0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane 1,6i - jak slouží po devíti letech provozu?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 12:01, otacky
myslim, ze otacky pri 130 nieco cez 3000 su adekvatne, ono ani 5stupnovy manual nebude na tom o vela nizsie - mozno tak 250 ot dole, do 4000 pri 130 je to normal v tychto triedach.
Kazdopadne zaujimava kombinacia, ktora sa len tak nevidi, megane Classic s automatom... vyskusal by som si
nech auto sluzi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 12:13, 4° automat
Jsem na tom podobně, tedy co se vozejku a auta s benzínovou jednašestkou v automatu týká , tak můžu trochu srovnávat. Mám Focuse II kombík s LPG. Nevím tedy jak moc přes 3000 Vám to točí ve 130km/h, ale mě to kolem 3000 točí taky a myslím že je to tak správně, protože 1.6 benzín je na automat a takto těžké auto docela slabá. Vícestupňový automat by asi nic nevyřešil. Spotřeba u mě je v létě 7l, v zimě 7-8l a plynu asi o 2 litry vždy větší. Ovšem když jsem jel tu a tam po německých dálnicích, kde byla moje rychlost nezřídka 140-160km/h šla spotřeba tak k 10l benzínu (12 plynu). Po okrskách se snažím jezdit tak, aby byl co nejčastěji zamknutý hydrodynamický měnič, ovšem když přijde větší kopec, měnič rozepne - motor má prostě malý krouťák. Za rok budu řešit nové auto a určitě sahnu po něčem silnějším. Toto je na předjíždění kamionů do kopce skutečně slabé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 12:31, RE: 4° automat
ivan2 posted by:
Jsem na tom podobně, tedy co se vozejku a auta s benzínovou jednašestkou v automatu týká , tak můžu trochu srovnávat. Mám Focuse II kombík s LPG. Nevím tedy jak moc přes 3000 Vám to točí ve 130km/h, ale mě to kolem 3000 točí taky a myslím že je to tak správně, protože 1.6 benzín je na automat a takto těžké auto docela slabá. Vícestupňový automat by asi nic nevyřešil. Spotřeba u mě je v létě 7l, v zimě 7-8l a plynu asi o 2 litry vždy větší. Ovšem když jsem jel tu a tam po německých dálnicích, ...
Můj Renault půjde do světa za rok a půl a taky jsem rozhodnutý, že půjdu do vyššího objemu. Jelikož jsem příznivcem vůně benzínu, moc se mi do dieslu nechce, i když některé motorizace jsou zajímavé. Nejsem moc zastánce turba a kompresorů, proto bude docela složité vybírat benzínový motor, jelikož dnes je doba turb atd... Jinak mě točí při 130km/h 3500 otáček. Není to sice moc, možná normální hodnota, ale myslím si, že mít o rychlost, dvě by bylo lepší. Píšu to jen kvůli spotřebě, jinak jsem z automatem spokojený. Většina aut má pátý popř. šestý stupeň ekonomický a to mi u mého auta chybí. Jinak hodně štěstí pří výběru dalšího auta apropo jaké auto a motorizaci máte vyhlídnutou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 12:34, RE: otacky
nstar posted by:
myslim, ze otacky pri 130 nieco cez 3000 su adekvatne, ono ani 5stupnovy manual nebude na tom o vela nizsie - mozno tak 250 ot dole, do 4000 pri 130 je to normal v tychto triedach.
Kazdopadne zaujimava kombinacia, ktora sa len tak nevidi, megane Classic s automatom... vyskusal by som si
nech auto sluzi
Díky za přání, klepu na dřevo, zatím slouží i když je to Renault
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 12:36, pravopis
Za pravopis se omlouvám, článek jsem psal ve dvě ráno na rychlo tak mějte pochopení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 13:13, RE: 4° automat
xLGx posted by:
Můj Renault půjde do světa za rok a půl a taky jsem rozhodnutý, že půjdu do vyššího objemu. Jelikož jsem příznivcem vůně benzínu, moc se mi do dieslu nechce, i když některé motorizace jsou zajímavé. Nejsem moc zastánce turba a kompresorů, proto bude docela složité vybírat benzínový motor, jelikož dnes je doba turb atd... Jinak mě točí při 130km/h 3500 otáček. Není to sice moc, možná normální hodnota, ale myslím si, že mít o rychlost, dvě by bylo lepší. Píšu to jen kvůli spotřebě, jinak jsem z au...
Přemýšlím o lehce ojetém, ale možností je hodně. Určitě to bude kombi, do kterého se mi vejde dobře handbike, asi před tím navštívím AAA a vlezu si do několika aut, abych se tam vešel a taky vozejk se dal rozumně naložit, měřím totiž 194cm. Motor vyberu podle toho, kolik toho najezdím, ale to se uvidí. Líbí se mi třeba. sočasné Legacy (může mít i lpg od výrobce), Accord, nebo BMW5 - tady bude asi míň místa, mercedes C/E - tady ale si nejsem jistej jak moc bude drahej servis, dobrá volba by byla asi i současné mondeo, to se mi ale zas tak moc ale nelíbí. MPV pro mě moc neřeší, protože maj vysoko sedačky, takže nezbývá než vlézt do pár aut a pak vybrat. A motor, jestli zvolim naftu, tak budu hodně sledovat recenze, abych vybral nějaký z povedenějších. Turbo benzíny mě nijak neberou, jsem pro atmo, tak 2litr a výš. Mám tu před sebou kopec časopisů "autoojetiny", doporučuju, zajímavé čtení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 14:06, RE: 4° automat
ivan2 posted by:
Přemýšlím o lehce ojetém, ale možností je hodně. Určitě to bude kombi, do kterého se mi vejde dobře handbike, asi před tím navštívím AAA a vlezu si do několika aut, abych se tam vešel a taky vozejk se dal rozumně naložit, měřím totiž 194cm. Motor vyberu podle toho, kolik toho najezdím, ale to se uvidí. Líbí se mi třeba. sočasné Legacy (může mít i lpg od výrobce), Accord, nebo BMW5 - tady bude asi míň místa, mercedes C/E - tady ale si nejsem jistej jak moc bude drahej servis, dobrá volba by byla ...
díky za typ, tento časopis neznám. Určitě koupím. Jinak můj největší favorit je Accord, Avensis, BMW 3, vše kombi, ale rok a půl je ještě dlouhá doba, třeba se mi do té doby začne líbit něco jiného. Taky budu hledat málo jeté, nejlépe předváděčku tak max. rok starou. No uvidíme. Snad vybereme oba dobře. Jinak dotaz, kamarád taky vozmen uvažuje právě o Ford Focus II doporučil bys?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.02.2011 17:28, RE: 4° automat
xLGx posted by:
díky za typ, tento časopis neznám. Určitě koupím. Jinak můj největší favorit je Accord, Avensis, BMW 3, vše kombi, ale rok a půl je ještě dlouhá doba, třeba se mi do té doby začne líbit něco jiného. Taky budu hledat málo jeté, nejlépe předváděčku tak max. rok starou. No uvidíme. Snad vybereme oba dobře. Jinak dotaz, kamarád taky vozmen uvažuje právě o Ford Focus II doporučil bys?
No co se týká poruch tak určitě, mě zatím žádná nepotkala (za 4,5 roku a najeto 103tis), ale jinak nemám moc srovnání, v ničem jiném nejezdím. Subjektivně mi přijde větší aerodynamický hluk a asi i hluk od kol, ale to hodně závisí na pneu. Na hrbolech se taky trochu rázy přenáší dovnitř, ale není to nějak dramatické. Jízdní vlastnosti a řízení se u focuse všeobecně pokládá určitě za nadprůměrné, ale jak říkám, nemám moc srovnání. Ceny ND jsou u forda spíš ty levnější, servisní síť je dostupná, takže rozhodně to neni špatná volba. Ten časák je dneska už jen jako příloha Auto-moto speciálu, stojí pár korun a kdo hodlá kupovat auto, jsou to informace k nezaplacení. Je tam rozpitváno do detailu mraky starších i novějších aut, na co se zaměřit, na co dát bacha a tak. Na webu mají i seznam aut s odkazem, ve kterém čísle je to které auto popsané.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.02.2011 15:16, RE: 4° automat
ivan2 posted by:
Přemýšlím o lehce ojetém, ale možností je hodně. Určitě to bude kombi, do kterého se mi vejde dobře handbike, asi před tím navštívím AAA a vlezu si do několika aut, abych se tam vešel a taky vozejk se dal rozumně naložit, měřím totiž 194cm. Motor vyberu podle toho, kolik toho najezdím, ale to se uvidí. Líbí se mi třeba. sočasné Legacy (může mít i lpg od výrobce), Accord, nebo BMW5 - tady bude asi míň místa, mercedes C/E - tady ale si nejsem jistej jak moc bude drahej servis, dobrá volba by byla ...
Když jste to tak hezky rozepsali i s japoncema, co Mazda6? Povedenej benzínovej dvoulitr je tam taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.02.2011 19:01, RE: 4° automat
Koloss posted by:
Když jste to tak hezky rozepsali i s japoncema, co Mazda6? Povedenej benzínovej dvoulitr je tam taky.
Mám trochu pro japonce (myslím auta, i když Tomio Okamura je taky dobrej týpek ) slabost, protože moje druhé auto po šáde 120 byla honda prelude rok 1988 s natáčecíma zadníma kolama , ale to bylo ještě za chodiva, než jsme se s kamarádem v jeho nové almeře rozplácli o strom. Bohužel pro mé 194cm to japonci nemaj úplně šikovně rozvržený, takže asi to spíš neklapne ani s hondou, ani s mazdou a subaru toť otázka.

Ještě pro kamaráda xLGx, dneska jsem sledoval otáčky a mám to tak: při 90 točí 2250, při 120 asi 3000, při 130 3250, při 140 3,5tis... a jde to zhruba po 250ot. na 10km/h
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.02.2011 00:05, RE: 4° automat
Koloss posted by:
Když jste to tak hezky rozepsali i s japoncema, co Mazda6? Povedenej benzínovej dvoulitr je tam taky.
No vidíte na Mazdu6 jsem úplně zapomněl. A přitom je to taky desigově moc pěkné auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.02.2011 00:06, RE: 4° automat
xLGx posted by:
No vidíte na Mazdu6 jsem úplně zapomněl. A přitom je to taky desigově moc pěkné auto
desingově či jak se to píše
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.02.2011 00:10, RE: 4° automat
ivan2 posted by:
Mám trochu pro japonce (myslím auta, i když Tomio Okamura je taky dobrej týpek ) slabost, protože moje druhé auto po šáde 120 byla honda prelude rok 1988 s natáčecíma zadníma kolama , ale to bylo ještě za chodiva, než jsme se s kamarádem v jeho nové almeře rozplácli o strom. Bohužel pro mé 194cm to japonci nemaj úplně šikovně rozvržený, takže asi to spíš neklapne ani s hondou, ani s mazdou a subaru toť otázka.

Ještě pro kamaráda xLGx, dneska jsem sledoval otáčky a mám to tak: při 90 toč...
Ty otáčky cca odpovídají, jen si pořád myslím, že by to sneslo o rychlost víc, nebo pak jedině diesel ..... zvláští jak jsme před čtyřmi roky vybíral auto, chtěl jsem koncernové, po třech letech bych bral japonce, za další tři roky mě třeba uhranou korejci kdo ví )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.02.2011 12:22, RE: 4° automat
ivan2 posted by:
Mám trochu pro japonce (myslím auta, i když Tomio Okamura je taky dobrej týpek ) slabost, protože moje druhé auto po šáde 120 byla honda prelude rok 1988 s natáčecíma zadníma kolama , ale to bylo ještě za chodiva, než jsme se s kamarádem v jeho nové almeře rozplácli o strom. Bohužel pro mé 194cm to japonci nemaj úplně šikovně rozvržený, takže asi to spíš neklapne ani s hondou, ani s mazdou a subaru toť otázka.

Ještě pro kamaráda xLGx, dneska jsem sledoval otáčky a mám to tak: při 90 toč...
Já měřím 193 (a vážím 130) v nové Mazdě 6 jsem seděl a myslím si, že byste ji měl alespoň vyzkoušet. Honda Accord je opravdu pro řidiče našich rozměrů poměrně stísněná, tedy 7G určitě byla. Poslední Accord je na tom možná líp, ale zatím jsem neměl zkušenost. A Almera je na rozplácnutí o strom opravdu špatná volba, první generace při crashtestu úplně propadla .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.02.2011 12:24, RE: 4° automat
xLGx posted by:
desingově či jak se to píše
designově
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.02.2011 20:28, RE: 4° automat
Koloss posted by:
Já měřím 193 (a vážím 130) v nové Mazdě 6 jsem seděl a myslím si, že byste ji měl alespoň vyzkoušet. Honda Accord je opravdu pro řidiče našich rozměrů poměrně stísněná, tedy 7G určitě byla. Poslední Accord je na tom možná líp, ale zatím jsem neměl zkušenost. A Almera je na rozplácnutí o strom opravdu špatná volba, první generace při crashtestu úplně propadla .
ok, dík za tip, zkusim.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.