazadla a potřeboval bych poradit...

Auto budu nejvíce (několikrát v týdnu) používat k dojíždění krátké vzdálenosti do práce, běžného popojíždění po městě a občasným delším výletům.

Rozhoduji se mezi dieselem, nebo benzínem - s přestavbou na LPG a vybírám mezi:

1.Renaultem Kangoo
2.Fiatem Doblo
3.VW Caddy
4.Nissanem NV200
5.Peugeot Partner
6.Citroen Berlingo
7.Fordem Tourneo Connect

+eventuelně možná Š.Roomster,Fiat.Fiorino a jeho odnože C.Nemo,P.Bipper ale tato se mi zdají celkově příliš malá, vč. Roomsteru!

Seřazeno zhruba dle toho, jak mě celkově auta zaujaly.U Kanga,Dobla,Partnera a Berlinga mám na mysli již novější modely.

Pokud někdo vlastní, nebo má zkušenost z některých mnou vypsaných aut, nebo pokud se orientuje a zná jednotlivé motorizace daných aut a jejich vhodnosti vzhledem ke stilu používání auta, ať napíše svou zkušenost,nebo co by doporučil...

Benzínové verze mě odrazují větší spotřebou(např. Kangoo, nebo Caddy a jejich "žravé" 1.6-ky) a u naftových motorů se zase obávám, že koncepčně tyto motory nejsou stavěny zrovna na způsob používání, který jsem popsal výše.
Auto na LPG jsem již měl, ale to byl starší systém s tzv. směšovačem, u kterého šlo auto hned po nastartování přepnout na LPG, kdežto u dnešních novějších systémů, se údajně LPG přepíná již samo - po zahřátí motoru(cca na 40st.),což může v zimě být i několik Km jízdy a de-facto by to pro mne ztrácelo smysl.

Tak-že řeším dilema, zda benzín s LPG u kterého může relativně dlouho trvat, než se na LPG přepne a navíc je tu otázka vhodnosti jednotlivých benz. motorů a jejich přestavba na LPG + jaký dopad to bude mít na jejich životnost.
Na druhé straně diesel, který je koncepčně konstruován spíše na dálkové přesuny nejlépe s konstantním zatížením.

Škoda, že není větší rozšíření CNG stanic, protože jinak bych koupil VW Caddy 2.0CNG , který je takto přestavěn již z továrny a bylo by to vyřešené...

Můj rozpočet je cca 230.000,-Kč a upřednostňuji obsah motoru do 1.8cm3

Předem děkuji za rady a postřehy, Marek.

respond
mari1300
number of posts31
date of registration09.10.2011
Tuesday 26.03.2013 21:00, k tématu
nikdo?
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.