0
back
 

diskuze k tématu: Turbo nebo atmosféra? Vybíráme benzínový Mégane III do 150 tisíc korun.

category of topic classification: francouzská vozidla
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Tuesday 12.07.2022 10:06, Jasná volba
Výběr je v tomto případě více než snadný. 1.6...
respond
nahlásit
Pepanek
number of posts45
date of registration16.01.2022
Tuesday 12.07.2022 16:48, RE: Jasná volba
citation:
reakce na: GSX1100G, 12.07.2022 10:06 (Výběr je v tomto případě více ...)

Volba vypadá sice jasně, ale Karel má "jen" 150 tisíc, takže bude určitě koukat na spotřebu, která bude u atmosféry papírově asi vyšší? A navíc turbo poskytne rychlejší reakci na sešlápnutí plynového pedálu...
respond
nahlásit
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Tuesday 12.07.2022 19:23, RE: RE: Jasná volba
citation:
reakce na: Pepanek, 12.07.2022 16:48 (Volba vypadá sice jasně, ale K ...)


Spotřeba je v tomto konkrétním případě naprosto nepodstatná. Pokud skutečně Renault, tak platí 1.6, nebo něco jiného od konkurence. Nic mezi tím.
respond
nahlásit
KoobaS
number of posts1067
date of registration23.04.2014
Wednesday 13.07.2022 14:37, RE: RE: RE: Jasná volba
citation:
reakce na: GSX1100G, 12.07.2022 19:23 (Spotřeba je v tomto konkrétním ...)


S tím bych byl opatrný...
V posledních cca 20 letech je u Renaultu 1,2tCe jediný opravdu nepovedený a průšvihový motor.
Konkrétně v trojkovém meganu je těch benzínu k nabídce více, i když se některé blbě hledají.
1,2tCe nebrat - funguje jen při specifickém zacházení a já bych do toho šel, jenom pokud bych ten motor bral od nova
1,4tCe - nepřímý vstřik, umí pozlobit když je potřeba vyměnit řetězové rozvody - málokdo to umí a stojí to více než výměna řemenových rozvodů. Má relativně vyšší spotřebu, ale snese přestavbu na LPG
2,0tCe - taky nepřímý vstřik, léty prověřený, ale po tom tazatel koukat nebude.
1,6 atmo - nabízí se ve více variantách. Ve zkratce - verze s 5 stupňovou převodovkou má mírně nižší výkon, převodovka má delší a méně přesné dráhy, ale nemá přesuvník vačkové hřídele a je jednodušší. Verze s 6kvaltem má mírně vyšší výkon, lepší průběh výkonu a točivého momentu a příjemnější převodovku - nejvyšší stupeň je ale podobně dlouhý a přesuvník je důrazně doporučeno měnit s rozvody, takže to prodražuje údržbu.
Pro šetřílky je dobrou volbou 1,5dCi - ve verzích Euro5 a Euro6 už v pohodě zvládá i kratší trasy s občasným delším výletem, je kultivovaný, dostatečně výkonný a jezdí s o cca 2 litry menší spotřebou než 1,6 benzín. Paradoxně může být taky lépe odhlučněný...
respond
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.