0
back
 

diskuze k tématu: Roomster 1.2 htp 51 kw

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat
xondysx
number of posts8
date of registration11.04.2017
Friday 13.11.2020 17:01, Roomster 1.2 htp 51 kw
Dobrý den, rozhodl jsem se koupit roomstera skr využití prostoru a variability zadních sedadel. Chtěl jsem poradit jestli tsi nebo htp. Obojí sehnané vozy jsou rokem 2013. Nemůžu se rozhodnout pro motor. Moje ježdění je X krát v týdnu pouze popojizdeni po městě nákup pošta sport a občas 8km pro dcerku a zpět. Cca jednou za 14 dnů 100km tam a zpět k rodičům. Jinak 80% pouze do 3km popojizdeni. Děkuji za rady.Rocni nájezd max 12 tis.
respond
nahlásit
Ondre
number of posts1
date of registration13.11.2020
Friday 13.11.2020 18:25, RE: Roomster 1.2 htp 51 kw
citation:
reakce na: xondysx, 13.11.2020 17:01 (Dobrý den, rozhodl jsem se kou ...)


Dobrý den, 1.2 Htp (51kw) jsem v roce 2008 kupoval nové. Pozink karoserie, ESP za příplatek, výbava Style. Tříválec s nepravidelný chodem motoru, ale dovezl nás bez problémů všude. V kopci moc síly neměl, časem dostal tažný , ale odvezl všechno. Sedadla zadní se dala vyndat. Ještě v záruce zlobila elektrika airbagu spolujezdce a to jsem dvakrát zapnul. Jezdil za 7,5l na 100km, níž prostě nešel. Vlastnictví v rodině ukončil kanec. Oprava blatniku, lehce dveře, lehce nárazník , asi kolem 50000,- . Škoda měla nějak zajištěno ,že nikdo nebude dělat druhovýrobu a tak by jen blatnik stál 35000. Šest let staré auto ,ale na opravu jsem neměl. Najeto bylo110000km. Měněn pouze olej podle servisu. Ale už si nevzpomínám jaký byl mazací plán, možná 30000km. My jsme byli až na ten zvuk motoru spokojeni. Někde jsem ale zaslechl , že snad přeskakovali řetězi, když třeba v kopci nechal zabržděný auto kvaltem. Snad napíše nějaký mechanik, já jsem jen uživatel. Aut jsme vystřídali spoustu, ale tohle bylo naše nové.
respond
nahlásit
rejdic.25
number of posts109
date of registration20.08.2013
Saturday 14.11.2020 00:20, RE: Roomster 1.2 htp 51 kw
citation:
reakce na: xondysx, 13.11.2020 17:01 (Dobrý den, rozhodl jsem se kou ...)


Motoru 1.2Htp se v roomsteru vyhni velkým obloukem. Ten motor je slabý.Z poruch jsem řešil 2x přeskočený "řetízek" rozvoďáku, oba případy po ujetí prvních 100m od nastartování,potom ještě vadný kabelový svazek u volantu a často zlobilo elektrické stahování oken.Auto tedy není žádný krasavec,ale zato je praktické.Kdyby byl roomster jediné auto na trhu,volba by padla s 1.4 motorem.
respond
nahlásit
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Monday 16.11.2020 10:55, RE: Roomster 1.2 htp 51 kw
citation:
reakce na: xondysx, 13.11.2020 17:01 (Dobrý den, rozhodl jsem se kou ...)

Dobrý den, od roku 2010 je HTP motor celkem spolehlivý, jde o verze motoru CGPA, CGPB a možná CGPC.
Horší je to s kvalitou chodu a celkovým projevem motoru. Za mě zkuste pohledat Roomster s motorem 1.4 MPI nebo 1.6 MPI je to nebe a dudy.
Nejsem žádný teoretik, měl jsem Roomster 2006 1.4 MPI i Fábii II kombi Elegance 2010 HTP 51kw a nejde vůbec srovnávat tyto motory. Dokonce budete mít lepší spotřebu s 1.4 MPI nemluvě o komfortu při delší jízdě.
Tady jsem si 100% jist, oplatí se hledat, připlatit za výborné MPI motory.

TSI motory jsou v Roomsteru z problémové řady EA111, ale od roku 2013 by mohly fungovat, jenže nemají rády jen krátké trasy. Tohle je na zvážení, opravdu dle mého MPI motory nemají moc chyb a TSI ani HTP nedávají pro Vaše uživání moc smysl, trápení to bude z obou stran
respond
nahlásit


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.